2025-01-22, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GretaForPresident
Diego Schwartzman från Argentina är blott 170cm lång, ändock hittills lyckats skrapa ihop 150 miljoner SEK i prispengar…

Jasmine Paolini är typ en och en halv meter lång, är rankad fyra i världen just nu, och har jobbat ihop 93 miljoner hittills i prispengar…

Mr Opelka, USA, är 211cm lång, men han har ingen chans mot dopade Jannik Sinner ändå.

Sensmoral?

Att alla dom typerna är så tråkiga se spela, dom kan aldrig vinna nåt stort, dom är bara a obstacle som stjärnorna passerar.
Citera
2025-01-22, 16:56
Avslutad
Citat:
Diego Schwartzman från Argentina är blott 170cm lång, ändock hittills lyckats skrapa ihop 150 miljoner SEK i prispengar…

Jasmine Paolini är typ en och en halv meter lång, är rankad fyra i världen just nu, och har jobbat ihop 93 miljoner hittills i prispengar…

Mr Opelka, USA, är 211cm lång, men han har ingen chans mot dopade Jannik Sinner ändå.

Sensmoral?

Sen fanns ju Justine Henin som är 1.67 som spöade den frodiga bodybuildern Serena och 1.90-stolparna Sharapova och Davenport, så visst kan små nätta krabater spöa betydligt större spelare än sig själv.

Angående Opelka, han gick ju all in ball bashing och slog Djokovic veckan innan AO och skadade sig, snacka om taskig tajming. 😄
Citera
2025-01-22, 17:18
Avslutad
Citat:
Dessutom vann ju Leo ”garageporten v2) Borg en storturnering i Doha förra veckan!

Wow!!

hahaha
har han börjat spela i år alltså ?
trodde han legat på soffan sen November.

Men det finns mer intressanta spelare på G som Vinciguerras son och även Ymer har en yngre broder som är 19 år. Så visst verkar det ändå finnas några intressanta namn framöver förutom Leo Borg.

Sen ska det väldigt mycket till att bli en topp 100 spelare idag.
Svenska spelare idag verkar ha ett väldigt dåligt psyke.
Citera
2025-01-22, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SanktBotvid2311
hahaha
har han börjat spela i år alltså ?
trodde han legat på soffan sen November.

Men det finns mer intressanta spelare på G som Vinciguerras son och även Ymer har en yngre broder som är 19 år. Så visst verkar det ändå finnas några intressanta namn framöver förutom Leo Borg.

Sen ska det väldigt mycket till att bli en topp 100 spelare idag.
Svenska spelare idag verkar ha ett väldigt dåligt psyke.

Vincis syskonbarn är det va?
Citera
2025-01-22, 21:19
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnidBlyton
Vincis syskonbarn är det va?
Japp, Andreas syrras grabb.
Citera
2025-01-23, 09:38
Medlem
När spelar Mikael Ymer sin nästa match?

Han ska möta Nikolay Vylegzhanin i nästa runda rankad 531 i världen på ATP.

https://www.itftennis.com/en/players/mikael-ymer/800339218/swe/mt/s/activity/#pprofile-info-tabs
Citera
2025-01-23, 09:56
Bannlyst
Som jag sagt, Sabalenka är kass.
Citera
2025-01-23, 10:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Som jag sagt, Sabalenka är kass.

Det motbevisade hon ganska omgående. 😄
Citera
2025-01-23, 11:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Det motbevisade hon ganska omgående. 😄

No comments…
IGA Swnatäck är kass..
Citera
2025-01-23, 12:03
Avslutad
Citat:
No comments…
IGA Swnatäck är kass..

Jag är lite kluven, egentligen vill jag att vattenskallen ska åka ut idag men samtidigt vill jag att Sabs ska förnedra henne i finalen.

Men det osäkra är ju, kommer Iga dopa sig igen och levla upp?
Citera
2025-01-23, 12:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Jag är lite kluven, egentligen vill jag att vattenskallen ska åka ut idag men samtidigt vill jag att Sabs ska förnedra henne i finalen.

Men det osäkra är ju, kommer Iga dopa sig igen och levla upp?

Keys är ett nervvrak, en boll ut och en boll in, typisk damtennis som får oss gamblers att krevera.
Citera
2025-01-23, 12:17
Avslutad
Citat:
Keys är ett nervvrak, en boll ut och en boll in, typisk damtennis som får oss gamblers att krevera.

Så länge Keys kan hålla bollarna i rutan så kommer hon vinna, vattenskallen brukar ha svårt för spelare med flacka slag, såsom Keys, Collins och Ostapenko.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in