2025-01-27, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Det känns som att Trump har gjort fler saker de här dagarna än vad dementa gubbjäveln (som media ljög om i 4 år att han inte är dement) Biden gjorde under sina 4 år. Sinnessjukt.

Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Det mesta han har gjort hittills är rent vansinne. Han agerar snarast som om han är manisk och naturligtvis helt i eget intresse utan någon som helst hänsyn.
Han bryter mot regler och sparkade till exempel 12 inspector generals som skall övervaka att myndigheter följer reglerna. Naturligtvis för att han själv har tänkt att myndigheterna inte ska följa reglerna då han har ersatt hela personalstyrkan med jasägare.

Ja och inte bara det. Nu är den stora trappan tillbaks till Air Force One och Trump har hållit många fler presskonferenser under en vecka och varit mycket tillgänglig för pressen
Citera
2025-01-27, 17:39
Medlem
BakelitTelefonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IVidere
Ja och inte bara det. Nu är den stora trappan tillbaks till Air Force One och Trump har hållit många fler presskonferenser under en vecka och varit mycket tillgänglig för pressen

Briben har väl ramlat lika många gånger i trappen som Trump hållt möten
Citera
2025-01-27, 18:49
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Helt klart, men denna nivån är något annat med donalds.
Och det just för narcissismen är sjuklig som gör donalds farlig och pga hens hat och långsinthet gör så hen måste hämnas.

Och det är det som orsakar alla dessa attacker donalds vill göra och pga sin sjukdom är för dominant att hen inte kan kontrollera sig själv i sitt hat och hämndbegär.

Citat:
Inget med musk ändrar donalds sjukliga narcissism, och donalds är så kåt på pengar och där kan hen ta in vem som helst.

Och för återgå till vad denna sjukliga narcissism orsakar, det är denna långsinthet och hämndbegär som det yttrar sig på.
Och när pengarna stoppar från musk(Om nu det gör detta.), så kommer musk slängas under bussen och för det är så de sjukliga narcissisterna gör.
Och det ser vi på den senaste ämbetsperioden med donalds, och där de bästa av de bästa inte slickade tillräckligt röv bara åkte ut och för hitta nästa som visste hur man slickade donalds röv.

Du vet om detta redan, sluta låtsas.
Och nej, inget av det du pratar om handlar om USA, för det handlar om en maktgalen putin och två terrorister kring gaza, som Joe fixade till slut till donalds förtret.

Och allt detta säger det sunda förnuftet.
Att allt kan förklaras i termer av sjukdomar, som här enligt användaren "klyban"
skulle yttra sig i form av hat, långsinthet, hämndbegär, dominans, och maktgalenskap.

Men jag kan tyvärr inte instämma i allt detta eftersom jag tyvärr
inte själv har något sunt förnuft, kunskaper, utbildning eller åsikter till vägledning.
Möjligen har jag en viss räkneförmåga, och kan räkna ut saker och ting.

Låt mig därför bara konstatera fakta. Eller åtminstone ställa rätt frågor.
För att börja med frågorna, så är alltid min favoritfråga som följer;

Vad har de gemensamt?
"de" kan vara alla, eller en viss grupp av föremål eller personer som klyban skrivit om.

"Klyban" omtalar här fem (5 st) presidenter och en (1 st) mångmiljardär, tillika raketforskare.
varav mångmiljardären/raketforskaren och tre (3 st) av de fem (5 st) presidenterna är nämnda vid namn.
De flesta inklusive klyban verkar tro att de har "grav psykisk ohälsa" gemensamt.
I varje fall yttrar de sig i den riktningen.
En riktning som bestäms av en opportunistisk yttrandefrihet istället för av faktiska sakförhållanden.
Oavsett vad yttrandena reflekterar eller representerar, vilket kan vara precis vadsomhelst,
så kan de materialiseras i någon sorts "verklighet" som inte alltid är optimal.

Förut trodde alla dessutom att en av presidenterna, "Putin" främst led av fysisk ohälsa och inte hade
långt kvar. Det visade sig vara falskt alarm, då han har överlevt.
Och vi kan också konstatera att alla de sex (6 st) personerna som omtalats av klyban har överlevt
och lever fortfarande vid höga åldrar.

Det är en av flera saker de har gemensamt, att de lever, vilket om inte annat talar emot den
sjukdomsbild som målats upp av alla experter och de medicinska diagnoser som fastställts gällande dessa makthavare.

I händelse av ett fullskaligt globalt kärnvapenkrig har de en annan sak gemensamt.
Nämligen tillgång till utrymmen under marken eller inuti berg där de åtnjuter
fullständigt skydd från allt som utspelar sig ovan mark, inklusive atombomber.

