2025-01-25, 00:22
Medlem
VirusetMicrosofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Varför exakt skrev du till mig? Har noll sådana fetisher. Sedan ja har varit med kvinns. Så inget probs där.
För att det var en påbyggnad på det du skrev. "Det finns regler..." ==>"Tillit inom gangbang" osv.
Citera
2025-01-25, 04:54
Avstängd
Jag tror det döljer sig mera än detta. Du säger kvinnor. Jag köper inte det. Jag tror det gäller alla människor. Alla människor på utsidan. Alla. Du vill ha ihjäl alla.

Du blandar in sex. Först så är din historia inte sann. Men budskapet är. Du har nu identifierat att du född sådan. Det är inte sex. Det är våld.

Du är arg. Det är väl klart att du mobbar föräldrar, syskon, småungar i närheten. Kvinnor får du inte kontakt med. Du kan inte kommunicera.

Du är ju socialt blind. Dvs autist.

Du vill mörda. Efter vi läser psykopatins gåta så kommer vi senare till mord.

Du vill mörda därför du vill mörda dig själv. Dvs självmord. Då har du borderline.

Just den mekanismen när det blixtrar. Hela huvudet måste ju vara epilepsi. Av ilska. Vrede. Hat.

Där flippar du. Det är därför du går runt i ett helvete. För den gången du flippar så visar du dig. Då visar du att du är mongo. Så kan det inte vara.

Så det är någon mekanism som är fel i huvud. Det blixtrar hatet. Dvs det är den enda funktionen du har.

Man kan prova och så slå på huvudet. Som en mongolid med gummiskydd på huvudet. Sedan särskola där snäll hjälpare hjälper dig med pussel. Dvs 24 timmars barnpassning. Det är tre snälla hjälpare och så torka runt munnen din efter gröten.

Men din sjukdom är att det blixtrar i ondska. Det har förstört hela ditt liv och det blir bara värre. För dom som blir utsatta förstör du också allting. Så du är helt misslyckad. Inget gott har du gjort. Det är detta som du ger ut. Du förkläder i en historia med olika ihop plock. Men du vill visa dig.

Så något är fel i huvudet som du dunkar mot väggen. Oftast framifrån pannan. Kanske på sidan.

En hammare.

Så felet sitter i huvudet. Något som är fast som du vill lös. Det är pungen som ligger an mot benet? Din pung i hjärnan. Att gå barfota och naken. Och titta med stora ögon. Det vore något. Som ett barn. Du märker med psykopatin är det är skam för den egna kroppen. En defekt. Dom gillar inte att vara nakna. Hur mycket pengar har du? Du har dolt dig hela livet. Fast du inte har gjort det. Men din enda uppgift är att visa dig. Du är uppmärksamhet. Som en råtta med råttgift.

Har du provat att dunka huvudet i väggen? Det är där våran teknologi ligger i detta. Apan har inte kommit längre i utvecklingen. Du kan lura genom lite slöjd av olika gummi och kedjor.

Så din grundsjukdom är att du är arg.
Citera
2025-01-25, 05:26
Avstängd
Det är konflikt. Ditt inre som inte får existera. Så du är bara lögn.

Saltintag, du har njur bortfall pga din diet. Törstig. Svårt och kissa. Du köper inte färsk mat. Bara med högt salt. Salt slutar du med. Himalayasalt innehåller litium.

Vad är det som du ser att din kropp är väldigt ful. Är du fyrkantig? Du ger svaret själv att du vill bli korsfäst. Dvs sträck ut armarna på en sommaräng naken. Du vill elda upp, det brinner. Vad är det som brinner, det är soptippen i dig. Avfall som inte transporteras bort. Det börjar brinna. Djupandning. Du är stressad va? Tänk om du bara slapp detta att vara normal när du är mongolid. Så inom dig så skriker det. Barnet, din själ.

Hur kan du växa upp? Där måste du riktigt slappna av. Så botemedel mot våld är motsatt. Tänk om du blev sladdrig i dina knutar.
Citera
2025-01-25, 05:40
Jag själv är inte så mycket för att tortera andra kvinnor direkt men stora och muskulösa ”riktiga män” får gärna tortera mig och förnedra mig riktigt… när alltsammans sänds live till min familj och alla jag känner, tom så mina barn får se sin pappa naken, kåt och smutsig med en enorm kuk i sin rumpa och i sin mun när han upphetsat stönar till alla mina vänner, släkt och familj när jag erkänner hur jag alltid tänkt på alla er nakna, små som stora…
Senast redigerad av Brohmann 2025-01-25 kl. 05:53.
Citera
2025-01-25, 07:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VirusetMicrosoft
För att det var en påbyggnad på det du skrev. "Det finns regler..." ==>"Tillit inom gangbang" osv.

