Citat:
Ursprungligen postat av
MaeWest
Intressant...är hon åter hos mannen hon tar som gisslan då, o då i syfte att ragga upp ett gratis boende i form av att ockupera Hasans lägenhet? Det grämer nog henne något så ofantligt, att här sitter det en "gubbe" på ett boende hon hela tiden ansett vara hennes.
Trots Pia Pissfittas enträgna stalkande o tjatande om att han är erbjuden att få henne som sin "tjej", så nobbar han hårdnackat.
Vilket Pia helt enkelt inte kan ta. Hon SKA bo hos honom. Han ÄR hennes kille.
OM hon nu inte tvingat sig in hos Hasan, så kanske hon åter blivit vräkt från det hostel hon nu bott på.
Med tanke på vilken snuskig varelse Pia är, så kan ju hostelet helt enkelt fått nog.
Att ha en 50-årig, hemlös kvinna krälande i sin säng i galaklädsel, hennes obefintliga skötsel av sin hygien, hennes oförmåga till att hålla ordning på rummet, detta i combo med en stank som kanske sipprar ut i korridoren.
Allt krönt av ett "jävla liv" i princip på dygnets alla timmar, för att nu inte tala om hur hon dokumenterar "allt" på TT. Hennes supande, taffligt dolt i form av en sugrörsmugg i literformat....
Vilken reklam för ett hostel som ligger i Gamla Stan. För min del hade jag totalvägrat att ha Pia Pissfitta huserande i ett rum nära mitt. Att då även dela duschrum med löskan...Tvi vale...Krafs-krafs i håret...
Jo, ja och förvisso allt, men.. Och jag upprepar bara” men”..,
Låt oss leka med tanken att Hostelet inte är så noggrant med vilka ” varelser” de släpper in? Så länge det betalas?
Kanske lite ” ljusskygga” själva?
Tydligen obemannat natt, så fritt fram att supa i mugg?
Och efter Fyllkajans misslyckade cowboyfredag på Stampen utan ragg, så är det mest troligt att hon tog sin tillflykt till StackarsGubben Hasan, när hon fått av sig boots och sovit rus av sig i lördags?
För lite Bekräftelse?
Åmar runt i nya fylleångor just nu? På gubbens golv, visar sina revben och falnande ” behag” i nyinköpta Zara-toppar?
Cowboybootsen lämnat ” hemma”, på Hostelet?
Och gubben sitter 🪑 på enda stolen, funderar på hur att få ut fanskapet igen?