2025-01-24, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fixabilbengt
Hade inte Robert ngon flickvn/fru sedan mnga r redan?
Nn kndis som kallas ponnymamman Ulrika.

Fr ej ihop vissa saker nnu.
Ulrika Fhraeus aka Ponnymamman kallar sig numer Ulrika den rika! Hon skrt p sociala medier om att hennes hovslagare skulle vara med i farmen. Fga visste man d vilken psykopat det skulle visa sig vara!
Om man ska tro en skribent i trden s har de ven legat. Usch hon r ju typ 25 r ldre n honom.
Citera
2025-01-24, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuvtramp
S tolkade jag det ocks, han orkade inte mer helt enkelt...

Men knner dessa herrar honom tror du?

Tnkte skriva att dom r nog dda! Men kollade upp och alla lever faktiskt, frutom Joe Strummer!
Citera
2025-01-24, 00:09
Medlem
LandetsMinstaKuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilaGubben
Kommer bli intressant om alfa-honan Jonna och alfa-hanen Robert trffas.
YEAASH
Citera
2025-01-24, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Ja denna ssong gr inte att titta p. Tradition fr mig att hlla p de ldre besserwissrarna mot "fucking ungdomsgnget". Men kommer inte bli nn sn dynamik iht denna ssong.

En fruktansvrt ointressant samling mnniskor.

Hller med. Jag fastnade fr Farmen fr tv r sedan p grund av de underhllande personligheterna. Viktor, Sandra , Hamburgarkungen, JC, "Blondie Jr" Christoffer... de bjd p god underhllning, srskilt Viktor.

Frra ret var betydligt trkigare ven om det var lite roligt att hlla p "Pakten" nr alla andra hll p "Sekten".

Men hittills har rets ssong mest pmint mig om varfr jag en gng i tiden trttnade p dokuspor ngonstans runt millennieskiftet. Fr mnga trkiga och osympatiska deltagare. Men man fr vl hrda ut lite till och se om det tar sig.
Citera
2025-01-24, 11:01
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldlord
S riktiga mn visar inte knslor?

Stark analys dr!
Att brja lipa fr att tv andra personer har en diskussion sinsemellan - tyder p ngot annat n att det r en riktig man som visar knslor.
Citera
2025-01-24, 11:13
Medlem
Puma006s avatar
Jag gillar att Tinget-avsnittet slpps redan p fredagar p bda versionerna av TV4play. De som tittar p linjr tv fr se avsnittet p sndag. Gissar p att det r ett test som TV4 gr, om det blir fr lite folk som tittar p linjr tv d kan TV4 anvnda detta som argument och skippa snda Farmen 2026 p linjr tv och bara kra p TV4play. Dock inget som pverkar mig d jag inte kan se p linjr tv pga omstndigheter.

P Tinget nr lagen ska tvla, d ena laget r tv personer frre och Anna berttar att de har rstats fram vilka tv personer som ska sga tv gnger. Micke r ena personen som har turen att f sga tv gnger, en frdel fr honom d han r snickare. Med facit s hade det inte haft ngon betydelse, Brandstorp hade nd funnit.

