Citat:
Julia har ju varit med en ganska stor del i chrippas vloggar, och jag tycker aldrig hon har visat upp nått sånt.
Men jag håller med dom åkte mycket utomlands och dom kommer nog få sitt straff för det.
Alla lär ju få sina straff som har deltagit i detta men vad det blir återstår och se.
Jag har pendlat upp och ner ang Linnea hon kanske blev utsatt av Christofer men sen kommer det fram saker som gör att det är svårt att köpa de hon säger.
Varför Jocke har sagt så vet jag inte, vet inte ens att jag har sett en sån konversation men tycker det är konstigt att Linnea väljer att ringa Jocke den människan dom hatar när det blir bråk med chrippa.
(Konversationen finns säkert bara det att jag inte kommer ihåg den då det varit så mycket)
Men jag håller med dom åkte mycket utomlands och dom kommer nog få sitt straff för det.
Alla lär ju få sina straff som har deltagit i detta men vad det blir återstår och se.
Jag har pendlat upp och ner ang Linnea hon kanske blev utsatt av Christofer men sen kommer det fram saker som gör att det är svårt att köpa de hon säger.
Varför Jocke har sagt så vet jag inte, vet inte ens att jag har sett en sån konversation men tycker det är konstigt att Linnea väljer att ringa Jocke den människan dom hatar när det blir bråk med chrippa.
(Konversationen finns säkert bara det att jag inte kommer ihåg den då det varit så mycket)
Det var ingen fattig tillvaro i deras vloggar även om det skulle vara avsaknad av märkesväskor på Julia. Det var märkeskläder, resor och utemat var och varannan dag.
Spelar det någon roll vad som kommer fram om Linnea? Om hon varit dum och jävlig så kan hon inte vara ett offer? Det funkar inte riktigt så, man blir inte ett mindre offer för en våldsam man för att man kanske råkar vara en pissig människa själv.
Jag tycker bara att det är väldigt konstigt att helt köpa bilden av Chrippa som en galen våldsam man som beställer mordförsök och hotar och är våldsam mot sitt ex, inte skulle vara likadan mot sin nuvarande partner.
Då är det bättre att man är ärlig istället och säger att man inte bryr sig så mycket om Linnea också är utsatt för att man tycker att hon är vidrig.
Konverdationen finns självklart, skulle inte påstå något sådant som inte finns bevis. Det var sms mellan Linnea och Joakim där Joakim försöker få Linnea att lämna Chrippa.