Tror ni att det ligger i statens intresse att legalisera något som antingen får användarna att kaskadkräkas, eller sitta som tjuren Ferdinand under korkeken, och skjuta upp allt till morgondagen?

I dessa tider…
Kratom är inte den mest krigiska drogen.