Citat:
Ursprungligen postat av
Pino555
Jag står absolut inte för det som diskuteras men jag tycker bara att det blir för hårt mot Anjo när ingen säger något när dom är med i andra videos på YouTube.
Jag tror inte detta kommer drabba Anjo så hårt faktiskt, tidningen tycker det är mest roligt att han är kompis med Jocke.
Vad du tycker är irrelevant. Om någon tycker att det inte var rätt av Anjo att bjuda in dessa personer så är det deras personliga ståndpunkt, som du inte har någonting att göra med faktiskt. Åsiktsfrihet du vet, visst är det fint? Att du kan tycka en sak och någon annan kan tycka något annat.
Jag tror det här kan drabba Anjo mer än du anar. Ta och lyssna på det Pär Öberg säger angående sina bankkonton, som helt blivit frysta p.g.a att USA terrorklassat honom. Det finns en enorm beröringsskräck kring dessa frågor. Att det är två tidningar ägda av Bonnier talar sitt tydliga språk. Anjo sa även att Expressen rapporterat om det, se där. En till Bonnierägd tidning. Anjo har retat upp judarna genom att framstå som en nazistapologet. Det är Bonnier som kontaktat Anyfin, och antagligen alla andra de kan se att Anjo har haft samröre med. De kommer fortsätta sätta press på alla de ser samarbetar med honom fortsättningsvis också.
Anjo har retat upp krafter som han antagligen inte ens förstod existerade.