2025-01-29, 15:04
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Hur går det med er bomb?
Du lär ju märka om det smäller av en atombomb eller inte.
Citera
2025-01-29, 15:09
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena

Jag kan knappt bärga mig!
Citera
2025-01-29, 15:18
Medlem
Valvantos avatar
Bazoo klar nu. 160 millar, sjukt bra deal! Samtidigt hade man gärna sett honom flyga fram i cupen och inledning av serien. Men nu får samtidigt Hellberg lugn och ro med att slussa in PA i tid.
Citera
2025-01-29, 15:54
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Det sprängs i Bajenland, bokstavligen.

Vad surras det om i era led? Vad säger PK?
Citera
2025-01-29, 15:55
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Är det bara Aik bland de klubbar med toppambition som sysslar med "provträningar" för spelare?

Hammarby hade "provträningar" när vi låg i superettan, men kan inte minnas att vi haft det sedan dess. Har man en väl fungerande scouting organisation (och pengar) så skall väl inte "provträningar" behövas?
Citat:
Charly Vegas provtränar med Hammarby
Citat:
Alai Ghasem provtränar med HTFF
Citat:
Hammarby testar Dusan Jajic
Bland klubbarna med toppambition är det bara AIK som sysslar med provträningar
Citera
2025-01-29, 16:02
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Bland klubbarna med toppambition är det bara AIK som sysslar med provträningar
1. Charlie Vegas är bara 17.

2. HTFF är inte en klubb med allsvenska toppambitioner.

3. De där var 2015 när vi vara fattiga som kyrkråttor och inte ett lag med toppambitioner direkt. Han togs upp från vårat U19 lag.
Citera
2025-01-29, 16:10
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

3. De där var 2015 när vi vara fattiga som kyrkråttor och inte ett lag med toppambitioner direkt. Han togs upp från vårat U19 lag.

Herregud vad dryg du är alltså… skärp dig nångång Bajen är inte bäst på allt och felfria som du anser.
Citera
2025-01-29, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Ja, det tror jag ni behöver också. Omorowa vore bra att göra klart med nu och ta i sommar och plocka in exempelvis Agnero nu. Samtidigt så går det dåligt blir det banderoller som för oss. Det är inte lätt och jag tror att ni långsiktigt måste välja väg och stå för den. Är det 5-4-1 så kör det och hatta inte,

Ja det är precis så jag känner, välj en väg och kör på den tills det ger frukt. Oavsett resultat i inledning eller över hela året så kör bara in unga spelare. Fan vi va sjukt bortskämda 2012-2016. Bahoui, Quaison, Ofori, Milosevic, Carlgren, Isak Borges.. nästan hela elvan dom åren var ju mellan 20-25 år och vi lyckades ändå knipa topplaceringar. Kommer ta många år innan vi är där igen.
Citera
2025-01-29, 16:16
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Skoglund är lyckligtvis två år yngre och gjorde sin första säsong över Division 1 i år vilket tenderar att spela in..

Thomassen sa själv åtta-nio kilo sedan sommaren varav tre under vinteruppehållet, otroligt imponerande spelrum för en elitidrottare ändå.
Absolut, men Stroud är typ en av ligans bättre spelare och borde således vara värd mer än nästan en tredjedel av vad det pratas om i summorna kopplade till Skoglund. Det är klart att två år gör en skillnad men att kapa typ 60% av värdet tycker jag är tämligen överdrivet.

Angående fettot tycker jag naturligtvis det är patetiskt att vi sitter här år tre och han äntligen ser ut att vara i OK fysisk form. Att inte sköta sin fysik som elitidrottare är för mig likställt med att dyka upp på en normal arbetsplats påtänd. Det är liksom absoluta minimum som kan förväntas av en spelare.
Citera
2025-01-29, 16:19
Medlem
ardagulers avatar
Citat:

Jag googlade alltså Hammarby provträning, har inte grävt i något riksarkiv direkt. Humphrey Aroko är också 17. När det kommer till Joe Mendes så är han minsann Hammarby efter en säsong i Hammarby. Jag vill inte märka ord men om man är osäker så kan man faktiskt googla innan man postar.
Citera
2025-01-29, 16:20
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Absolut, men Stroud är typ en av ligans bättre spelare och borde således vara värd mer än nästan en tredjedel av vad det pratas om i summorna kopplade till Skoglund. Det är klart att två år gör en skillnad men att kapa typ 60% av värdet tycker jag är tämligen överdrivet.

Angående fettot tycker jag naturligtvis det är patetiskt att vi sitter här år tre och han äntligen ser ut att vara i OK fysisk form. Att inte sköta sin fysik som elitidrottare är för mig likställt med att dyka upp på en normal arbetsplats påtänd. Det är liksom absoluta minimum som kan förväntas av en spelare.

Ganska märkligt att han gick upp så mycket i vikt när han var proffs i Spanien förövrigt var där senast i somras och maten var ingen höjdare..

Nu håller vi tummarna för Omorowa att Berntsen läser här och ser vad vi behöver!
Citera
2025-01-29, 16:23
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Jag googlade alltså Hammarby provträning, har inte grävt i något riksarkiv direkt. Humphrey Aroko är också 17. När det kommer till Joe Mendes så är han minsann Hammarby efter en säsong i Hammarby. Jag vill inte märka ord men om man är osäker så kan man faktiskt googla innan man postar.
Precis, vi kom fram till det redan i morse ju, att eran spelare bara var 17 vilket förklarade det hela. Utrett sedan dess.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in