2025-01-29, 09:12
Medlem
RompeTodos avatar
Någon annan som beställt från SS i veckan utan leverans? Beställde i måndags en bra stund innan 13.00, det står fortfarande som 'registrerat' i appen.
Citera
2025-01-29, 09:32
Medlem
Tror ni att det ligger i statens intresse att legalisera något som antingen får användarna att kaskadkräkas, eller sitta som tjuren Ferdinand under korkeken, och skjuta upp allt till morgondagen? I dessa tider…
Kratom är inte den mest krigiska drogen.
Citera
2025-01-29, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Tror ni att det ligger i statens intresse att legalisera något som antingen får användarna att kaskadkräkas, eller sitta som tjuren Ferdinand under korkeken, och skjuta upp allt till morgondagen? I dessa tider…
Skjuta upp alt till morgondagen? Knappast! Man får grymt med stamina och det är jättebra att ta en kopp och sen ut och springa, dessutom så finns ju den vita strainen som piggar upp väldigt mycket.
Citera
2025-01-29, 10:49
Medlem
Inget Offer - Inget Brott

Att påstå något annat är i bästa fall förtal och i värsta fall brott mot grundläggande männskliga rättigheter. Vilka är att varje individ har rätt att få leva ett fritt och utrycksfullt liv.

Jag kan lova att det skulle alla dem stackarna som använder alkohol som "krycka" påstå. O det skulle vara oerhörda protester.

Så varför skulle det inte gälla Kratom.
Bara för att man gjort fel i 1000år så betyder det inte att man måste göra det i 1000 år till, nu när man vet bättre.

Kratom är en naturlig växt o det hjälper miljontals människor världen runt dagligen, Hur många hjälper Alkohol egentligen?
Citera
2025-01-29, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Blir en klassiker.
Och det blir att de går på fmh tror du? Och vet någon om vi talar dagar, veckor eller månader? Brukar lagar börja gälla direkt och sker det omröstning, samt hur ofta brukar sådana ske?
Citera
2025-01-29, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Fick inget exempel som jag bad om heller. Ang tunga missbrukare som säger kratom är värre än tex heroin. Sluta med kratom är inte värre än att sluta med cannabis. Inte i närheten av något annat som ni vill påstå. Nu säger vi punkt och avslutar kapitlet.

Jag säger allt av erfarenhet, av vänner och bekanta.
Kände likadant första året då jag kunde va utan några veckor då och då, fast sist jag försökte sluta på riktigt efter ca 5 år på ganska höga doser va ATn överjävligt, myrkryp, ångest mm och det som gjorde att jag gick på igen va för att några dagar efter sista dosen fick jag insomnia trots mängder med Theralen och efter 5e vakna dygnet gav jag upp
Citera
2025-01-29, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YourPurpose
Inget Offer - Inget Brott

Att påstå något annat är i bästa fall förtal och i värsta fall brott mot grundläggande männskliga rättigheter. Vilka är att varje individ har rätt att få leva ett fritt och utrycksfullt liv.

Jag kan lova att det skulle alla dem stackarna som använder alkohol som "krycka" påstå. O det skulle vara oerhörda protester.

Så varför skulle det inte gälla Kratom.
Bara för att man gjort fel i 1000år så betyder det inte att man måste göra det i 1000 år till, nu när man vet bättre.

Kratom är en naturlig växt o det hjälper miljontals människor världen runt dagligen, Hur många hjälper Alkohol egentligen?

Skriv på protestlistan på www.kratomforeningen.se
Det är värt ett försök ..
Citera
2025-01-29, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memekrig
Och det blir att de går på fmh tror du? Och vet någon om vi talar dagar, veckor eller månader? Brukar lagar börja gälla direkt och sker det omröstning, samt hur ofta brukar sådana ske?
Blir ingen omröstning i svea rike
Citera
2025-01-29, 13:34
Medlem
pOXEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RompeTodo
Någon annan som beställt från SS i veckan utan leverans? Beställde i måndags en bra stund innan 13.00, det står fortfarande som 'registrerat' i appen.

Ta det lungt det uppdateras. Din kratom kommer komma men lite sent nu när det är högtryck.
Senast redigerad av pOXE 2025-01-29 kl. 13:44.
Citera
2025-01-29, 13:36
Medlem
pOXEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall

Klart ju mer idioter som finns i samhället ju bättre för staten.
Citera
2025-01-29, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RompeTodo

Jag fick precis det som jag beställde i Söndags. Men jag tror att den riktiga hetsen började i Måndags, det var då texten om längre leveranstider kom upp. Jag beställde ännu mer igår och det står fortfarande som reseverat. Det kanske blir likadant som för dig. Jag håller tummarna och väntar.
Citera
2025-01-29, 14:02
Medlem
Jag blev endast trött i typ en vecka när jag slutade tvärt med kratom efter nån månads bruk. Tog ett kaffemått 2-4ggr per dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in