2025-01-29, 10:07
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sofiaandersson
Kan ingen säga till Jennifer K att sluta pilla med håret hela tiden? Verkar vara en sjuklig vana och mycket irriterande att se.
Det blir ännu roligare när man ser hennes korta armar.
Citera
2025-01-29, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
https://youtu.be/oCD0oyDoFDw?t=26

...

Finns det någon störigare och mer egocentrisk person än Farah Abadi? tack och lov att hon åkte alla världens väg.

Tackar för klippet! 👌 Så de hade sjungit på franska tidigare, och också i På spåret.

Ja Abbabi är sjukligt dryg och störig, men kanske inte förvånande att SVT:s bisarra vurm för att klämma in henne i alla sammanhang har stigit henne åt skallen till.
Men det känns som en dålig ursäkt för att som hon sitta och skrika/svära rakt ut när andra laget plockar poäng.

Men Glans skall nog vara glad för att han inte blev abadiserad, dvs utslängd ur studion.
Nog därför han hela tiden vek ned sig.
Feministterrorn funkar 😩
Citera
2025-01-29, 22:23
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Det blir ännu roligare när man ser hennes korta armar.

Inte bara armarna som är korta... hon har taxben med... Kan hon va lite över 35... strax får hon den där enorma turkiska Röven..... nästan lika hemskt som en kurdisk räv
Citera
2025-01-30, 23:23
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Fattar inte varför de får synas så jävla mycket. Måste väl finnas många andra att kvotera in
Jag vet verkligen inte. Jennifer har ändå en hel del meriter och har jobbat på flera olika ställen och gjort en karriär, medan Johan verkar ha blivit inslängd pga sin syster.

Jag förstår överhuvudtaget inte hur Johan blev Vinterstudionreporter. Alla där är ju toppenbra utom just Johan. Är glad att Elvira Öberg called out his bullshit och turken blev självklart kränkt.

Han måste vara inkvoterad pga att han har en hållhake på någon.

Jämför med tex Alhaji Jeng tex. Jag skiter fullständigt i att han kommer från Gambia, han är en skitduktig expertkommentator och så extremt kunnig. Han kan förklara friidrott för idioter, han är tekniskt kunnig och har extremt relevanta resonemang. Där tror jag faktiskt SVT gått på ren kompetens och det blev skitbra, för att man just gick på kompetens.

Men Johan är ju så jävla korkad att klockorna stannar, är dumdryg och kan ju inte ett skit om sport.
Citera
2025-01-31, 04:39
Medlem
ercys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-fire
Jag vet verkligen inte. Jennifer har ändå en hel del meriter och har jobbat på flera olika ställen och gjort en karriär, medan Johan verkar ha blivit inslängd pga sin syster.

Jag förstår överhuvudtaget inte hur Johan blev Vinterstudionreporter. Alla där är ju toppenbra utom just Johan. Är glad att Elvira Öberg called out his bullshit och turken blev självklart kränkt.

Han måste vara inkvoterad pga att han har en hållhake på någon.

Jämför med tex Alhaji Jeng tex. Jag skiter fullständigt i att han kommer från Gambia, han är en skitduktig expertkommentator och så extremt kunnig. Han kan förklara friidrott för idioter, han är tekniskt kunnig och har extremt relevanta resonemang. Där tror jag faktiskt SVT gått på ren kompetens och det blev skitbra, för att man just gick på kompetens.

Men Johan är ju så jävla korkad att klockorna stannar, är dumdryg och kan ju inte ett skit om sport.

Jag håller verkligen med om Alhaji Jeng, men även han har sina brister (försöker använda för svåra ord t.ex). Vore kul att se honom i På Spåret.

Å andra sidan är din jämförelse lite äpplen och päron. Alhaji kommenterar ju verkligen "sin" sport medan jag alltid, även i tågburen, får känslan av att Johan hellre ville jobbat med fotboll.
Citera
2025-01-31, 20:05
Medlem
Kid-Stardusts avatar
Vad är det Luuk har på sig? Satan vad fult!
Citera
2025-01-31, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Vad är det Luuk har på sig? Satan vad fult!
har han sytt kavajen själv?
Citera
2025-01-31, 20:07
Medlem
HAha Flashbaack i på spåret
Citera
2025-01-31, 20:08
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jo. Men den hönsgården som råder i försvaret ofta ännu kan man inte vara säker på något. Men visst detta ska man klara över två matcher.

Ett av dina inlägg var med på dagens på spåret.
Citera
2025-01-31, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
HAha Flashbaack i på spåret
Ja och
En mycket lätt fråga
Citera
2025-01-31, 20:10
Medlem
Citat: