2025-01-25, 14:01
Avstängd
1. Det stämmer inte det du säger.
2. Det är väl klart att du var arg när du gick på förskolan. Det är väl klart att det fick konsekvenser. Tror du att dom glömmer bort det?

Du är butter. Det är att vara arg. Hur vet du att det inte får konsekvenser det som du gjorde som barn?

Jag pekade lite på oförrätter och andra beskriver också det här. Du koncentrerar dig på dina oförrätter. Dom som du utsatte då. Vad koncentrerar sig dom på?

Där har du tredje saken som är din centrering inom dig. Du kan inte uppfatta utsidan. Sedan ser vi den fjärde uppmärksamhet. Flera här ger det tillståndet också. Så vi får alltid klockren dom fyra tillstånden.

Enligt mig är dom alltid närvarande. Utan undantag. Dom döljer det men inte bra.

Jag nämnde din pung i hjärnan. Att den ligger mot benet. Du vill få det till att det är sexuelt och jag vill få det till att det är våld.

Du uppger nu ilska, butter. Andra ord är arg och vrede.

Det är inte konstigt att du sammankopplar det med könsorgan. Du upplever pirr. Men konstatera att ditt tillstånd är permanent, det sexuella pirret kanske är var tioende minut som vi alla får erektion.

Det är ju hela tiden en uppbyggnad av aggression. Kroppen är hela tiden arg. Det är total okomfort inom dig. I din kropp. Då måste du fundera på vad det är. Någon annan gjorde liknelsen korsfästas som jag sa. En annan gick i motsatt riktning som var intressant att helt visa sig helt öppet. Det är ju den fjärde saken om uppmärksamhet. Dvs det ingår alltid. Det är samma tillstånd dom fyra.

Du kan inte uppleva lycka bara smärta. Lycka är smärtfrihet. Den utsöndringen som du söker ger dig vad du tror lycka. Dom beskriver det att det är bästa känslan när dom dräper. Jag får inte den känslan. Den finns inte.

Dom resonerar att det är bara en signal substans som existerar i dig. Du måste få den hela tiden till vilket pris som helst. Dvs det blir en konfrontation. För när motpart vet att det är till livets slut. Då måste dom göra sig av med det. Dvs dig. Så den aktionen du ger ut ger en motreaktion. Dvs att motstående part vet att du har detta tillståndet utan slut. Då måste du bort. Just i det tillfället är det inte sadism. Därför lidandet är kort. Dvs empaten har inga samvetskval. Det har blivit full cirkel.

Så det är sant att erektion är primal och kopplad, du har störning i grundfunktion.

Å andra sida om du hade möjlighet så vill du inte ha arg. Du vill vara lycklig. På det sättet har du faktiskt en koppling till utsidan.

Du skrivet ilska men det är vrede. Dvs total arg även som barn. Det är därför du observerar det i förskolan.

Så i ditt huvud är någon mekanism i vrede. Så arg är din kropp att bli fri från tillståndet. Vi vet att oändlig skada utåt inte botar vreden utan dom skadar mer och mer tills någon tar dom. För det kan inte fortsätta. Du möter din anti tes.

Då kommer du att få den mot åtgärd. Så någonstans mellan toppen av huvudet och hjärtat. Där har du vreden inom dig.
Citera
2025-01-25, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Tror TS blivit sexuellt utnyttjad som barn, sök hjälp.

Något måste ha hänt som gör att han vill lägga sin frustration och hat på andra. Och det spelar ingen roll om de inte har haft med saken att göra. Det är som med män som har mördat kvinnor, som har liknat deras mamma, som utsatte dem för svåra saker under uppväxten. Så Ts borde be om hjälp, dessa tankegångar är inte normala.
Senast redigerad av Newton555 2025-01-25 kl. 14:38.
Citera
2025-01-25, 14:47
Medlem
VirusetMicrosofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo men försökte ju bara förklara. Att den finns omständigheter under ordnande förhållanden som dessa fetischer kan levas ut. Två vuxna individer som liksom är ute efter samma sak.
Ja och jag håller med dig Och jag tycker TS ska hitta ett av dessa sammankomster eller människor. Citerade dig endast för att bygga på det du sagt.
Citera
2025-01-25, 14:51
Avstängd
Alla dom säger att dom blivit sexuelt utnyttade. Det är falskt. Det är dom själva som sexuellt utnyttar från tidig ålder. Det har inget med sex att göra. Det är att dom är bättre.

Det är enbart en kollaps och skydd som ni två tror är lösning. Att ondskan orsakas av att dom blivit utsatta. Det är falskt då alla dom inte kan blivit utsatta så grovt utan upptäckt varenda gång.

Ondskan är en hjärnvarition.

Om en person blivit utsatt för sexuella övergrepp som barn och inte är sadist, då faller din tes. Du har fel.

Du går fel i att ondskan är en produkt dom föds onda. Utan påverkan. Dvs det är ett fysiskt tillstånd.

Dom är arga.
Citera
2025-01-25, 14:52
Medlem
VirusetMicrosofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lyckliglycklig
Jag tror det döljer sig mera än detta. Du säger kvinnor. Jag köper inte det. Jag tror det gäller alla människor. Alla människor på utsidan. Alla. Du vill ha ihjäl alla.

Du blandar in sex. Först så är din historia inte sann. Men budskapet är. Du har nu identifierat att du född sådan. Det är inte sex. Det är våld.

