2024-09-15, 12:16
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongBoard2
Japp
Det har nämnts tidigare i tråden att han handlat just på Willys vid Fridhemsplan (det var kanske du?). Så då kan vi anta att han bor i krokarna. Alltså är bilderna han lägger ut från ”sin” trädgård fejk.
Bra info för en stalker. I morgon ska jag gå och rota i hans soppåse för att se vad han äter.
Citera
2024-09-15, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av becko
Runar gömmer sig och har gjort flera polisanmälningar om personer som han misstänker följer honom, gömda i buskarna. Han menar även att hans bil puckas, vilket han tolkar som att han är övervakad.

Hur vet du att han gjort flera polisanmälnngar?
Har han själv skrivit om dem?
Har du sett dem?
Citera
2024-09-15, 14:57
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ksitpeks
Har du sett dem?
Han har inte haft en bil på många år heller. Det är hittepå som vanligt.
Citera
2024-09-15, 15:05
Medlem
beckos avatar
Citat:
Har du sett dem?
Polisen i Solna åkte skytteltrafik till Runar för ungefär ett år sedan. Runar kanske inte anmälde, men ringde polisen hela tiden. I Runars värld var han viktigare för Sverige än Vilks, men Runar blev nekad Säpo-skydd. Det var när polisen uppfattade Runar som paranoid som Runar flyttade ut till skärgården. Ingen slump att Runar tog ut pengar i Solna, kan inte avslöja exakt, en del står i tråden.
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Han har inte haft en bil på många år heller. Det är hittepå som vanligt.
Trafikförseelse och hot mot parkeringsvakt utan bil gå och gräv i Runars sopor ...och spå i Runars kaffesumpar
Senast redigerad av becko 2024-09-15 kl. 15:28.
Citera
2024-09-15, 16:22
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Polisen i Solna åkte skytteltrafik till Runar för ungefär ett år sedan. Runar kanske inte anmälde, men ringde polisen hela tiden. I Runars värld var han viktigare för Sverige än Vilks, men Runar blev nekad Säpo-skydd. Det var när polisen uppfattade Runar som paranoid som Runar flyttade ut till skärgården. Ingen slump att Runar tog ut pengar i Solna, kan inte avslöja exakt, en del står i tråden.

Trafikförseelse och hot mot parkeringsvakt utan bil gå och gräv i Runars sopor ...och spå i Runars kaffesumpar
Det där är helt felaktigt, som vanligt. Rune bodde knappt en månad i en lägenhet i Bromma när han kommit ut ur fängelset. Det enda han skrev om då var att han skulle släppa sin gamla bok med en uppdatering om Carola. Därefter skrev han sig hos sin gamle vän Anders i Solna, medan han i själva verket bodde i Anders sommarstuga i skärgården. Han hade ingen bil då heller. Inte heller då påstod han att han var jagad. Det var först i slutet av sommaren han ringde polisen, men då i ett försök att bortförklara de tvättade pengar han mottagit, vilket gjort att banken spärrat hans konto (enligt honom själv, det är inte säkert att det är sant).
Vad den idioten däremot gjort är att han ringt och tjatat hål i huvudet på diverse poliser och jurister för att de ska ställa upp och bekräfta fakta i hans bok (som ännu inte kommit ut). Det vill de såklart inte vilket Rune tar som en bekräftelse på att han har rätt.
Några terrorister i buskar har Rune aldrig nämnt eftersom det är Beckos fantasier. Han är helt ointressant som måltavla.
Men kul att du är så intresserad av mig Becko, nästan så man känner sig lite förföljd…
Citera
2024-09-15, 22:47
Medlem
beckos avatar
Citat:
Det där är helt felaktigt, som vanligt. Rune bodde knappt en månad i en lägenhet i Bromma när han kommit ut ur fängelset. Det enda han skrev om då var att han skulle släppa sin gamla bok med en uppdatering om Carola. Därefter skrev han sig hos sin gamle vän Anders i Solna, medan han i själva verket bodde i Anders sommarstuga i skärgården. Han hade ingen bil då heller. Inte heller då påstod han att han var jagad. Det var först i slutet av sommaren han ringde polisen, men då i ett försök att bortförklara de tvättade pengar han mottagit, vilket gjort att banken spärrat hans konto (enligt honom själv, det är inte säkert att det är sant).
Vad den idioten däremot gjort är att han ringt och tjatat hål i huvudet på diverse poliser och jurister för att de ska ställa upp och bekräfta fakta i hans bok (som ännu inte kommit ut). Det vill de såklart inte vilket Rune tar som en bekräftelse på att han har rätt.
Några terrorister i buskar har Rune aldrig nämnt eftersom det är Beckos fantasier. Han är helt ointressant som måltavla.
Men kul att du är så intresserad av mig Becko, nästan så man känner sig lite förföljd…
Första gången det du skriver stämmer, du bekräftar det jag skriver, men det hände lite mer än så
Citera
2024-09-15, 23:10
Medlem
Citat:
Det har nämnts tidigare i tråden att han handlat just på Willys vid Fridhemsplan (det var kanske du?). Så då kan vi anta att han bor i krokarna. Alltså är bilderna han lägger ut från ”sin” trädgård fejk.
Bra info för en stalker. I morgon ska jag gå och rota i hans soppåse för att se vad han äter.

