2025-02-03, 20:54
Medlem
Olyckan Gräddrumpsbarnet
Citera
2025-02-03, 20:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Intressant...är hon åter hos mannen hon tar som gisslan då, o då i syfte att ragga upp ett gratis boende i form av att ockupera Hasans lägenhet? Det grämer nog henne något så ofantligt, att här sitter det en "gubbe" på ett boende hon hela tiden ansett vara hennes.
Trots Pia Pissfittas enträgna stalkande o tjatande om att han är erbjuden att få henne som sin "tjej", så nobbar han hårdnackat.
Vilket Pia helt enkelt inte kan ta. Hon SKA bo hos honom. Han ÄR hennes kille.

OM hon nu inte tvingat sig in hos Hasan, så kanske hon åter blivit vräkt från det hostel hon nu bott på.

Med tanke på vilken snuskig varelse Pia är, så kan ju hostelet helt enkelt fått nog.
Att ha en 50-årig, hemlös kvinna krälande i sin säng i galaklädsel, hennes obefintliga skötsel av sin hygien, hennes oförmåga till att hålla ordning på rummet, detta i combo med en stank som kanske sipprar ut i korridoren.
Allt krönt av ett "jävla liv" i princip på dygnets alla timmar, för att nu inte tala om hur hon dokumenterar "allt" på TT. Hennes supande, taffligt dolt i form av en sugrörsmugg i literformat....

Vilken reklam för ett hostel som ligger i Gamla Stan. För min del hade jag totalvägrat att ha Pia Pissfitta huserande i ett rum nära mitt. Att då även dela duschrum med löskan...Tvi vale...Krafs-krafs i håret...
🤣🤣🤣🤣 Alltid suveränt formulerat med alla vokabulär 👌
Citera
2025-02-03, 21:00
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Jo, ja och förvisso allt, men.. Och jag upprepar bara” men”..,

Låt oss leka med tanken att Hostelet inte är så noggrant med vilka ” varelser” de släpper in? Så länge det betalas?

Kanske lite ” ljusskygga” själva?
Tydligen obemannat natt, så fritt fram att supa i mugg?

Och efter Fyllkajans misslyckade cowboyfredag på Stampen utan ragg, så är det mest troligt att hon tog sin tillflykt till StackarsGubben Hasan, när hon fått av sig boots och sovit rus av sig i lördags?

För lite Bekräftelse?
Åmar runt i nya fylleångor just nu? På gubbens golv, visar sina revben och falnande ” behag” i nyinköpta Zara-toppar?

Cowboybootsen lämnat ” hemma”, på Hostelet?
Och gubben sitter 🪑 på enda stolen, funderar på hur att få ut fanskapet igen?

Då Pia Pissfitta inte fixar att vara utan den bekräftelse som hennes jävla TT:ande ger henne, så kommer det att snart dyka upp något kryptiskt filmat där hon inte får tala om något alls, mer än allt...Om radiotystnaden fortsätter över onsdagen(Lille Lördag som i Pia Pissfittevärld skall firas med pissgult vin,) så har hon kanske blivit antingen kidnappad, eller inkvarterad i en madrasserad cell på något psykhus...
Citera
2025-02-03, 21:28
Avslutad
Gräddbarnet har säkert åkt på en Lpt/Lvm..
Citera
2025-02-03, 21:59
Medlem
Lob:ad, beroendeakuten,lpt:ad eller bara Hassan?
Citera
2025-02-04, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morrtroll13
Lob:ad, beroendeakuten,lpt:ad eller bara Hassan?

