2025-02-01, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Du kan ju inte bunta ihop verkliga händelser som är bevisade för länge sedan med exempelvis NWO.

Dom ligger inte på samma nivå. Sen behöver man ju inte tro eller misstro allting utan bara vissa.

Om varenda jävla andetag ska registreras, när det gäller oss vanliga dödliga, så borde det vara ömsesidigt. Vi borde få veta allt som dessa "höjdare" sysslar med.
Citera
2025-02-01, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Jag sitter inte på några sanningar, men jag anser att vissa saker som jag är hyfsat säker på inte bör bli allmän kännedom.
Vilka saker? Ge en antydan.
Är det Soros som kraschar världsekonomin och du vill inte oroa din granne truckföraren Curt-Owe som har 500 kr på kontot?
Citera
2025-02-01, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Vilka saker? Ge en antydan.
Är det Soros som kraschar världsekonomin och du vill inte oroa din granne truckföraren Curt-Owe som har 500 kr på kontot?
Nej det är helt andra grejer.

Månlandningarna tror jag däremot INTE är så stor grej om det blir allmän kännedom, det är redan så många som inte tror på dom.
Citera
2025-02-01, 17:57
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterParkarbetare
...hur menar ni att världen fungerar då?

Ni som menar att det här med Rothschilds, Rockefeller, NWO, zionism, Blackrock, Vatikanen och Bilderbergsmötena m fl bara är löjliga konspirationsteorier, hur funkar samhället och världen enligt er?
Föga förvånande är det dem som köper upp mark i eldhärjade LA.
Citera
2025-02-01, 18:03
Medlem
Citat:
Nej det är helt andra grejer.

Månlandningarna tror jag däremot INTE är så stor grej om det blir allmän kännedom, det är redan så många som inte tror på dom.
Nu hade ju ryssarna bra koll med sin expertis och har aldrig ifrågasätt USA:s månlandning.
Vilken mer kunskap har du? Är det hemligt? Endast några få vet sanningen, bl.a. du, kom med fakta.
Citera
2025-02-01, 18:09
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Det krävs oftast ingen konspiration om intressen sammanfaller.
Citera
2025-02-01, 18:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Nu hade ju ryssarna bra koll med sin expertis och har aldrig ifrågasätt USA:s månlandning.
Vilken mer kunskap har du? Är det hemligt? Endast några få vet sanningen, bl.a. du, kom med fakta.
Som sagt, det enda jag är 100% säker på är att månlandningarna var fejk.

Resten är spekulationer från min sida. Och om dom stämmer så är det nog bättre att folk är ovetande om dom.
Citera
2025-02-01, 18:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Föga förvånande är det dem som köper upp mark i eldhärjade LA.

Haha, där ser man.

Först sänka värdet på ett område genom att kvadda det, sen köpa upp det billigt.
Undrar om samma gäller Sveriges förorter.
Citera
2025-02-01, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cheddarjoe
De senaste åren har allt som "Konspirationsteoretiker" antytt visat sig vara sant....

Covid kom från ett labb
Ryssland har inte hjälp Trump vinna något val
Biden har använt sin presidentiella makt för att själv ekonomiskt gynnas
Hunter Biden Laptop
Covid Vaccinet var inte nödvändigt
Covid vaccinet dödade fler unga män än räddade unga män
Covid maskerna var meningslösa
Osv
Att covid kom från ett labb är omtvistat och inget som "bevisats" annat än bland just konspirationsteoretiker.
Maskerna är omtvistade men resten är uppenbart fortfarande konspirationsteorier och inget som "visat sig vara sant"...
Citera
2025-02-01, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterParkarbetare
Haha, där ser man.

Först sänka värdet på ett område genom att kvadda det, sen köpa upp det billigt.
Undrar om samma gäller Sveriges förorter.

Ja, förmodligen. Man vill krascha bostadsmarknaden och få folk att sälja med förlust. Bostäderna säljs billigt, rika/bolag köper upp skiten, medelklassen skuldsätts, allt enligt plan.
Citera
2025-02-01, 18:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rektumfrans
Ja, förmodligen. Man vill krascha bostadsmarknaden och få folk att sälja med förlust. Bostäderna säljs billigt, rika/bolag köper upp skiten, medelklassen skuldsätts, allt enligt plan.

Jag har också svårt att ta in att detta sker i det snälla folkhemmet Sverige, men .............
Citera
2025-02-01, 19:21
Medlem
Citat:
Jag sitter inte på några sanningar, men jag anser att vissa saker som jag är hyfsat säker på inte bör bli allmän kännedom.
Kan du ge ngt exempel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in