2025-02-04, 09:05
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LezFear
Du hade passat på som angivare åt STASI

😂 O du som en toffel i ett förhållande med en kvinna med kluster-B personlighetsstörning
Citera
2025-02-04, 09:13
Medlem
Kanske helt enkelt supit bort mobilen bara.
Citera
2025-02-04, 10:47
Medlem
Såg att någon tjej kommenterat på Gräddrumpans TT att hon hade sett henne i Jönköping. Om jag fattar rätt så skulle hon sett henne där i lördags!
Kommentaren var på inlägget där hon kämpar med att få av sig sina cowboystövlar.
Senast redigerad av MissDolphin 2025-02-04 kl. 11:08.
Citera
2025-02-04, 12:04
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Jag mailade Old Ramilton Hostel för några dagar sen och berättade att det bor en obehaglig kvinna på deras Hostel som smygsuper ur en termosmugg och gormar i lives hela tiden och ifrågasatte hur detta ev skulle påverka framtida business. Namngav henne och bifogade länk till några av hennes värsta videor därifrån. 😊

Oj...ja, då är det att invänta lite rotation från Pia Pissfittas sida, då...Med tanke på att det aldrig är Pias fel, utan bara alla andras, så kommer hon nog att påstå att det är "Någon Annan"(den där jävla terminatorn som ALLTID drar in Pia i allehanda konstigheter) som levt rövare under tiden som Pia varit helt ovetandes om situationen...

Manegen är krattad, clownen står i kulissen. Kliar på de veneriska vårtorna som bildar ett biologiskt kyskhetsbälte, krafs-krafsar frenetiskt det flottiga rufset som dresserats med hjälp av resterna från en laxmacka. Flugorna surrar, flinet på plats. Den pissgula vätskan rinner som ett glittrande vattenfall nedför strupen för att göra sitt jobb som elixir för bärarens förvandling till det sexobjekt världen, nåja, närmaste sunkhak, förtjänar. Och NU...
Citera
2025-02-04, 13:23
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Oj...ja, då är det att invänta lite rotation från Pia Pissfittas sida, då...Med tanke på att det aldrig är Pias fel, utan bara alla andras, så kommer hon nog att påstå att det är "Någon Annan"(den där jävla terminatorn som ALLTID drar in Pia i allehanda konstigheter) som levt rövare under tiden som Pia varit helt ovetandes om situationen...

Manegen är krattad, clownen står i kulissen. Kliar på de veneriska vårtorna som bildar ett biologiskt kyskhetsbälte, krafs-krafsar frenetiskt det flottiga rufset som dresserats med hjälp av resterna från en laxmacka. Flugorna surrar, flinet på plats. Den pissgula vätskan rinner som ett glittrande vattenfall nedför strupen för att göra sitt jobb som elixir för bärarens förvandling till det sexobjekt världen, nåja, närmaste sunkhak, förtjänar. Och NU...

Man vet ju inte hur pass nogräknade de är, på det där Hostelet, med sina gäster..
Har ju inte fått jättebra omdömen ( det ska man iofs inte stirra sig blind på).

Men, tror vi ändå inte att hon är hos Älvsjögubben?
Och att det snart kommer ett livstecken från ”Hemlig plats”, på Hasans vardagsrumsgolv?
Citera
2025-02-04, 14:06
Medlem
Shes baaaack.
Varit lite privat, så
Citera
2025-02-04, 14:34
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RuthgerT
Shes baaaack.
Varit lite privat, så

Det börjar väl bli pinsamt att erkänna att hon återigen varit hos Hassan och nu är utkastad IGEN. Där lägger jag min gissning iallafall.
Citera
2025-02-04, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja kan ni tänka er vreden och paniken i henne om polisen föser iväg henne till en fyllecell. Med "sitt" rum fullt med nyshoppade dyra saker som inte längre ryms i hennes väska. Men en natt för tillnyktring i en cell varar icke länge. Så det måste vara nåt mer.

Jag börjar nästan tro att vi har något annat än Hassan denna tystnadsomgång...troligast att hon är hos gubben på stolen såklart...men KANSKE fick levern sig ett frispel denna gång! Det var ju en extra full Pisspia i fredags. Magen, levern eller ja hela kroppen kanske bara fick nog. Mobilen försvann säkert i yran med, annars hade vi nog fått utskällningar från sjukhussängen. En riktigt sur och ilsk Gräddpiss på avgiftning håller jag tummarna för att vi ser nästa gång hon dyker upp.
Vi har en massa olika scenarier här och alla är dom fullt möjliga
Citera
2025-02-04, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Jag mailade Old Ramilton Hostel för några dagar sen och berättade att det bor en obehaglig kvinna på deras Hostel som smygsuper ur en termosmugg och gormar i lives hela tiden och ifrågasatte hur detta ev skulle påverka framtida business. Namngav henne och bifogade länk till några av hennes värsta videor därifrån. 😊
Hahahah exakt en sådan kommentar var på mortes kommentarsfält på satkärringens video var en del som inte gillade den 🤣🤣👌
Citera
2025-02-04, 15:38
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Vi har en massa olika scenarier här och alla är dom fullt möjliga

Ja men nu när vi fått livstecken igen och hon är lite kryptisk med vad hon gjort så har vi bara ett alternativ kvar känner jag. HASSAN! Hon skäms bara för att erkänna det..
Citera
2025-02-05, 05:59
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Ja men nu när vi fått livstecken igen och hon är lite kryptisk med vad hon gjort så har vi bara ett alternativ kvar känner jag. HASSAN! Hon skäms bara för att erkänna det..

Japp, så är det nog.
Fyllkajan har varit på hemligt ställe hos gubben i Älvsjö och gjort ” privata” saker.
Citera
2025-02-05, 07:15
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Hahahah exakt en sådan kommentar var på mortes kommentarsfält på satkärringens video var en del som inte gillade den 🤣🤣👌

Det var jag 😇
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in