Citat:
Ursprungligen postat av
Pino555
Finns familjemedlemmar som inte ville att han skulle åka, lika så ville dom att han skulle åka hem från Spanien, men L tyckte dom skulle vara kvar.
Egentligen vet jag inte varför jag svarar dig, du svarar ju aldrig på nått.
Båda två var lika överens om att resa, och familjerna på båda håll ansåg att det inte var så smart.
Jag håller med om att det inte var smart, men förstår stressen och pressen dom levt med under ett helt år. Konstant bevakad, vartenda fotsteg, andetag. Jag tror ingen av alla dessa som tror sig göra Jocke och Anjo en tjänst, med att rapportera 24/7 hade pallat så länge som dom gjort. Jocke hade inte pallat en vecka ens. Dom har varit jagade som villebråd och här sitter folk och undrar varför dom gör som dom gör.
Ni är fan helt djävla dumma i huvudet
Nu fortsätter idioterna att jaga Linnea, Varför? Hon skall inte få ha en bostad, inte ett jobb, hon skall anmälas om allt och ingenting. Och fortfarande, ingen som inser det sjuka?
Chrippa sitter häktad och Åklagare och Rätten har att besluta hur det blir.
Kan ni alla inte bara vara nöjda med det? Eller är det som Chrippa sagt hela tiden; "utan mig är ni inget, utan mig har ni inga visningar och därmed ingen inkomst"
Det är alltså fortfarande Chrippa och Linnea som skall se till att Anjo m.fl kan ställa mat på bordet, åt familjen dom inte har tid med