2025-02-01, 15:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VizslaSilver
Fram med bevis så är det inga problem med konspirationerna

Om du ser ett ortengäng av babbar på natten i valfri problemförort så är det ju bara en teori att de har knark och vapen på sig, men det är ju föga överraskande om de faktiskt har det.

Jag kan inte bevisa att en svinrik judemaffia har varit med om att designa t ex Ukrainakriget, men blir inte överraskad om så är fallet.
Citera
2025-02-01, 15:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Det menade bl a Dave McGowan.
Han ansåg att vanligt folk inte kunde föreställa sig den ondska som faktiskt förekommer.

Därför kan många inte ens tänka TANKEN att t ex 9/11 var en false flag.
För dom är det OMÖJLIGT att USA faktiskt skulle kunna genomföra något som t ex Operation Northwoods, trots att vi idag vet att samtliga högsta militärer godkände den!

Our government is good. Lol
Citera
2025-02-01, 15:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Poorboy
Det är ju inte en konspirationsteori det är ju sant och ganska så självklart.
Personer/företag med pengar och inflytande använder dessa medel för att påverka politken, bara dem mest naiva personerna skulle förneka att det är så. Däremot är det inget som många funderar över.

Snackar vi månlandningen, 9/11 eller ufos i area 51 så är det ju bara trams rakt igenom.

Rätt imponerande om en skrothög från 60-talet vart på månen och kommit tillbaka.
Jo, det lutar åt bullshithållet.

UFOn är totalt byggda i Amerika, om dom finns.
Citera
2025-02-01, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeterParkarbetare
Om du ser ett ortengäng av babbar på natten i valfri problemförort så är det ju bara en teori att de har knark och vapen på sig, men det är ju föga överraskande om de faktiskt har det.

Jag kan inte bevisa att en svinrik judemaffia har varit med om att designa t ex Ukrainakriget, men blir inte överraskad om så är fallet.

Det du beskrev har inget med konspirationsteorier att göra.

Folk som Alex Jones är extremt farliga och hjärntvättar folk med halvsanningar och antydningar. För din egen hälsas skull, låt bli sådana tokar.
Citera
2025-02-01, 15:33
Avslutad
Citat:
Det du beskrev har inget med konspirationsteorier att göra.

Folk som Alex Jones är extremt farliga och hjärntvättar folk med halvsanningar och antydningar. För din egen hälsas skull, låt bli sådana tokar.

Så hur ska jag tänka då, om förhållandet mellan Rothschilds, USA, EU, Ryssland, Ukraina och NATO?
Det är ju varken dom arbetslösa, knegarna eller medelklassen som ligger bakom detta kaos.
Citera
2025-02-01, 15:45
Medlem
Citat:
Så hur ska jag tänka då, om förhållandet mellan Rothschilds, USA, EU, Ryssland, Ukraina och NATO?
Det är ju varken dom arbetslösa, knegarna eller medelklassen som ligger bakom detta kaos.

Välj att inte överanalysera sådana saker. Månlandningen var inte fejk, punkt! 11:e september brukar konspiratörerna hävda att tornen föll för snabbt. Men de är byggda för att falla så. Den av få konspirationer av värde rör i stället byggnad 7. DÄR ligger en hund begraven. Men troligtvis var det bara ett beslut som togs i hastigheten att kollapsa den. Ödlefolket regerar INTE över världen. Finns UFOn och aliens på jorden? Tja, det skulle jag inte tro vara orimligt. Frimurare dricker inte blod och offrar barn. Gör Rotschild skumma saker?? japp, tveklöst. Men att leva sitt liv efter konspirationer kommer göra dig så paranoid att du inte kan leva ett värdigt liv. Kennedy-mordet är någorlunda sund teori att fundera över, kanske även Palme. Men lämna de sjuka grejorna åt sitt öde. Du lever ett bättre liv då och kommer inte bli förlöjligad på din arbetsplats och din omgivning. För det BLIR hardcore konspiratörerna.
Citera
2025-02-01, 16:08
Medlem
Läste en gång om en förklaringar till varför vissa ägnar sig åt konspirationsteorier.
Detta var massa år sen så kommer inte ihåg allt men det som fastnade var att för vissa är konspirationsteorier en slags revansch.
Dessa personer hade svårt att hänga med i skolan och var avundsjuka på alla smarta killar som fick bra betyg och fick de snyggaste brudarna. Detta skapade mindrevärdeskänslor.
Konspirationsteorier är då en revansch, kolla, de smarta var inte alls så smarta! Egentligen är jag smartare än dom!
Citera
2025-02-01, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Läste en gång om en förklaringar till varför vissa ägnar sig åt konspirationsteorier.
Detta var massa år sen så kommer inte ihåg allt men det som fastnade var att för vissa är konspirationsteorier en slags revansch.
Dessa personer hade svårt att hänga med i skolan och var avundsjuka på alla smarta killar som fick bra betyg och fick de snyggaste brudarna. Detta skapade mindrevärdeskänslor.
Konspirationsteorier är då en revansch, kolla, de smarta var inte alls så smarta! Egentligen är jag smartare än dom!
Det blir lätt att folk spårar ur när dom väl genomskådat någon av dom riktigt stora lögnerna.
Det gäller att sålla och inte trilla för djupt i kaninhålet.

