Flashback bygger pepparkakshus!
2025-01-20, 07:13
Medlem
Sven-Erik från tidigare säsong är ihop med Julia, 28.

https://www.hant.se/noje/julia-28-ar-sven-eriks-nya-flickvan-nu-trader-hon-fram/10285685
Citera
2025-01-20, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Ha, ha, ja Göteborgaren Birger är ju för skön, två tanter från Göteborg som är vana att få som de vill börjar direkt en cat-fight, om honom, efter några dagar inför öppen ridå, medans Birger ... glömmer dem och börjar stöta på en annan tant med exotiskt ursprung istället ... sicket original. Vilket drama. Lär väl sluta med att någon av tanterna blir så arga att de åker hem. Är han politiker? Really? Vilket parti? Är han bonde dessutom?
Ölandspartiet.
Han har drivit Glömminge hästgård med dåvarande sambon, som bor kvar där (och som är nästan 20 år yngre). Birger själv bor i en lägenhet vid hamnen i Färjestaden
Psykiatrisjuksköterska, vårdlärare, travtränare…vet nog hur man ska tas med bråkiga tjejer. Ett tag var han föreståndare för flickhemmet i Kalmar.
Gav Estelle en ponny i ettårspresent. Osv. Osv.
Citera
2025-01-20, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Eller hur!
Riktigt kass beteende. Det var ju dessutom barnen sov valt partner för kvällen, så missriktad ilska alltså. Och Birger själv har tydligen ingen talan, det är tanterna som bestämmer vem som ska ha han.

Vissa växer aldrig upp.
Skämskudde
Citera
2025-01-20, 15:57
Medlem
Vad tror vi om Anders som faktiskt är snygg för sin ålder och hans blixtförälskelae i damen med den stela munnen? Är de förälskade i varandra eller kära i kärleken? De pratar ju inte MED varandra i den där plastbubblan utan bara om hur fantastiskt det är att de har hittat varandra.
Citera
2025-01-20, 18:42
Medlem
Crapmagics avatar
Nån annan än jag som blir upphetsad när Inga Marie lyfter skrot (sin kropp alltså..armhävningar)
Det pervot menar är att han fick fantisera ihop en yngre version av Babzan som har blivit lite skrynklig, men hon var ju ändå över 40 dottern vilket inte gör hans förhoppningar lika kontroversiella tänkte han

Citat:
Ursprungligen postat av riotsstoir
Sven-Erik från tidigare säsong är ihop med Julia, 28.

https://www.hant.se/noje/julia-28-ar-sven-eriks-nya-flickvan-nu-trader-hon-fram/10285685
Tjena blixten!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-01-20 kl. 18:59.
Citera
2025-01-20, 18:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Psykiatrisjuksköterska, vårdlärare, travtränarevet nog hur man ska tas med bråkiga tjejer. Ett tag var han föreståndare för flickhemmet i Kalmar.
Gav Estelle en ponny i ettårspresent. Osv. Osv.
Det där du räkna upp är alltså Birgers olika exflickvänners professioner förstå ju jag

Flickhemmet i Kalmar, vadå för flickor? Inte intresserad pojkhemmet som valfri centerpartist

Jag minns fan inte vad jag gav Estelle i 2 års present men det var inte en hemsnidad gunghäst iaf, vad gav du?

"Nej jag är världsmedborgare, från Norrland" svarar han
Senast redigerad av Crapmagic 2025-01-20 kl. 19:05.
Citera
2025-01-20, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Vad tror vi om Anders som faktiskt är snygg för sin ålder och hans blixtförälskelae i damen med den stela munnen? Är de förälskade i varandra eller kära i kärleken? De pratar ju inte MED varandra i den där plastbubblan utan bara om hur fantastiskt det är att de har hittat varandra.
Jag håller med, jag fick ett konstigt intryck av dem. Är de ihop sedan tidigare och det här var dåligt skådespeleri där de låtsas vara nykära? De sa ju inget vettigt till varandra, bara vad underbart och fantastiskt det var, i ett evigt svamlande om ingenting. Något märkligt när så pass gamla människor precis har träffats. Tja, eller så ville de inte att deras mer "djupa" samtal skulle spelas in? Lite knasigt lät det i alla fall.
Citera
2025-01-20, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Embla1004
Jag håller med, jag fick ett konstigt intryck av dem. Är de ihop sedan tidigare och det här var dåligt skådespeleri där de låtsas vara nykära? De sa ju inget vettigt till varandra, bara vad underbart och fantastiskt det var, i ett evigt svamlande om ingenting. Något märkligt när så pass gamla människor precis har träffats. Tja, eller så ville de inte att deras mer "djupa" samtal skulle spelas in? Lite knasigt lät det i alla fall.
Så kan det vara, de är nervösa inför varandra och inför kameran och pratar nonsens därför. Hoppas det är därför och att de lär känna varandra när kameran lämnat....
Citera
2025-01-21, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99

Jag tror att de är kära i kärleken. Jag tror inte på kärlek vid första ögonkast, det handlar om fysisk attraktion när man inte känner varandra. Man idealiserar varandra när man inte känner varandra, man inbillar att den andre besitter alla bra egenskaper tills verkligheten kommer i kapp och man inser att även en drömprins/prinsessan har sina skavanker.

Deras kärlek kommer att ta slut lika fort som den började. När de lär känna varandra på riktigt kommer de att säga att de växte ifrån varandra. När drömprinsen/prinsessan blir en vanlig dödlig tar sagan slut.
Citera
2025-01-21, 09:43
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag tror att de är kära i kärleken. Jag tror inte på kärlek vid första ögonkast, det handlar om fysisk attraktion när man inte känner varandra. Man idealiserar varandra när man inte känner varandra, man inbillar att den andre besitter alla bra egenskaper tills verkligheten kommer i kapp och man inser att även en drömprins/prinsessan har sina skavanker.

Deras kärlek kommer att ta slut lika fort som den började. När de lär känna varandra på riktigt kommer de att säga att de växte ifrån varandra. När drömprinsen/prinsessan blir en vanlig dödlig tar sagan slut.
Det där var on point tycker jag.
Det var likadant för några år sedan, då det var ett par som bland annat badade nakna och var så uppe i varandra, och rent utseendemässigt så passade dom. Pang bom så var det över då deras värderingar (eller vad det var) inte kom överens.
Citera
2025-01-21, 15:30
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Så löjligt att skryta om att man har knullat med Richard Gere.

Redan då hon ringde Marie tydde det på dåligt omdöme, att återberätta saken och inkludera dagen-efter-samtalet till 'Mariiie i Göteboorg!' 40 år senare i SvT tydde på än sämre omdöme. Ingen man vill veta och kvinnorna skruvar på sig.
Citera
2025-01-21, 15:45
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Det vore intressant om man kunde få reda på vad folk har jobbat med...

Håller inte med här. Människor i gemen lever för länge på gamla meriter. Och vi är nog få som vill bjuda in gubbsen på gamla gravstenar för att berätta om sina yrkesliv. I det här programmet vill jag se folk för vilka dem är, utan att de vilar på jobbmeriter, hus, båtar, attiraljer och antal barnbarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in