2025-01-26, 15:14
Medlem
Har gjort edibles tidigare med riktigt hasch och det har ju funkat bra men hur gör man med thc-a isolat?

Kan jag lägga pulvret i tex en matlåda av glas, sen så tar jag aluminiumfolie och viker på mitten så det blir som två lager och täcker glasburken med. 120 grader i 40 min, sen lägger jag det i en kastrull med smällt smör på 70-87 grader i ca 5 timmar. skulle det bli thc edibles då?

behöver man ha bakplåtspapper i glasburken?
Senast redigerad av Invandrar 2025-01-26 kl. 15:35.
Citera
2025-01-27, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Congelado
Patek philippe haschish rökte jag sist. Nice blaze. Den var bra också om du fick tag på den med cheese under la mousse.
la mouse är skit, om du tycker det är bra har du inte testat hash än
Citera
2025-01-27, 07:33
Medlem
flygandApans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kindofblue
Hur anväder du det? Bara testa mixa med cbdbuds och sedan dryherb vape.
1gram isolat med femma buds.. tycker dt funka bra så.

Antingen så tömmer jag ut en tredjedel av en cigg och har i THCA och CBG eller CBN isolat och i med resten av tobaken eller så rullar jag en liten spliff med det. Fungerar mycket bra.
Citera
2025-01-27, 14:42
Citat:
Ursprungligen postat av janer2k
la mouse är skit, om du tycker det är bra har du inte testat hash än
Du blev blåst på skit snarare. Testa att ta en konflikt med din kran istället för att gråta ut på nätet och leka proffs. Du är uppenbarligen dålig blåsbar. Sedan du citerar ett gammalt inlägg gud vet vad du sitter med. Det behöver inte ens vara samma vet du det? Hur enkelt det är att lägga tygbitar på olika saker?
Citera
2025-01-27, 19:05
Citat:
Ursprungligen postat av flygandApan
Första gången jag köpte isolat från KI så var det mycket bättre än andra beställningen, det funkar men behöver dubbla mängden.

Hur är STs isolat? Nån som testat båda och kan jämföra?

Drog en beställning efter ditt inlägg visste inte de hade men verkar tagit in igen. Perfekt behövde nämligen en bong oxå så 2 flugor i en smäll.

Återkommer!
Citera
2025-01-28, 16:25
Medlem
OdCaBos avatar
st:s var det inget fel på

Gjorde en fet med lite bra märkeshasch och sprinklade pyttelite på.

Perfekt att ha om man vill supercharga sin gås/bowl lite grann.
Citera
2025-01-28, 23:06
Moderator
Mr.Woodss avatar
Tråd infogad.

/Moderator
Citera
2025-01-29, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OdCaBo
st:s var det inget fel på

Hur har du haft det inrikes? Lugnt oavsett mängd eller finns det risk?
Citera
2025-01-29, 18:20
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Interessant
Hur har du haft det inrikes? Lugnt oavsett mängd eller finns det risk?

Jag hoppade på bussen och åkte till deras butik bara. Men det ska ju vara lugnt. De har ju sålt hampa som stinker utan problem och det här är luktfritt.

Behövde lite kul terpener kände jag så köpte lite bra gräs o blanda med: https://imgur.com/a/jlTbVGD blir en bra dag nu
Citera
2025-01-30, 11:43
Medlem
Så nu finns det tre ställen i Sverige som säljer THCA-isolat - CE, ST och KI. Det vore ju toppen om man kunde lista ut vem som har bäst grejer, eller om allt bara kommer från samma fabrik i slutändan.

Jag, som har lite erfarenhet, brukar ta 1 gram isolat från KI, mala ner det och blanda med en 5-gramspåse CBD-buds för att sedan köra det i min dryherb vape. Det funkar hyfsat, men jag har bara testat KI:s isolat hittills.

Någon där ute som har provat både KI och de andra och kan klargöra om det är någon skillnad?
Någon som testat KI isolat och de andra och vet om det skillnad?
Citera
2025-01-30, 16:56
Medlem
Köpte buds från ST. Gillade så mycket så jag tänkte dra en till beställning, men nu var den sorten jag köpte slutsåld. Någon som vet ifall de andra budsen är lika bra? Antar att de är svagare då de har mindre % i sig, fast de kostar lika mycket
Citera
2025-01-30, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda888
Köpte buds från ST. Gillade så mycket så jag tänkte dra en till beställning, men nu var den sorten jag köpte slutsåld. Någon som vet ifall de andra budsen är lika bra? Antar att de är svagare då de har mindre % i sig, fast de kostar lika mycket
Japp tyvärr om man tänker bang for the buck så är det orimligt.

Tips är att köpa isolat från Danmark. Det anländer lika snabbt i PostNord paketbox på två dygn men är ~ 20% billigare än ST. Schyssta cbd buds kan man köpa inrikes.

Exempel. Säg lägger du ~ 2k så får du 20 gram mycket bättre buds med ~ 15 % THC. Och två extra gram THCA som man kan krydda extra med eller göra annat med.

Very nice 👍

Någon som vet vart alla odlare håller hus och varför man aldrig ser någon på marknaderna på darknet? Finns det något forum nu för tiden? Eller andra kanaler 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in