2025-02-02, 20:28
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det lär nog ändå vara en betydande summa kvar på kontot! Hon kan väl knappast bränt mer än max 50 000 -60 000kr! Det mesta av kläderna har hon köpt på rea förutom dom svindyra stövlarna då....😝

Njaa du får nog dubbla gissningen tror jag. Vinet o restaurangerna är inte billiga. Plus betalat CSN lånet...
Citera
2025-02-02, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsLibra
Njaa du får nog dubbla gissningen tror jag. Vinet o restaurangerna är inte billiga. Plus betalat CSN lånet...
Just det...det lilla lånet hade jag ju glömt! 😝
Citera
2025-02-02, 22:25
Medlem
Kustenklars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Håller faktiskt inte med här! Jag sköter min lägenhet jag betalar mina räkningar och jag är anti droger och lever ett hälsosamt liv utan alkohol och övriga vidriga substanser och har ett vanligt jobb och jag skriker inte eller bråkar och lägger ut mitt bottenlösa low life liv till allmän beskådan som sodomit käringen gör till skillnad från skitkäringen har gjort och hon har lagt ut precis allt hon gjort för att hamna där hon nu befinner sig och jag finner det hela oerhört intressant i vetenskapligt syfte och samtidigt så gör hennes beteende och attityd och hennes hat gentemot sina egna barn så att jag samtidigt avskyr käringen! Så nej alla som hon och hennes beundrare kallar för hatare är inte alla low Lifes så som du beskriver oss för

Skriver under på denna !
Citera
2025-02-02, 22:27
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Just det...det lilla lånet hade jag ju glömt! 😝

Haha jaa och underhållet på 65000 som ligger och väntar på betalning! Men jag räknade även med att ca 100.000 gått till bara själva VINET, snuset, hostels(2-300/dygn), maten och shoppandet(ny mobil o cowboystövlar o massa kläder). Då har jag slagit ut ett snitt på 2000:-/dag i 50 dagar som är tiden hon haft pengarna ca. Därtill har det dragits CSN-lån på oklar summa. Men ja det rör sig på kontot.... Och hon verkar heeelt förtränga sina barn och det faktum att pappan ska ha underhåll även i nutid och framöver, inte bara den gamla skulden...det är ca 3600kr extra i månaden för 2 barn.

Hon kan glömma att hon lever på räntan av att vara miljonär iallafall som hon först sa var planen
Citera
2025-02-02, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Datainsamlare
Man kan ju fråga sig varför en sådan här tråd existerar. Varför vill folk sitta och prata om andra människors olycka? Människor som de inte känner och aldrig har träffat.

Kan det vara så att alla bara är här pga skadeglädje? Pga att man vill gotta sig i Gräddrumpans misslyckade liv, så att ens eget, nästan lika misslyckade liv, känns lite bättre?

Era jävla low lifes.

Personligen tycker jag det är ett bra ställe att avreagera sig på, allt Pia är involverad i får min hjärna att spraka. Det faktum att hon gör kaos med varenda person som står i hennes väg gör mig galen. Att hon prioriterar ALLT helt fel och gör dummare och dummare val gör mig galen. Att ingen sätter stopp för hennes framfart, för människor runt om kring och hennes egen skull gör mig mest galen. Hon är så otroligt provocerande, otrevlig, ohygienisk och alkoholiserad men anser sig ändå stå över alla andra och veta bäst. Fläker ut sina vårtiga privata delar inför barn och nästan skryter om hur mycket hon avskyr sina egna barn.

Jag vill se henne bakom lås och bom på rehab, inte offentligt på TikTok live i obscena fyllevideos inför barn. Att dadda med henne hjälper ingen. Hon kan inte fortsätta längre ner i fördärvet, och ska hon absolut göra det ändå får hon väl göra det privat så hennes barn slipper se och höra. Hon behöver verkligen ta tag i sig själv medan hon kan, tyvärr verkar det vara svårt att tvångsvårda någon i detta land.
Citera
2025-02-02, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Har hon några beundrare?
Tror mer att det är fjortisar/ random på hennes TikTok-konto, och Vi här då, som följer hennes förfall.

