2025-01-28, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Laglig dos?

Det finns inget som heter "laglig dos" - antingen tar man testo eller så tar man inte testo. Man kan ta det av olika anledningar - Joe verkar ta det för att bygga muskler.

https://fastlifehacks.com/joe-rogan-...-trt-protocol/

Ingen får testo injecerat var 3:e dag för att motverka sjunkande testo-nivåer med åldern. Det gör man för att kunna bygga muskler.

Han tar dessutom HGH enligt han själv vilket är förbjudet i USA.
Då hade jag fel men att han går på TRT är ju känt sedan innan
Citera
2025-01-28, 10:40
Medlem
Majsmannen2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poiuy1298
Ja - eller så gör man allt det du säger OCH pumpar sig full med testo och tar HGH och får ännu bättre resultat.

Absolut ifall du visuellt vill uppnå en imponerande fysik för både dig själv och omgivningen. Men allt onaturligt brukar bli till ett högre pris att betala än att nöja sig vid lite mindre och en mer skonsammare approach för kroppen.

Men testo och annan doping kanske fortfarande är nyttigare än chips från soffan..
Citera
2025-01-28, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Absolut ifall du visuellt vill uppnå en imponerande fysik för både dig själv och omgivningen. Men allt onaturligt brukar bli till ett högre pris att betala än att nöja sig vid lite mindre och en mer skonsammare approach för kroppen.

Men testo och annan doping kanske fortfarande är nyttigare än chips från soffan..

Nu handlade ju tråden om Joe Rogan som TS anser ha en imponerande form (jag antar att han menar att han har muskler) trots att han är 57 år.
Citera
2025-01-28, 10:57
Medlem
2n00b4Us avatar
Har ju massor av tid o pengar att lägga på sin träning och kost, inte fast på ett 8-17 jobb och sen åker kommunalt hem fem dagar i veckan.
Citera
2025-01-28, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretGarden352
Joe Rogan är lite överdrivet, men helt rätt i att de flesta som uppnår åldern 55-60 är äldre och svagare än de är för att de inte har tränat och motionerat. Förslappade helt enkelt, vilket är ett fenomen man kan hitta långt ner i åldrarna nästan ända ner till barnens nivå.

Jag känner till många som är över 50 år som är mer fysiskt aktiva och gör mer aktiviteter varje dag än de flesta yngre gör. Det inkluderar givetvis även arbete.

Att se en 55 åring som utan vidare går 5 km enkel väg för att storhandla mat och sen bär hem det som om det vore det mest naturliga i världen och sedan se en 25 åring som tar bilen och gör samma sak, men tycker det är jättejobbigt är en lärorik iakttagelse.

Kan bara hålla med: Själv är jag äldre än Joe Rogan men har inga bekymmer att cykla till jobbet eller gå några mil med packning:
Dessutom ser jag mig som en soffpotatis:
Men håller man på att träna så håller man formen länge: Vet många som är i bra for trotts att de är närmare 60 än 50 även en bit över 60:
Så att som 57åring ha en skaplig fysik är inte så extremt: Däremot så efter 65-70 brukar det gå utför:
Däremot är det betydligt svårare att bygga upp en bra fysik med åren: En 25åring kan ganska snabbt bygga upp sig ordentligt: En 40åring tar längre tid på sig och når inte samma resultat: Som 55åring kan man väl bättra på kondisen men inte bygga en bra fysik och som 70åring får man kämpa för att över huvud taget hålla sig i form.
Citera
2025-01-28, 12:35
Medlem
Kosmos.s avatar
Joe Rogan tar tastosteron och tillväxthormon. + att han lägger mycket tid på träning...

Inget din genomsnittliga 57-åring gör... Sedan kan man fråga sig om hormonerna är hälsosamt men det är en annan sak.
Citera
2025-01-28, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vishking
Rätt många influensers i ålderspannet 50-60 som fått imponerande fysik senaste åren.

Synd att ingen kom på att isbad gav samma effekt som olagliga sprutor tidigare.

Isbad ger överhuvudtaget inte någon effekt - man har testat - vetenskapligt - flera gånger, och effekten är NADA! (ej vetenskapligt mätbart).

Joe Rogan är rätt så mosig i skallen - det beror på att han konsumerar alkohol, mariuana och DMT(?)
Hans styrka är ju att han lyssnar på gästen och låter gästen "veckla ut" sig själv och sina ideer.
Senast redigerad av Grobil 2025-01-28 kl. 12:43.
Citera
2025-01-28, 18:22
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitipottan
Korta män(173cm) arbetar ofta hårt för att kompensera sin ringa längd.
Oftast korta "män" som skjuter steroider för att kompensera sina brister. Det stämmer.
Citera
2025-01-28, 18:24
Medlem
ReijoHervonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grobil
Hans styrka är ju att han lyssnar på gästen och låter gästen "veckla ut" sig själv och sina ideer.
Nja, han har tappat det mesta det senaste året. Det kommer mer och mer egna tankar och åsikter. Tyvärr så är att tänka inte hans starka sida så han hade gärna fått lämna bort det.
Citera
2025-01-28, 19:20
Medlem
Malawi-Golds avatar
He’s on the juice, baby!
Citera
2025-01-28, 19:20
Medlem
carminaburanas avatar
jag personligen tycker rogans kropp ser för jävlig ut.
Citera
2025-01-29, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReijoHervonen
Nja, han har tappat det mesta det senaste året. Det kommer mer och mer egna tankar och åsikter. Tyvärr så är att tänka inte hans starka sida så han hade gärna fått lämna bort det.

Jo jag har märkt att han börjat avbryta gästerna med stupida frågor - har slutat följa 4-5 år sen.

Senast jag glodde var när Trump var gäst - vilket var intressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in