• 3
  • 4
2025-01-30, 10:21
Citat:
Ursprungligen postat av Grobil
Jo jag har märkt att han börjat avbryta gästerna med stupida frågor - har slutat följa 4-5 år sen.

Senast jag glodde var när Trump var gäst - vilket var intressant.

Du tog dig igenom hela den? Tog fem hundra år för Trumpen att få sin historia berättad.
Citera
2025-01-31, 08:10
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
57 år gammal svart-bälte i brasiliansk jiu jutsu.

Nu har jag ingen aning om vem karlfan är, och vet inte heller hur det fungerar i bjj. Men avlägger man typ ett test varje år för att se om man fortfarande är ett svart-bälte så är det ju imponerande.
Citera
2025-01-31, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkapslad
Du tog dig igenom hela den? Tog fem hundra år för Trumpen att få sin historia berättad.

Man kan ha flera fönster öppna - tex Flashback och TV - och ändå snappa upp vad Trump ville ha sagt, långa tirader om ingenting, för att därefter återkomma till ursprungsfrågan - jag trodde inte att en så gammal man hade ett så gymnastiskt intellekt. Så på det sättet blev man ju informerad om hur Trumps skalle funkar.

Då var ju Trumps besök hos Theo Von betydligt mera informativt - Där han kallade Trump för dude, homie my man etc; en mycket bättre interview.
Senast redigerad av Grobil 2025-01-31 kl. 16:26.
Citera
2025-01-31, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Nu har jag ingen aning om vem karlfan är, och vet inte heller hur det fungerar i bjj. Men avlägger man typ ett test varje år för att se om man fortfarande är ett svart-bälte så är det ju imponerande.
Nej det gör man inte och inte I någon annan kampsport heller. Den bältesgrad man har uppnått inom en viss sport behåller man livet ut oavsett när den erhölls.

Exakt år tror jag finns angivet i tråden men Joe var en bra bit över 40+ när han fick sitt svarta bälte.

Exakt vilken grad han har på sitt svarta bälte idag vet jag inte men jag antar att han inte har slutat att träna då han verkar vara galet förtjust i grappling och ska enligt ryktet ha en fullsize Octagon hemma i garaget som han rullar runt i med polarna (fullt möjligt med tanke på hur rik han är).
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in