Det måste röra sig om underjordiska städer med all tänkbar lyx värdigt de presidenter, miljardärer,
generaler och inte minst raketforskare som kommer att inhysas där i god tid innan bomberna briserar.

Jordens resurser kommer sedan att tillfalla överlevarna Trump och Musk och övriga som gått under jorden. En inte allför långsökt konspirationsteori skulle vara att Trump och Putin med övriga presidenter i samförstånd inleder en global nukleär förintelse av det fattiga lågbegåvade slöddret som röstade på dem.
För att sedan lägga grunden till en ny och bättre befolkning med högre IQ.

I varje fall har Trump och övriga presidenter inklusive släkt och vänner det gemensamt att de inte är det minsta oroliga för ett kärnvapenkrig, då de har allt att vinna och ingenting att förlora.
Dessutom är alla världsproblemen lösta i händelse av ett sådant världskrig.
En viss materiell förstörelse visserligen.
Lite svinn får man räkna med, när vinsten blir desto större.
Människoliv är i sig inte värda något, varför en total utrotning av den
oskyddade populationen vore optimalt krasst ekonomiskt.
Citera
2025-01-28, 03:11
Medlem
ricardo22s avatar
https://x.com/MedGold_/status/1884056043698938226?t=LsAgitDU4PSuFcuVkSf4bw&s=19

Är det den bästa Tweeten av honom hittills? Den har det mesta. Dubbeldiss mot filmen Tres amigos och Selenas bakgrund. Samt att hon borde börja springa runt i bikini igen istället för att gråta.
Citera
2025-01-28, 04:59
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Det känns som att Trump har gjort fler saker de här dagarna än vad dementa gubbjäveln (som media ljög om i 4 år att han inte är dement) Biden gjorde under sina 4 år. Sinnessjukt.

Jepp.
Han har redan fått igång deportationer av de illegala, och han fick Colombias kommunistiska president till underkastelse.
Citera
2025-01-28, 06:33
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanFyhrholdt
Och allt detta säger det sunda förnuftet.
Att allt kan förklaras i termer av sjukdomar, som här enligt användaren "klyban"
skulle yttra sig i form av hat, långsinthet, hämndbegär, dominans, och maktgalenskap.

Men jag kan tyvärr inte instämma i allt detta eftersom jag tyvärr
inte själv har något sunt förnuft, kunskaper, utbildning eller åsikter till vägledning.
Möjligen har jag en viss räkneförmåga, och kan räkna ut saker och ting.

Låt mig därför bara konstatera fakta. Eller åtminstone ställa rätt frågor.
För att börja med frågorna, så är alltid min favoritfråga som följer;

Vad har de gemensamt?
"de" kan vara alla, eller en viss grupp av föremål eller personer som klyban skrivit om.

"Klyban" omtalar här fem (5 st) presidenter och en (1 st) mångmiljardär, tillika raketforskare.
varav mångmiljardären/raketforskaren och tre (3 st) av de fem (5 st) presidenterna är nämnda vid namn.
De flesta inklusive klyban verkar tro att de har "grav psykisk ohälsa" gemensamt.
I varje fall yttrar de sig i den riktningen.
En riktning som bestäms av en opportunistisk yttrandefrihet istället för av faktiska sakförhållanden.
Oavsett vad yttrandena reflekterar eller representerar, vilket kan vara precis vadsomhelst,
så kan de materialiseras i någon sorts "verklighet" som inte alltid är optimal.

Förut trodde alla dessutom att en av presidenterna, "Putin" främst led av fysisk ohälsa och inte hade
långt kvar. Det visade sig vara falskt alarm, då han har överlevt.
Och vi kan också konstatera att alla de sex (6 st) personerna som omtalats av klyban har överlevt
och lever fortfarande vid höga åldrar.

Det är en av flera saker de har gemensamt, att de lever, vilket om inte annat talar emot den
sjukdomsbild som målats upp av alla experter och de medicinska diagnoser som fastställts gällande dessa makthavare.

I händelse av ett fullskaligt globalt kärnvapenkrig har de en annan sak gemensamt.
Nämligen tillgång till utrymmen under marken eller inuti berg där de åtnjuter
fullständigt skydd från allt som utspelar sig ovan mark, inklusive atombomber.

Det måste röra sig om underjordiska städer med all tänkbar lyx värdigt de presidenter, miljardärer,
generaler och inte minst raketforskare som kommer att inhysas där i god tid innan bomberna briserar.

Jordens resurser kommer sedan att tillfalla överlevarna Trump och Musk och övriga som gått under jorden. En inte allför långsökt konspirationsteori skulle vara att Trump och Putin med övriga presidenter i samförstånd inleder en global nukleär förintelse av det fattiga lågbegåvade slöddret som röstade på dem.
För att sedan lägga grunden till en ny och bättre befolkning med högre IQ.