Det är bl a därför som jag menar att vissa bluffar inte bör avslöjas.
Citera
2025-02-01, 16:24
Avslutad
Citat:
Välj att inte överanalysera sådana saker. Månlandningen var inte fejk, punkt! 11:e september brukar konspiratörerna hävda att tornen föll för snabbt. Men de är byggda för att falla så. Den av få konspirationer av värde rör i stället byggnad 7. DÄR ligger en hund begraven. Men troligtvis var det bara ett beslut som togs i hastigheten att kollapsa den. Ödlefolket regerar INTE över världen. Finns UFOn och aliens på jorden? Tja, det skulle jag inte tro vara orimligt. Frimurare dricker inte blod och offrar barn. Gör Rotschild skumma saker?? japp, tveklöst. Men att leva sitt liv efter konspirationer kommer göra dig så paranoid att du inte kan leva ett värdigt liv. Kennedy-mordet är någorlunda sund teori att fundera över, kanske även Palme. Men lämna de sjuka grejorna åt sitt öde. Du lever ett bättre liv då och kommer inte bli förlöjligad på din arbetsplats och din omgivning. För det BLIR hardcore konspiratörerna.

-Månlandningen bryr jag mig inte så mycket om. Den påverkar mig inte.
-11 september, om det nu var muslimska terrorister och inte USAs eget påhitt, varför får ingen se
bilder från flygplatsen där araberna gick ombord på planet?
-Har aldrig trott att det finns mutanter av ödlor och människor.
-UFOn och aliens, amerikanska påhitt.
-Jag vet inte vad frimurare gör, men massa fördelar har dom nog.
-Inget fel att vara nyfiken på Rothschilds. Jag tycker världen äntligen skulle förtjäna att veta exakt
vilka dom är och vad fan dom håller på med.
-Kennedy är inte den ende amerikanske presidenten som blivit mördad.
-Palme hade ihop det med Moskva, har jag hört. Det ogillades av väst. Men svårt att veta exakt.

Som sagt, det är ju inte medelsvensson som ligger bakom alla dessa extrema events.
Så det är helt naturligt att misstänka såna som har fler kontakter, vapen, pengar, status, positioner etc
Citera
2025-02-01, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adaptern
Det är bl a därför som jag menar att vissa bluffar inte bör avslöjas.
Det där var väl en slags konspirationsteori, du och ditt exklusiva gäng sitter med den yttersta sanningen men för mänsklighetens bästa inte avslöjar den...
Citera
2025-02-01, 17:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SlowCooker
Det där var väl en slags konspirationsteori, du och ditt exklusiva gäng sitter med den yttersta sanningen men för mänsklighetens bästa inte avslöjar den...
Jag sitter inte på några sanningar, men jag anser att vissa saker som jag är hyfsat säker på inte bör bli allmän kännedom.
Citera
2025-02-01, 17:22
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ni som menar att det här med Rothschilds, Rockefeller, NWO, zionism, Blackrock, Vatikanen och Bilderbergsmötena m fl bara är löjliga konspirationsteorier
Du kan ju inte bunta ihop verkliga händelser som är bevisade för länge sedan med exempelvis NWO.

Dom ligger inte på samma nivå. Sen behöver man ju inte tro eller misstro allting utan bara vissa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in