Jag är absolut en av oss! För att jag tycker hon Vidrig!

Samma här 😂 jag lever ett skötsamt, nyktert liv med familj och villa, bra inkomst och till Pias besvikelse inga Klarnalån. Om ”hatare är avundsjuka” är vi inga riktiga hatare som hatar bara för att, vi har en anledning och tycker Pia är en avskyvärd människa som beter sig vidrigt. Hade det enbart drabbat henne hade det varit sak samma om hon nu absolut vill fortsätta så, men det gör ju tyvärr inte det.
Jag önskar inte död och olycka, jag önskar hon skulle söka hjälp eller i värsta fall tvångsvårdas. Stockholm förtjänar inte att ha henne rännandes runt som en tickande bomb. Hennes familj lider av det, alla hon bor hos/med lider av det och alla hon våldför sig på kommer lida av könsvårtor.

Att hon tog tag i sitt liv hade varit en win-win för alla.
Citera
2025-02-03, 07:35
Medlem
Citat:
Haha jaa och underhållet på 65000 som ligger och väntar på betalning! Men jag räknade även med att ca 100.000 gått till bara själva VINET, snuset, hostels(2-300/dygn), maten och shoppandet(ny mobil o cowboystövlar o massa kläder). Då har jag slagit ut ett snitt på 2000:-/dag i 50 dagar som är tiden hon haft pengarna ca. Därtill har det dragits CSN-lån på oklar summa. Men ja det rör sig på kontot.... Och hon verkar heeelt förtränga sina barn och det faktum att pappan ska ha underhåll även i nutid och framöver, inte bara den gamla skulden...det är ca 3600kr extra i månaden för 2 barn.

Hon kan glömma att hon lever på räntan av att vara miljonär iallafall som hon först sa var planen

Det kan ju vara så att hon vill göra av med pengarna på sånt som hon tycker är roligt, inte på skulder och underhåll. Hon inser ändå att hon aldrig kommer att kunna skaffa en permanent bostad som uppfyller hennes krav med pengarna hon har kvar.

Planen kanske är att låta Soc stå för försörjningen och boende när pengarna är slut. Vad vet jag…

Jag är egentligen inte intresserad av Pia som person utan mer av hennes speciella situation. Bostadslös som sover på härbärgen samtidigt som hon har en miljon på banken. Det kan inte vara så vanligt.
Citera
2025-02-03, 13:46
Medlem
Citat:
Det är nog det mesta kvar, men hon lär ju bränna en hel del varje månad och utan inkomst så går det undan!

Jag vågar nog påstå att vår Pisspia är hos Hassan igen. Det är för tyst och då vet vi. Fyllan i fredags var inte nådig och Hassan märkte hur generös hon blivit i sitt shoppande, så han hämtade nog vraket och hoppas på att få ut lite cash o fisksoppa. Det är så sorgligt att se skiten hålla på. Bara ledsamt ju.
Ja det är hennes mönster så idag eller imorgon så är hon utkastad för 10e gången efter en helg med vin skrik bråk och fylla. Hon är extremt förutsägbar den dekadenta sodomit käringen!
Citera
2025-02-03, 14:38
Medlem
Sist det var tyst såhär länge så hade hon varit hos Hassan... Kan så vara fallet även nu?
Citera
2025-02-03, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Har hon sovit ruset av sig än, efter fredagsfyllan i cowboybootsen?

Någon med TikTok, som vet?

