2025-03-08, 08:11
Medlem
trazkeis avatar
Bosse krämade ur 25 milj kr för Hummet. Hatten av. Även den trötte lyckas ibland.
Citera
2025-03-08, 08:36
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Bosse krämade ur 25 milj kr för Hummet. Hatten av. Även den trötte lyckas ibland.

Hade jag fått bestämma så hade han inte sålts än för det dubbla. Har jag fått bestämma så hade han å andra sidan aldrig ens värvats i första läget. Så ja… ganska bra hantverk från den trötte kan tyckas.

Bara kvar att utvärdera vem han ersätts med. Att han behöver ersättas råder det inga tvivel om.
Citera
2025-03-08, 08:41
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Sälja kan han! Men nu ska han köpa anfallsstjärna. Det blir kul att följa. Några rykten? Jeremejeff, Hisingens Peter Crouch?
Citera
2025-03-08, 08:47
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Och tänk vad alla kritiserade värvningen av Hümmet?

Otrolig klass om man kunde förutse den succén.
Citera
2025-03-08, 09:06
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Och tänk vad alla kritiserade värvningen av Hümmet?

Otrolig klass om man kunde förutse den succén.
Verkligen.
Synd för er att det bara räckte till en 4:e plats MED honom. Sätter intressanta förväntningar på er säsong i år menar jag.

Aik utan Pittas och Dif utan Hümmet ska bli intressanta att följa.
Citera
2025-03-08, 09:10
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Verkligen.
Synd för er att det bara räckte till en 4:e plats MED honom. Sätter intressanta förväntningar på er säsong i år menar jag.

Inte vår offensiv som är problemet.
Citera
2025-03-08, 09:16
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ser inte att ni är topp 3 vare sig man tittar på anfall, mittfält, defensiv eller målvakt.
Ska ju sägas att ni har en vakans i anfallet nu, så där finns det teoretiskt möjlighet till förbättring. Men tills dess så...
Citera
2025-03-08, 09:37
Medlem
a.Canis.Majoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frankkk
Bjerkebo känns mer som någon vi hade värvat in för ett par år sen, men alltid nåt? 11+4 ifjol är ju starka papper. Bara det inte är den stora anfallsvärvningen vi suktar efter, men det tror jag väl inte. Vi har ju som sagt både Ljungberg och Sjögrell på skadelistan och behöver även en ytter.
Det har ju pratats om att få in några på tillväxt också. Detta måste vara en av sådan värvning.

Tror och hoppas att vi fortfarande är ute efter en startelva-bra mittback samt anfallare.
Citera
2025-03-08, 09:38
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Hela er centrallinje är katastrof om ni tänker utmana i toppen. Priske/Haarala som nia skrämmer inte många på förhand heller.
Citera
2025-03-08, 09:40
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Verkligen.

Ett dåligt inkast från min gubbe från att bli tvåa. En plats ingen av oss eftersträvar?

Njut av stunden. Ser fram emot ett tredje (?) alter ego.
Citera
2025-03-08, 09:45
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Hela er centrallinje är katastrof om ni tänker utmana i toppen. Priske/Haarala som nia skrämmer inte många på förhand heller.
Tur då att vi spelar med Tokmac som 9:a.
Citera
2025-03-08, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.Canis.Majoris
Det har ju pratats om att få in några på tillväxt också. Detta måste vara en av sådan värvning.

Tror och hoppas att vi fortfarande är ute efter en startelva-bra mittback samt anfallare.

Jag tror Bjerkebo kommer gå in och konkurrera direkt om speltid så det är inte det. Man förväntar sig väl bara att dom största behoven ska täckas först men spelar egentligen mindre roll i vilken ordning spelarna kommer in. Om vi nu ska ha in tre spelare till, Disco skriver "minst två men troligtvis fler".

Jag är lite tveksam till vad vi söker för mittbacksvärvning. Utifrån ålder på övriga backlinjen tror jag nog ändå det ska vara i 20-årsåldern som den där albanen. Kan ju vara startbra för det, men nog främst en som kan växa vartefter hos oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in