Första året som jag inte bryr mig om jag missar ett avsnitt, fy satan vad dåligt det är i år och totalt intetsägande nollor. Varför ska Lillängen enbart visas i programmet "Torpet"? Man hänger inte med i år...
Jessica Lundström Krüger är ju en syrier (eller liknande).
Har hon bytt alla sina namn för att va svensk?
Dialekten avslöjar henne direkt. Och sen fick man ju se hennes familj i nåt avsnitt och där snackar vi suryoye. Hon är ju från Södertälje så inget konstigt.
Kollade även hennes Facebook och det var lika där.
Ingen av hennes namn förknippas med hennes ursprung.
Och Amanda Teroni. Var har man sett henne förut? Eller påminner hon om någon som varit med tidigare, eller i annat program? Har hon någon syster eller annan släkting som är väldigt lik?
Senast redigerad av Enders.Aldebrink 2025-01-29 kl. 14:55.
Frejdigt utrop från en av de kvinnliga deltagarna när hon står och sågar (Torpet, avsnitt 3, 00:35). Vet inte vem för de ser likadana ut.
Detta bör dock noteras och konfunderas eftersom:
1) Hade det varit okej om en manlig deltagare hade utropat samma ramsa eller hade det lett till omedelbar utvisning och hemskick?
2) det sätter tonläget för mina kommentarer här på FB
Var det bara jag som tyckte det såg ut som de två deltagarna från torpet först näckade när de badade från bryggan men som senare i närbild fått på sig bikini (åtminstone överdelarna)?
Var det bara jag som tyckte det såg ut som de två deltagarna från torpet först näckade när de badade från bryggan men som senare i närbild fått på sig bikini (åtminstone överdelarna)?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!