Det bsta hade varit att rstningen visades n att bara Anna berttade om rstningen fr deltagarna, hr har produktionen en mjlighet att fuska.
Citera
2025-01-24, 15:38
Medlem
Bakarettans avatar
Herregud vad jag njt nr Wincent totalsgade hnshuset som idioterna p Brandstorp byggt.
Hnor skiter vl fullstndigt I om det byggs myshrna osv. Sen att ifrgastta Wincent r ett lgvattenmrke utan dess like. Tydligen r de allihopa s jvla nollade att de inte vet att det finns mindre rovdjur i skogen n rvar som grna plockar en hna om tillflle finns. Bondmoran Nathalie
och hennes sm krleksgossar Robert & Micke fr mej att nstan krkas lite. Undrar vad hennes gubbe hemma p Visings tycker om hennes umgnge med de hr 2? Han den dr Niklas...fyllde han 25!? Han ser ju ut som typ 35.
Gillar gnget p Lillngen frutom besserwissern Jonna som grter i sjlvmkan i samma andetag som hon har svrt att ta kritik utan att beskylla andra.
Citera
2025-01-24, 15:42
Medlem
Bakarettans avatar
Felpost.
Senast redigerad av Bakarettan 2025-01-24 kl. 16:05.
Citera
2025-01-24, 15:57
Medlem
Bakarettans avatar
Adam r sjlvsker nr han ska kasta hbal. Adam sger att han tar det. Adam gr inte det. Adam r frlorare. Adam ifrgastter Wincent om hnshuset. Adam sitter vid matbordet och klagar och r macho. Adam har sagt i synk att han ska "spela svag". Adam behver inte "spela svag". Adam r svag.
Citera
2025-01-24, 16:15
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Herregud vad jag njt nr Wincent totalsgade hnshuset som idioterna p Brandstorp byggt.
Hnor skiter vl fullstndigt I om det byggs myshrna osv. Sen att ifrgastta Wincent r ett lgvattenmrke utan dess like. Tydligen r de allihopa s jvla nollade att de inte vet att det finns mindre rovdjur i skogen n rvar som grna plockar en hna om tillflle finns. Bondmoran Nathalie
och hennes sm krleksgossar Robert & Micke fr mej att nstan krkas lite. Undrar vad hennes gubbe hemma p Visings tycker om hennes umgnge med de hr 2? Han den dr Niklas...fyllde han 25!? Han ser ju ut som typ 35.
Gillar gnget p Lillngen frutom besserwissern Jonna som grter i sjlvmkan i samma andetag som hon har svrt att ta kritik utan att beskylla andra.

Jag tycker alltid att det r fantstiskt mysigt nr de blir underknda d de innan har varit s otroligt kaxiga och verkligen vertygade om att de fixat uppdragen galant.
Antagligen har ingen utav dem hrt talas om t.ex Minken och fattar att rvar och katter etc. tar sig in verallt dr de kommer igenom med huvudet.

Fr samma knsla gllande Nathalie och "hennes drngar" som frra rets Jennifer och kompani. Micke ev. undantag, fr se hur det artar sig lngre fram.

Generellt sett finns det ingen som r riktigt likeable i rets ssong. Alla r fr nra varandra i lder fr att det ska bli intressant. Det fr vl vara Marica d, hon r den enda av dem som sticker ut lite iallafall.
Citera
2025-01-24, 16:30
Medlem
Bakarettans avatar
Jag gr inte igenom deltagarnas sociala medier eftersom jag inte r intresserad av hur deras liv sg ut innan Farmen och efter. Jag ser vad jag ser hur de agerar p Farmen och det r det som betyder ngot fr mej.
Jag ger faen i om Robert har knullat "Ponnymamnan" Ulrica eller inte. Jag ger faen i om den eller den gjort det eller det. Eller hur de ser ut.
Det jag bryr mej om r HUR deltagarna BETER sej.
HUR de AGERAR i olika situationer.
Vad jag har sett hittills s r konfliktrddheten,, fegheten, sociopatin, sjlvbeltelsedriften och narcissismen bra representerade ibland deltagarna.
Typ p Brandstorp.
Citera
2025-01-24, 16:41
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Jag tycker alltid att det r fantstiskt mysigt nr de blir underknda d de innan har varit s otroligt kaxiga och verkligen vertygade om att de fixat uppdragen galant.
Antagligen har ingen utav dem hrt talas om t.ex Minken och fattar att rvar och katter etc. tar sig in verallt dr de kommer igenom med huvudet.

Fr samma knsla gllande Nathalie och "hennes drngar" som frra rets Jennifer och kompani. Micke ev. undantag, fr se hur det artar sig lngre fram.

Generellt sett finns det ingen som r riktigt likeable i rets ssong. Alla r fr nra varandra i lder fr att det ska bli intressant. Det fr vl vara Marica d, hon r den enda av dem som sticker ut lite iallafall.
Tror dock inte Micke r ett "undantag ". Han suktade bara efter att visa vilken duktig snickare han r. Han m va en duktig snickare i det privata men att bygga ett funktionellt hnshus p en grd klarade han inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in