Ja, det var jag. Ser honom här ibland. Handlandes på Willys och gåendes på Fridhemsgatan mot Rålis.
Citera
2024-09-15, 23:16
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Första gången det du skriver stämmer, du bekräftar det jag skriver, men det hände lite mer än så
Låt se, det hände mer än så, men du är förhindrad att berätta mer för att inte avslöja dina källor? 😅
Din källa heter Mållgan och jag kan meddela att hälften av allt du säger är dina fantasier och resten har du feltolkat. Många i den här
tråden är trötta på dina maniskt upprepade listor och trams. Ta din medicin och gå och lägg dig nu.
Citera
2024-09-15, 23:18
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LongBoard2
Ja, det var jag. Ser honom här ibland. Handlandes på Willys och gåendes på Fridhemsgatan mot Rålis.
Man kan ju undra hur han har råd att bo där?
Citera
2024-09-16, 00:01
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Man kan ju undra hur han har råd att bo där?

Kan det vara Amadeus tidigare lgh som Fulnar bitit sig fast i och snylt-bor i❓

(Jag vet inte var Amadeus har/hade sin lgh…)

…eller finns det något härbärge/lågtröskelboende runt Fridhemsplan där Fulnar kan tänkas kampera❓
Senast redigerad av Alonen 2024-09-16 kl. 00:46.
Citera
2024-09-16, 10:12
Medlem
Citat:

Har du någon trovärdig källa på att polisen åkt i skytteltrafik till Runar?
Citera
2024-09-16, 13:20
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Kan det vara Amadeus tidigare lgh som Fulnar bitit sig fast i och snylt-bor i❓

(Jag vet inte var Amadeus har/hade sin lgh…)

…eller finns det något härbärge/lågtröskelboende runt Fridhemsplan där Fulnar kan tänkas kampera❓
Amadeus bodde i de kvarteret tidigare. På hans adress står någon annan skriven nu, men det kan ju vara en ”målvakt” eftersom ingen vettig brf skulle godkänna Rune som hyrestagare. Ens i andrahand. Dock har ju hans söner beklagat sig att det är en etta och jag tror att Amadeus och hans tjej hade en tvåa. Men det kan vara ett missförstånd? Annars den mest trovärdiga förklaringen att Rune bor ”gratis” och sonen betalar hyra.

Citat:
Har du någon trovärdig källa på att polisen åkt i skytteltrafik till Runar?
Som jag skrev tidigare bodde Rune i en sommarstuga i Skärgården efter sin volta. Han var inte ens skriven där och det är knappast så att skärgårdspolisen hade resurser att åka skytteltrafik dit. Än mindre att Rune önskade oväntat besök till en adress han inte var skriven på. Så det där är trams. Vad jag tror mytomanen läst men inte förstått är att Rune en gång sa - tror det var i samband med hans boksläpp - att det var mycket stök i Solna. Och det stämmer att det var en så kallad skjutning i Solna vid den tidpunkten. Men den hade ingenting med Rune att göra och han bodde som sagt aldrig i Solna utan i Skörgården. Det var bara något han sa för att skapa lite drama runt sig själv. Han påstod också i den intervjun att han bodde i bilen. Han ägde ingen bil, men hade möjligen lånat en bil för att köra böckerna till café opera där han tänkte sälja dem. Han dementerade senare att han påstått att han sov i en bil. Vilket i så fall skulle betyda att tidningen hittat på det citatet, vilket förefaller rätt knasigt. Mest troligt är att Rune faktiskt sov en stund i bilen, innan releasefesten men kom på att det lät lite fel och tog tillbaka det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in