I varje fall har Trump och övriga presidenter inklusive släkt och vänner det gemensamt att de inte är det minsta oroliga för ett kärnvapenkrig, då de har allt att vinna och ingenting att förlora.
Dessutom är alla världsproblemen lösta i händelse av ett sådant världskrig.
En viss materiell förstörelse visserligen.
Lite svinn får man räkna med, när vinsten blir desto större.
Människoliv är i sig inte värda något, varför en total utrotning av den
oskyddade populationen vore optimalt krasst ekonomiskt.
Hämndbegäret ser man när donalds rikta blicken til jurister och sparka dom

Och ja, donalds är en sjuklig narcissist, det har man vetat om sedan 60-talet.

Du verkar vara besatt av mig som person, min person är irrelevant för donalds som ämne på alla sätt och vis
Citera
2025-01-28, 12:04
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ricardo22
https://x.com/MedGold_/status/1884056043698938226?t=LsAgitDU4PSuFcuVkSf4bw&s=19

Är det den bästa Tweeten av honom hittills?
Den verkar ha varit alldeles för varm för Twitter då den är borta nu.
Citera
2025-01-28, 12:11
Bannlyst
Shit champagnen är slut. Måste dra till bolaget och köpa ny skumpa. Västvärlden räddades just med MAGA och project 2025. Jag är så glad! Folkförnuft vinner!

Fira nu ordentligt kompisar efter woke-terrorn vi upplevt i 20 år. Grattis till er alla

Men USA skall inte lägga sina smutsiga fingrar på Grönland. Så kritik är på plats nu.

Terroristerna i woke skall inte få syre en gång till.

Grattis kompisar!
Senast redigerad av erytmenus-o 2025-01-28 kl. 12:13.
Citera
2025-01-29, 00:29
Medlem
JanFyhrholdts avatar
Citat:
Hämndbegäret ser man när donalds rikta blicken til jurister och sparka dom

Och ja, donalds är en sjuklig narcissist, det har man vetat om sedan 60-talet.

Du verkar vara besatt av mig som person, min person är irrelevant för donalds som ämne på alla sätt och vis

Jag har inte diskuterat din person, än mindre intresserat mig för den.
Du är som du själv skriver "irrelevant".

Och vad som gör både dig och din skriftliga produktion "irrelevant " är hur du använder uttrycket "sjuklig narcissist" alltför ofta i samband med en president som du kallar "donalds". Donalds kan jag köpa som en lagom nedsättande benämning. Men att spela läkare och ställa diagnoser tvärs över Atlanten på en person du aldrig haft kontakt med är pöbelfasoner och inget annat.
Citera
2025-01-29, 01:23
Bannlyst
Donald Trump bevisar än en gång att han är en judelakej. Precis som under första presidentperioden bliver Netanyahu den första utländska ledaren som besöker Vita huset. Same shit as always.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/trump-inviterer-netanyahu-til-det-hvide-hus
Citera
2025-01-29, 06:52
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanFyhrholdt
Jag har inte diskuterat din person, än mindre intresserat mig för den.
Du är som du själv skriver "irrelevant".

Och vad som gör både dig och din skriftliga produktion "irrelevant " är hur du använder uttrycket "sjuklig narcissist" alltför ofta i samband med en president som du kallar "donalds". Donalds kan jag köpa som en lagom nedsättande benämning. Men att spela läkare och ställa diagnoser tvärs över Atlanten på en person du aldrig haft kontakt med är pöbelfasoner och inget annat.
JA, jag är irrelevant i alla dessa frågor, ändå lyckades du nämna klyban och där jag är irrelvant på alla sätt och vis 4ggr

donalds är en sjuklig narcissist och detta har de flesta vetat om redan på 60-talet.
Och denna sjukliga narcissismen ger det vi ser idag och hämndbegär för att man ville åtala och åtalade donalds för bevisade brott.
Citat:
Ursprungligen postat av snuskfitta
Donald Trump bevisar än en gång att han är en judelakej. Precis som under första presidentperioden bliver Netanyahu den första utländska ledaren som besöker Vita huset. Same shit as always.

https://www.dr.dk/nyheder/seneste/trump-inviterer-netanyahu-til-det-hvide-hus
Bara när det kommer till pengar, sen delar dom två ideologi också och de ser ut som nassar bägge två ibland.
Citera
2025-01-29, 11:58
Medlem
Det är ju lite intressant att Donald Trump, som ofta uttryckt sig kritiskt om invandring, har varit och är gift med två invandrarkvinnor Ivana från Tjeckoslovakien och Melania från Slovenien. Det väcker ju frågan om huruvida hans politik egentligen handlar om principer eller om det är mer relaterat till populistiska och pragmatiska mål för att tilltala en viss väljarkår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in