Citat:
Ursprungligen postat av
ruttenfimp
Det jag fått tidigare har velat om kristalliseras oavsett värme men har inte blivit positiv på THC av de sorterna. Det jag haft nu blir koda väldigt fort gick inte o smälta på folie för då fastnade i stort sätt allt på foliet vilket jag inte haft problem med tidigare.
Brukar smälta lite på folie som jag sedan låter stelna så har man hemmagjord shatter sen. Slipper man ugnen o allt krångel om man vill ha isolatet hanterligt snabbt. Det jag haft nu blir koda väldigt fort som sagt. Gick knappt inte o smälta på folie för då fastnade i stort sätt allt på foliet o palla skala koda från aluminium hehe...
Bra knep till dig: använd silikonbakplåtspapper istället, dom där lite bättre. Blir nog smidigare. Lägg bakplåtspapper med lite isolat på en platta på lägsta värmen, smält.
Så har jag med gjort och blandat i lite cbd-destillat + terpener och vispat ihop till nån grej. Rent thc asså blir trist. Måste ha nåt mer. Hade bara isolat ett tag och försökte blanda med cigg eller damiana men det var inte roligt alls. Behövs lite cannabisterpener och andra cannabinoider.
Men nu ser jag fram emot att det börjar säljas live resin och sånt inrikes. Blir dunder.