Inte ett ljud än efter den brakfyllan…
Citera
2025-02-03, 17:32
Medlem
MaeWests avatar
Intressant...är hon åter hos mannen hon tar som gisslan då, o då i syfte att ragga upp ett gratis boende i form av att ockupera Hasans lägenhet? Det grämer nog henne något så ofantligt, att här sitter det en "gubbe" på ett boende hon hela tiden ansett vara hennes.
Trots Pia Pissfittas enträgna stalkande o tjatande om att han är erbjuden att få henne som sin "tjej", så nobbar han hårdnackat.
Vilket Pia helt enkelt inte kan ta. Hon SKA bo hos honom. Han ÄR hennes kille.

OM hon nu inte tvingat sig in hos Hasan, så kanske hon åter blivit vräkt från det hostel hon nu bott på.

Med tanke på vilken snuskig varelse Pia är, så kan ju hostelet helt enkelt fått nog.
Att ha en 50-årig, hemlös kvinna krälande i sin säng i galaklädsel, hennes obefintliga skötsel av sin hygien, hennes oförmåga till att hålla ordning på rummet, detta i combo med en stank som kanske sipprar ut i korridoren.
Allt krönt av ett "jävla liv" i princip på dygnets alla timmar, för att nu inte tala om hur hon dokumenterar "allt" på TT. Hennes supande, taffligt dolt i form av en sugrörsmugg i literformat....

Vilken reklam för ett hostel som ligger i Gamla Stan. För min del hade jag totalvägrat att ha Pia Pissfitta huserande i ett rum nära mitt. Att då även dela duschrum med löskan...Tvi vale...Krafs-krafs i håret...
Citera
2025-02-03, 18:39
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaeWest
Intressant...är hon åter hos mannen hon tar som gisslan då, o då i syfte att ragga upp ett gratis boende i form av att ockupera Hasans lägenhet? Det grämer nog henne något så ofantligt, att här sitter det en "gubbe" på ett boende hon hela tiden ansett vara hennes.
Trots Pia Pissfittas enträgna stalkande o tjatande om att han är erbjuden att få henne som sin "tjej", så nobbar han hårdnackat.
Vilket Pia helt enkelt inte kan ta. Hon SKA bo hos honom. Han ÄR hennes kille.

OM hon nu inte tvingat sig in hos Hasan, så kanske hon åter blivit vräkt från det hostel hon nu bott på.

Med tanke på vilken snuskig varelse Pia är, så kan ju hostelet helt enkelt fått nog.
Att ha en 50-årig, hemlös kvinna krälande i sin säng i galaklädsel, hennes obefintliga skötsel av sin hygien, hennes oförmåga till att hålla ordning på rummet, detta i combo med en stank som kanske sipprar ut i korridoren.
Allt krönt av ett "jävla liv" i princip på dygnets alla timmar, för att nu inte tala om hur hon dokumenterar "allt" på TT. Hennes supande, taffligt dolt i form av en sugrörsmugg i literformat....

Vilken reklam för ett hostel som ligger i Gamla Stan. För min del hade jag totalvägrat att ha Pia Pissfitta huserande i ett rum nära mitt. Att då även dela duschrum med löskan...Tvi vale...Krafs-krafs i håret...

Jo, ja och förvisso allt, men.. Och jag upprepar bara” men”..,

Låt oss leka med tanken att Hostelet inte är så noggrant med vilka ” varelser” de släpper in? Så länge det betalas?

Kanske lite ” ljusskygga” själva?
Tydligen obemannat natt, så fritt fram att supa i mugg?

Och efter Fyllkajans misslyckade cowboyfredag på Stampen utan ragg, så är det mest troligt att hon tog sin tillflykt till StackarsGubben Hasan, när hon fått av sig boots och sovit rus av sig i lördags?

För lite Bekräftelse?
Åmar runt i nya fylleångor just nu? På gubbens golv, visar sina revben och falnande ” behag” i nyinköpta Zara-toppar?

Cowboybootsen lämnat ” hemma”, på Hostelet?
Och gubben sitter 🪑 på enda stolen, funderar på hur att få ut fanskapet igen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in