Jag begriper inte denna säsong..
Hur kan dom få tillgång till ordentlig mat så pass snabbt?
Förut fick dom äta gröt och piffa upp det med bär från skogen.
Och vad är det för typ av virke dom använder? Förr fick dom leta reda på plankor/spillvirke på gården och använda sig av dessa, nu ser det ut som man varit på brädgården och handlat. Till och med fönster har dom fått tag på för att sätta in hos hönsen.
Fy fan när Nathalie badade, härlig syn. Undrar vad hennes bock där hemma säger när hon visar upp en sån härlig sida. Och de känns ju som hon är lite små sugen på han snickar blondinen. Eller så kanske hon är så som person, lite små raggig utan att mena något med de
Klart de blir kasst när dom kastar ut personer som kan skapa drama. De blev ju inget vev, fan är väl inget att brusa upp sig för att de blir lite känslor. Jävla kuk TV4
Fy fan när Nathalie badade, härlig syn. Undrar vad hennes bock där hemma säger när hon visar upp en sån härlig sida. Och de känns ju som hon är lite små sugen på han snickar blondinen. Eller så kanske hon är så som person, lite små raggig utan att mena något med de
Antingen var det kallt i vattnet eller så var hon sugen, bröstvårtorna stod ju rakt ut
Håller med. Tråkiga deltagare och gillar inte alls upplägget med två gårdar. Det var ju inte ens en riktig kamp i dagens avsnitt. Ingen åkte ut. Känns inte alls som Farmen längre.
Nä. Man får hoppas på att de kommer in lite nya personer snart som kan skapa drama. För dom som är där nu ser jag inte kan skapa något. Visst, lite små tjafs här och där blir de alltid. Men man vill ju ha riktig action. En riktig Qristina 2.0 med nikotin abstinens skulle göra susen
Jag är efter i farmen jag med. Och det är på grund av att jag störde mig så jävligt på Robert . När han började snacka om att hångla med en annan man så stängde jag ner.
Nej Peter ville inte slåss. Han sa dom behövde prata, öga mot öga, man mot man. Det där förstod inte Robert. Antagligen för han är bög. Han trodde Peter ville slåss. Finns ju inlägg här i tråden som handlar om att Robert uppför sig som ett svin mot tjejer. Han har väl inte kommit ut ur garderoben. Kanske han gör det nu i farmen?
Jag tror på det Peter säger. Robert är riktigt obehaglig. Falsk jävel. Att Peter ville att dom skulle spela tillsammans, pakta är inget regelbrott och något som sker inför kamerorna i nästan varje säsong.
Robert lyckades alltså lura både produktionen och deltagarna. Att Peter var den våldsamma och ville slåss. Haha. Ja Robert ville inte slåss han heller. Men det ville ju inte Peter heller. Tror det var man mot man och öga mot öga som inte togs emot så bra i Roberts hjärnkontor. Öga för öga, tand för tand. Man mot man. Men Peter sa inget om tänder. Men visst han sa man mot man. Robert är som en kärring.
Håller 100% med om han Robert, en riktig red flag snubbe. Både i sättet hur han pratar och ansiktsuttryck, allt. Riktigt obehaglig. Han behöver en motpol som kan sätta honom på plats. Och tyvärr finns inte de just nu
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!