Jo men försökte ju bara förklara. Att den finns omständigheter under ordnande förhållanden som dessa fetischer kan levas ut. Två vuxna individer som liksom är ute efter samma sak.
Citera
2025-01-25, 10:17
Medlem
fido1986s avatar
Alltid gillat att plåga djur. Petat ut ögon, dekapiterat, skållat, bränt, dränkt, har till och med strypt en kanin en gång. Våldtog tjejer i min ungdom utan att vara medveten om saken.

Har upptäckt hur tillfredsställande det är när tjejen jag har sex med ogillar det. Att hon är naken och utelämnad i mitt våld. Att hon gråter eller gör motstånd när jag tränger in i henne triggar mig mycket. Har även upptäckt vilken smekning av sinnet det är att komma i en flicka samtidigt som jag stryper henne.

Gör dock inget olagligt, söker upp tjejer som önskar uppleva detta. Sådana finns.
Citera
2025-01-25, 10:22
Medlem
Apanluktardiesels avatar
Jag kan också gilla att se bdsm, vet inte riktigt varför det är så trevligt. Nude in public kategorin är ju inte direkt förnedring då dessa tjejer verkligen är exhibitionister i grunden. Det faller ju inte under kontexten av tvång.
Citera
2025-01-25, 10:25
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apanluktardiesel
Jag kan också gilla att se bdsm, vet inte riktigt varför det är så trevligt. Nude in public kategorin är ju inte direkt förnedring då dessa tjejer verkligen är exhibitionister i grunden. Det faller ju inte under kontexten av tvång.

Att tvinga en blyg tjej att klä av sig naken framför dig och stå där naken medans du granskar henne är alltid en trevlig uppvärmning.
Citera
2025-01-25, 10:26
Avstängd
DetLillaNarrativets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckliglycklig
Jag tror det döljer sig mera än detta. Du säger kvinnor. Jag köper inte det. Jag tror det gäller alla människor. Alla människor på utsidan. Alla. Du vill ha ihjäl alla.

Du blandar in sex. Först så är din historia inte sann. Men budskapet är. Du har nu identifierat att du född sådan. Det är inte sex. Det är våld.

Du är arg. Det är väl klart att du mobbar föräldrar, syskon, småungar i närheten. Kvinnor får du inte kontakt med. Du kan inte kommunicera.

Du är ju socialt blind. Dvs autist.

Du vill mörda. Efter vi läser psykopatins gåta så kommer vi senare till mord.

Du vill mörda därför du vill mörda dig själv. Dvs självmord. Då har du borderline.

Just den mekanismen när det blixtrar. Hela huvudet måste ju vara epilepsi. Av ilska. Vrede. Hat.

Där flippar du. Det är därför du går runt i ett helvete. För den gången du flippar så visar du dig. Då visar du att du är mongo. Så kan det inte vara.

Så det är någon mekanism som är fel i huvud. Det blixtrar hatet. Dvs det är den enda funktionen du har.

Man kan prova och så slå på huvudet. Som en mongolid med gummiskydd på huvudet. Sedan särskola där snäll hjälpare hjälper dig med pussel. Dvs 24 timmars barnpassning. Det är tre snälla hjälpare och så torka runt munnen din efter gröten.

Men din sjukdom är att det blixtrar i ondska. Det har förstört hela ditt liv och det blir bara värre. För dom som blir utsatta förstör du också allting. Så du är helt misslyckad. Inget gott har du gjort. Det är detta som du ger ut. Du förkläder i en historia med olika ihop plock. Men du vill visa dig.

Så något är fel i huvudet som du dunkar mot väggen. Oftast framifrån pannan. Kanske på sidan.

En hammare.

Så felet sitter i huvudet. Något som är fast som du vill lös. Det är pungen som ligger an mot benet? Din pung i hjärnan. Att gå barfota och naken. Och titta med stora ögon. Det vore något. Som ett barn. Du märker med psykopatin är det är skam för den egna kroppen. En defekt. Dom gillar inte att vara nakna. Hur mycket pengar har du? Du har dolt dig hela livet. Fast du inte har gjort det. Men din enda uppgift är att visa dig. Du är uppmärksamhet. Som en råtta med råttgift.

