2025-01-30, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antagningsbesked
Tänker du dig då också att vi ska backa bandet på hur psykatrimottagningarna ska skötas?

Mig veterligen får människor på stängd psykiatri har viss tillgång till både mobiltelefoner och datorer med internet samt att de ibland kan få permissioner.

Det framgår med all tydlighet att #559 är något av en lågbegåvad och underutvecklad individ utöver hans pedofilia läggning, så det kan ju redan på förhand funnits skäl att han ska bo på något särskilt boende med utbildad personal som kan hantera honom.

Detta är en av de få konfrontationer där jag mest tycker synd om gäddan, det är ju uppenbarligen inte en man i maktposition med socialt kapital och förutsättningar för ett "normalt" liv. Då säger jag inte att hans läggning är okej i sig, bara att det verkar vara en sorgsen varelse i överlag med stort vårdbehov.
Det är inte det minsta synd om honom utan det är synd om barnen som blir drabade av han. Han ska inte ha tillgång till varken telefon eller internet utan han ska va under ständig uppsikt så inga barn blir drabbade.
Citera
2025-01-30, 18:32
Medlem
vByL2CLis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Favoriter vette fan. Det får mer bli "några man minns".

Svordomsgäddan - Som körde iväg i sin skåpbil svärandes för hela svenska folket.

Mannen som hade bråttom till nästa dejt - Den oidentifierade gäddan som kom i något så unikt som en orange Golf från 80-talet och backade iväg för full maskin.

MellanHanden - Som mitt i natten någonstans ute på en skogsväg eller ängsväg backar iväg i maxfart varpå Patrik utbrister "Hoppas han smäller nu".

Badtofflan - Han som flög in på fel sida av sin bil och med ett minnesvärt stresspåslag tryckte bilnyckeln i låset och körde iväg med öppen dörr. Oidentifierad.
Kom på en till skön bilförare: dubbelgäddan #122 som kämpade med att få igång motorn på sitt bilskrälle samtidigt som Höjdh*pparen och S*ra Nilsson stod och gläfste på honom
Citera
2025-01-30, 21:37
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
Det är förvisso bra att vara synlig i trafiken.

En best of ivägspringningar och iväggasningar också, samt grodselfies och pussmunnar?

Ja pussmunnar vore ju något, fan vad #558 ser Lobotomerad ut när han håller på och äcklar sig med tungan, tror han verkligen att någon levande varelse vill se detta.
Citera
2025-01-30, 21:44
Medlem
Andy Frains avatar
Någon uppdatering på #554?
Citera
2025-01-31, 05:12
Medlem
Hittade lite nytt om den enda gädda jag sett live.

Publicerat i fel tråd här på FB.

Om vasaloppsgäddan 190 fångad här i Örebro.

"hörde från flera pollare som kände honom och de sa att hans son var polis. Efter inslaget dumpen gjorde mot han så ska han förlorat kontakt med alla han kände!"

Slut på info.

Gäddan flyttade vidare till Västerås.

Fick nytt jobb, nya vänner tills några arbetskamrater hittade honom i Dumpens arkiv.

Ute i kylan igen.

Någon som har ny info om gädda 190?
Citera
2025-01-31, 07:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
Hittade lite nytt om den enda gädda jag sett live.

Publicerat i fel tråd här på FB.

Om vasaloppsgäddan 190 fångad här i Örebro.

"hörde från flera pollare som kände honom och de sa att hans son var polis. Efter inslaget dumpen gjorde mot han så ska han förlorat kontakt med alla han kände!"

Slut på info.

Gäddan flyttade vidare till Västerås.

Fick nytt jobb, nya vänner tills några arbetskamrater hittade honom i Dumpens arkiv.

Ute i kylan igen.

Någon som har ny info om gädda 190?

Har ingen info att komma med, men han verkade social och trevlig (utåt sett) och har nog inga problem att skaffa jobb.
Så hans lott i livet i fortsättningen, blir nog att flytta runt till småhålor i Mellansverige under nytt namn, ta nya industrikneg och skaffa sig nya ”fikarumspolare” - bli ertappad som Gädda av någon på arbetsplatsen och repetera hela proceduren. Gissar jag. Iaf tills Dumpen kanske glömts bort om 15-20 år.
Citera
2025-01-31, 09:30
Medlem
vByL2CLis avatar
Vad tror ni, boys? Får vi någon kvart-i-sju-gädda till kvällen? Enligt Dumpens körschema borde ju #560 dyka upp lagom till att man börjar fyllna till efter några glas rosé, så vilka förhoppningar har ni inför kvällen, gubbar? Jag hoppas själv att Höjdhopparen sköter spakarna idag och kanske får något aggressionsutbrott på någon halvt utvecklingsstörd bondlurk.

Vill önska alla en god fredag
Citera
2025-01-31, 10:05
Medlem
Protonic75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi
Vad tror ni, boys? Får vi någon kvart-i-sju-gädda till kvällen? Enligt Dumpens körschema borde ju #560 dyka upp lagom till att man börjar fyllna till efter några glas rosé, så vilka förhoppningar har ni inför kvällen, gubbar? Jag hoppas själv att Höjdhopparen sköter spakarna idag och kanske får något aggressionsutbrott på någon halvt utvecklingsstörd bondlurk.

Ja lika uppfriskande som en iskall Red Bull när Patrik levererar en avhyvling till någon gammal vinglig pundare efter att han inte får något svar på varför dom chattar med barn, och om det även kommer ett förlåt blir han ännu surare. Kinky Brian bad ju om ursäkt typ 15 gånger är nog rekordet.
Citera
2025-01-31, 11:35
Medlem
Bandoliers avatar
Jag föredrar nog norrlänningarnas lite mjukare konfrontationer istället för S och P som oftast slutar med att gäddan sluter sig eller springer iväg.
Citera
2025-01-31, 12:21
Medlem
Men vad är det som hänt inför domen på #559

Chattat med 14-åring som oombett skickat nakenbilder. Han bad henne sluta (men sparade dem ändå) så utpressar hon att anmäla om hon inte får 500kr.

Eftersom hon på bilderna verkar vara identifierad (och åldersverifierad) borde det ju vara hon som gjort det själv och ingen utpressare med random bilder.

Kan detta vara ngt vanligt förfarande? Men kan väl inte funka så länge, då det skulle se konstigt ut om hon kom med anmälningar på en massa som har hennes bilder och som inte betalt utpressningssumma.
Citera
2025-01-31, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vByL2CLi

Jag har en känsla av att redaktören på Dumpen Media Group AB sitter i skrivande stund och redigerar loggar och filmer till fredagsunderhållningen för oss.

Btw. Keep up the good work!
Citera
2025-01-31, 12:48
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Ja du, han hade helt klart fått bättre gensvar på bårhuset.

Har träffat honom irl flera gånger. Barn i samma ålder. Han fick fly från byn när han antastade småtjejer. Han har säkert bott och fått flytta ett antal gånger sedan dess.

Även innan jag visste hur han betedde sig går det kalla kårar när man träffar honom. Han har en dotter som lär vara i för honom lämplig ålder. Det vore på sin plats att hon skyddas från denna vandrande kuk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in