Citat:
Ursprungligen postat av
London
”Om jag verkligen gräva ner mig i detta igen”? Vem var det (i rollen som moderator) som helt off topic lyfte Berisha till diskussion? Visa gärna vart i redovisningen vinsten för Berisha framkommer.
Jag skriver här som en användare, när jag skriver i rollen som moderator skriver jag under med /Mod
Jag ironiserade ganska tydligt över att experterna här återigen gör rätt märkliga påståenden om vad bajen tjänar på spelaraffärer, det gjordes då och det görs nu.
För att kunna göra en grov beräkning på vinsten får man kolla vad vi förväntats betala 2022 samt vad vi förväntats få in 2023 och sedan lägga till sign-on på det och sedan någon mille för agent. Totalen visar då en kostnad runt 20-22 miljoner och en summa in på runt 34 miljoner. Sedan försvinner säkert lite mer pengar på vägen och det ska göras avskrivningar osv. men detta är vad vi vet.
Citat:
Ursprungligen postat av
London
Förstår utöver det att du vill att jag ska svara på morrhårsfrågan så att du kan stänga av mig på en 1.06.
Jag undrade mest varför du citerade mig och skrev det, men eftersom det inte verkar handla om mig så släpper vi det där.