Du är arg. Det är väl klart att du mobbar föräldrar, syskon, småungar i närheten. Kvinnor får du inte kontakt med. Du kan inte kommunicera.

Du är ju socialt blind. Dvs autist.

Du vill mörda. Efter vi läser psykopatins gåta så kommer vi senare till mord.

Du vill mörda därför du vill mörda dig själv. Dvs självmord. Då har du borderline.

Just den mekanismen när det blixtrar. Hela huvudet måste ju vara epilepsi. Av ilska. Vrede. Hat.

Där flippar du. Det är därför du går runt i ett helvete. För den gången du flippar så visar du dig. Då visar du att du är mongo. Så kan det inte vara.

Så det är någon mekanism som är fel i huvud. Det blixtrar hatet. Dvs det är den enda funktionen du har.

Man kan prova och så slå på huvudet. Som en mongolid med gummiskydd på huvudet. Sedan särskola där snäll hjälpare hjälper dig med pussel. Dvs 24 timmars barnpassning. Det är tre snälla hjälpare och så torka runt munnen din efter gröten.

Men din sjukdom är att det blixtrar i ondska. Det har förstört hela ditt liv och det blir bara värre. För dom som blir utsatta förstör du också allting. Så du är helt misslyckad. Inget gott har du gjort. Det är detta som du ger ut. Du förkläder i en historia med olika ihop plock. Men du vill visa dig.

Så något är fel i huvudet som du dunkar mot väggen. Oftast framifrån pannan. Kanske på sidan.

En hammare.

Så felet sitter i huvudet. Något som är fast som du vill lös. Det är pungen som ligger an mot benet? Din pung i hjärnan. Att gå barfota och naken. Och titta med stora ögon. Det vore något. Som ett barn. Du märker med psykopatin är det är skam för den egna kroppen. En defekt. Dom gillar inte att vara nakna. Hur mycket pengar har du? Du har dolt dig hela livet. Fast du inte har gjort det. Men din enda uppgift är att visa dig. Du är uppmärksamhet. Som en råtta med råttgift.

Har du provat att dunka huvudet i väggen? Det är där våran teknologi ligger i detta. Apan har inte kommit längre i utvecklingen. Du kan lura genom lite slöjd av olika gummi och kedjor.

Så din grundsjukdom är att du är arg.
Snacka om grov överanalysering. Det här säger mer om din oförmåga att förstå att det finns såna som TS som har utstickande tankar men inte vill bryta mot lagen än om faktumet att TS har dem. Det är just det här som gör FB till den borg för yttrande frihet som den är. Att man kan uttrycka såna här tankar.
Men sen får ju du det med förstås.
Citera
2025-01-25, 14:53
Medlem
Aciess avatar
Co-ed Killer
Citera
2025-01-25, 14:57
Medlem
VirusetMicrosofts avatar
Undrar om det finns något spel som TS kan spela på datorn som kan vara ett utlopp?
Någonting man kan börja med är att skjuta en massa tjejer i GTA antar jag.
Citera
2025-01-25, 15:00
Avstängd
Först är historien falsk. Det är ihop plock av läsningar. Personen har aldrig varit på ett badhus. Då borde det vid detta laget blivit upptäckt så många gånger. Detta händer inte i verkligheten.

Men personen funderar på varför den är avvikande. Naturligtvis har dom tankarna varit under lång tid. Personen ser nu att denne har varit avvikande sedan barn. Han lindar in historien för att få svar på varför han är sjuk. Det är allt.

Svaret är att. Alla normala människor förstår sadism och sex. Därför att vi lever alla med det. Men personen som frågar kan inte separera att gå på gummi klubb som du anser.

Det tar inte bort faktum att även om person kan ha kunskap om tillstånd att skada så kan dom separera detta utan att gå på gummi klubb.
Citera
2025-01-25, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Än idag går jag igång på förnedring av kvinnor sexuellt. Gärna med våldsinslag. Kan fantisera om nakna tjejer som blir uppeldade eller nakna tjejer som bli korsfästa.

Du har demoner i dig. Sök dig till någon pastor/kyrka som sysslar med befrielse ifrån sådant.

Börja själv på egen hand med att be Jesus Kristus om hjälp i bön.
Citera
2025-01-25, 15:11
Avstängd
Så du menar att personen som är 10-13 år sprang runt på badhus och in i duscharna och stod och tittade på tjejer.

Det troligt att han hade fått en lavett utav en tjock kärring.

Det är ihopkok. Sedan i mörkret att runka utomhus. Hallå. Dom tre varma dagarna i Sverige är det ljust dygnet runt.

Hallå

Sedan skriver han att det är människor. Människor är inte tjejer. Dvs han elak mot allt. Människor.
Citera
2025-01-25, 15:15
Avstängd
Sedan ska det vara om det är svenskar?

För 20 år sedan var alla svenskar. Du kan åka i hela Sverige. Alla har hus och familj.

Dom här bor som alla andra. Mamma pappa barn.

Det är ingen skillnad. Sedan demoner.

Och Jesus.

Det löser inte varför tillståndet finns. Vi har alla det tillståndet. Men vi kan skilja på tankar och verklighet. Men vissa kan inte. Personen frågar om detta.
Citera
2025-01-25, 15:16
Medlem
Enligt Ts historik så är han c:a 49 år. Så förmodligen en incel som försöker att ta sig igenom sina frustrationer med hat gentemot kvinnor. Bitter och besviken.
Senast redigerad av Newton555 2025-01-25 kl. 15:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in