Citat:
Ursprungligen postat av
shackihorsie
Jag har skrivit om dessa konversationer tidigare i Joakims tråd. Det delades även sms där Joakim skriver att Anjo håller på med en dokumentär om Julia och hennes dubbelspel och att han i dokumentären skulle lägga upp allt om Julia som han fått skickat till sig och sparat.
Det lät inte direkt som att den dokumentären skulle vara till Julias fördel utan mer eller mindre gå ut på att köra över henne totalt, intressant med tanke på att de nu står bakom Julia offentligt.
Uppenbart att de delar med sig av saker som passar nuvarande agenda, nu är Julia bra och lydig så då struntar vi och delar med oss av det som skulle vara till hennes nackdel.
Först är hon ett offer för otrohet, Chrippa är en douche och familjesplittrare. Sen går Chrippa tillbaka till Julia, allt är frid och fröjd i några dagar.
Sen går Julia till fullständig attack mot både Linnea och Chrippa, allt från att Chloe skulle blivit misshandlad, vanvårdad osv. SEN helt plötsligt dyker hon upp som gubben i lådan och flinar i "intervjun" med Cluee och är bästis med Linnea och Chrippa. What the actual f*ck!?
Då menar jag från båda hållen.
Hur är Chrippa och Linnea funtade som bjuder in henne och leker bästisar 4 life, som har anklagat dem för både det ena och det andra, och jag undrar likadant hur Julias hjärnceller arbetar när hon åker dit och låtsas som ingenting?