Tycker det som talar mot Hasan (och LOB) är det faktum att hon tog sig ”hem” i fredags (boots-avtagningsvideon). Det brukar väl vara på fyllan hon åker till honom/de sammanstrålar på Lilla Wien. Hon var osedvanligt packad också så hon gjorde nog inte många knop dagen efter.
Utkastad från hostel är en möjlighet…men var är då survideon?
Njaä, hoppet om LVM eller annat vettigt finns alltid där men det brukar ju vara Hasan. Ockhams rakkniv 🤷‍♀️
Citera
2025-02-04, 01:03
Medlem
Satkäringen kan även ha åkt in i fyllecell hon kanske ställde till med något djävulskt oväsen och bråk på hostel när ragglade in pissfull och sur
Citera
2025-02-04, 04:12
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Satkäringen kan även ha åkt in i fyllecell hon kanske ställde till med något djävulskt oväsen och bråk på hostel när ragglade in pissfull och sur

Ja kan ni tänka er vreden och paniken i henne om polisen föser iväg henne till en fyllecell. Med "sitt" rum fullt med nyshoppade dyra saker som inte längre ryms i hennes väska. Men en natt för tillnyktring i en cell varar icke länge. Så det måste vara nåt mer.

Jag börjar nästan tro att vi har något annat än Hassan denna tystnadsomgång...troligast att hon är hos gubben på stolen såklart...men KANSKE fick levern sig ett frispel denna gång! Det var ju en extra full Pisspia i fredags. Magen, levern eller ja hela kroppen kanske bara fick nog. Mobilen försvann säkert i yran med, annars hade vi nog fått utskällningar från sjukhussängen. En riktigt sur och ilsk Gräddpiss på avgiftning håller jag tummarna för att vi ser nästa gång hon dyker upp.
Citera
2025-02-04, 05:02
Medlem
Jag tror på Hassan. Hade hon åkt in i fyllecell hade hon gjort en skitarg klagovideo sekunden hon släpptes. Förvisso skulle hon aldrig få stanna såhär länge hos Hassan…
Citera
2025-02-04, 06:55
Medlem
Jachins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Intressant...är hon åter hos mannen hon tar som gisslan då, o då i syfte att ragga upp ett gratis boende i form av att ockupera Hasans lägenhet? Det grämer nog henne något så ofantligt, att här sitter det en "gubbe" på ett boende hon hela tiden ansett vara hennes.
Trots Pia Pissfittas enträgna stalkande o tjatande om att han är erbjuden att få henne som sin "tjej", så nobbar han hårdnackat.
Vilket Pia helt enkelt inte kan ta. Hon SKA bo hos honom. Han ÄR hennes kille.

OM hon nu inte tvingat sig in hos Hasan, så kanske hon åter blivit vräkt från det hostel hon nu bott på.

Med tanke på vilken snuskig varelse Pia är, så kan ju hostelet helt enkelt fått nog.
Att ha en 50-årig, hemlös kvinna krälande i sin säng i galaklädsel, hennes obefintliga skötsel av sin hygien, hennes oförmåga till att hålla ordning på rummet, detta i combo med en stank som kanske sipprar ut i korridoren.
Allt krönt av ett "jävla liv" i princip på dygnets alla timmar, för att nu inte tala om hur hon dokumenterar "allt" på TT. Hennes supande, taffligt dolt i form av en sugrörsmugg i literformat....

Vilken reklam för ett hostel som ligger i Gamla Stan. För min del hade jag totalvägrat att ha Pia Pissfitta huserande i ett rum nära mitt. Att då även dela duschrum med löskan...Tvi vale...Krafs-krafs i håret...

Jag mailade Old Ramilton Hostel för några dagar sen och berättade att det bor en obehaglig kvinna på deras Hostel som smygsuper ur en termosmugg och gormar i lives hela tiden och ifrågasatte hur detta ev skulle påverka framtida business. Namngav henne och bifogade länk till några av hennes värsta videor därifrån. 😊
Citera
2025-02-04, 07:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Jag mailade Old Ramilton Hostel för några dagar sen och berättade att det bor en obehaglig kvinna på deras Hostel som smygsuper ur en termosmugg och gormar i lives hela tiden och ifrågasatte hur detta ev skulle påverka framtida business. Namngav henne och bifogade länk till några av hennes värsta videor därifrån. 😊

Du hade passat på som angivare åt STASI
Citera
2025-02-04, 09:00
Avslutad
Kan det vara så att läkaren som kallade henne till undersökning har begärt handräckning av polisen? Jag är osäker på hur det fungerar när hon bara vägrar gå dit. Har svårt att tänka mig att det bara rinner ut i sanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in