Har du provat att dunka huvudet i väggen? Det är där våran teknologi ligger i detta. Apan har inte kommit längre i utvecklingen. Du kan lura genom lite slöjd av olika gummi och kedjor.

Så din grundsjukdom är att du är arg.

1. Inget jag skrivit är osanning.

2. Arg? Var jag även arg när jag gick på förskolan? Jag tror det bara var sadistiska tankar jag hade. Jag gjorde sadistiska saker redan då. Men jag var för liten och dum för att det skulle få några större konsekvenser för den jag utsatte. Förvisso har jag fått beskrivet för mig i efterhand att jag kunde vara butter emellanåt, och att jag aldrig glömde en oförrätt. Att om någon fröken hade sagt till mig så kunde jag vara sur på personen extremt länge och aldrig släppte det, till skillnad från de andra barnen.
Att våldet skulle bottna i det du beskriver som ilska låter ju inte helt orimligt. Men behovet av att se kvinnor förnedras och bli kåt av det. Det kan ju inte grunda sig i ilska.
Citera
2025-01-25, 10:27
Avstängd
DetLillaNarrativets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Att tvinga en blyg tjej att klä av sig naken framför dig och stå där naken medans du granskar henne är alltid en trevlig uppvärmning.

Det kan man säga att jag gjorde redan i 11 års åldern. Det står beskrivet i min text. Det var verkligen en underbar känsla.
Citera
2025-01-25, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Jag har sedan jag gick på förskolan haft en böjelse för att tortera och plåga människor. När jag blev sexuellt aktiv i 8-9 års åldern förvandlades det mer till en böjelse för sexuell förnedring och tortyr.

När jag var 10-13 år brukade jag gå in på damernas omklädningsrum i Eriksdalsbadet i Stockholm. Det är riktigt länge sedan nu. Det var över 20 år sedan. Jag gick in där kvinnor eller flickor duschade och ställde mig framför den som duschade. Ibland började jag prata med bruden, ibland bara stå och titta, ibland skratta. Sedan drog jag snabbt ut. Drog till Årstaviken och runkade och det jag bevittnat. Det var kväll/mörkt och jag var alltid ensam där. Tänkte på den nakna kvinna jag sett. Det var extra bra om hon var snygg. Fick olika reaktioner av tjejerna. Någon brydde sig inte och bara stod där som ingenting , någon vände sig om, någon höll för fittan och brösten och såg bedrövad ut, någon sa VA FAN. Det var olika reaktioner man fick. Ju mer skam de kände, ju kraftigare reaktion och ju snyggare de var, desto kåtare blev man. Men om de inte reagerade och bara stod där så blev man kåt av det med.

Än idag går jag igång på förnedring av kvinnor sexuellt. Gärna med våldsinslag. Kan fantisera om nakna tjejer som blir uppeldade eller nakna tjejer som bli korsfästa. Typ att fantisera om att de korsfäster en naken kändis. Typ Carina Berg eller Carolina Klüft. Som exempel bara. Sedan att de innan de blir uppspikade på korset får dricka mycket vatten. Och sedan när de är på korset så ser jag framför mig hur de kissar för att de inte kan hålla sig. Då står folk där och skrattar åt det.

Allt detta är sexuella fantasier. Det finns i mitt huvud. Jag är inte utåtagerande ner än att jag tittar på bdsm, gore och kvinnoförnedring. Vita och lagliga sidor som vem som helst kan använda. Jag begår inga brott och avser inte begå brott. Men jag undrar hur vanligt detta är? Jag är en tillsynes vanlig person utåt, men jag bara älskar detta. Har fler liknande tankar?

Jag tittar en del på queensnake som är sexuell kvinnotortyr. Tittar på gore, olyckor och mord. Tittar på nip activity där kvinnor går runt nakna på stan och blir filmade.

Vad är queensnake för något?
Citera
2025-01-25, 12:18
Medlem
Ts. Vill du själv bli förnedrad och torterad? Eller är du en fegis som bara vill titta på när andra lider? Vill du bli korsfäst? Har du varit mobbad? Ville ingen vara med dig? Du har skrivit att du är långsint. Därför så knyter du näven i fickan, och i din fantasi så plågar du alla kvinnor som straff eftersom du tycker så synd om dig själv.
Senast redigerad av Newton555 2025-01-25 kl. 12:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in