Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Om du pratar om R*nars flickvän Lena så lär nog hon ställa till med betydligt mindre problem än exfruarna 😁
Du verkar dock ha en rätt märklig inställning till R*nar och hans extanter för i ett äktenskap så är det faktiskt två parter som är involverade i allt som rör relationen, om du vill skuldbelägga R*nar för allt dåligt som inträffade under äktenskapen och inte minst efter med diverse bråk om allt möjligt så säger nog det rätt mycket om hur oerfaren du är av motsatta könet.
Vad Runes ex fruar har fått utstå med en manisk mytoman och bluffare förstår nog vare sig du eller jag.
Dom har säkert haft det tufft kan jag tänka mig, efter vad den stollen ställt till med i tid och otid.
Sen att du jämnför dina erfarenheter om det täckta könet med Rune, säger nog mer om dig än mig?
Då jag har rätt bra erfarenheter från kvinnorna jag haft runt mig.
Men om du har haft tråkiga och jobbiga erfarenheter inom det området kanske det är så att en bucklig gryta behöver ett buckligt lock!
Försök att möt världen med mer ödmjukhet, så får du kanske en trevligare framtid. Det är aldrig för sent att ändra sig.
Fridens.