2025-01-20, 07:13
Medlem
Sven-Erik frn tidigare ssong r ihop med Julia, 28.

https://www.hant.se/noje/julia-28-ar...-fram/10285685
Citera
2025-01-20, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marytrader
Ha, ha, ja Gteborgaren Birger r ju fr skn, tv tanter frn Gteborg som r vana att f som de vill brjar direkt en cat-fight, om honom, efter ngra dagar infr ppen rid, medans Birger ... glmmer dem och brjar stta p en annan tant med exotiskt ursprung istllet ... sicket original. Vilket drama. Lr vl sluta med att ngon av tanterna blir s arga att de ker hem. r han politiker? Really? Vilket parti? r han bonde dessutom?
landspartiet.
Han har drivit Glmminge hstgrd med dvarande sambon, som bor kvar dr (och som r nstan 20 r yngre). Birger sjlv bor i en lgenhet vid hamnen i Frjestaden
Psykiatrisjukskterska, vrdlrare, travtrnarevet nog hur man ska tas med brkiga tjejer. Ett tag var han frestndare fr flickhemmet i Kalmar.
Gav Estelle en ponny i ettrspresent. Osv. Osv.
Citera
2025-01-20, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undseende
Eller hur!
Riktigt kass beteende. Det var ju dessutom barnen sov valt partner fr kvllen, s missriktad ilska allts. Och Birger sjlv har tydligen ingen talan, det r tanterna som bestmmer vem som ska ha han.

Vissa vxer aldrig upp.
Skmskudde
Citera
2025-01-20, 15:57
Medlem
Vad tror vi om Anders som faktiskt r snygg fr sin lder och hans blixtfrlskelae i damen med den stela munnen? r de frlskade i varandra eller kra i krleken? De pratar ju inte MED varandra i den dr plastbubblan utan bara om hur fantastiskt det r att de har hittat varandra.
Citera
2025-01-20, 18:42
Medlem
Crapmagics avatar
Nn annan n jag som blir upphetsad nr Inga Marie lyfter skrot (sin kropp allts..armhvningar)
Det pervot menar r att han fick fantisera ihop en yngre version av Babzan som har blivit lite skrynklig, men hon var ju nd ver 40 dottern vilket inte gr hans frhoppningar lika kontroversiella tnkte han

Citat:
Ursprungligen postat av riotsstoir
Sven-Erik frn tidigare ssong r ihop med Julia, 28.

https://www.hant.se/noje/julia-28-ar...-fram/10285685
Tjena blixten!
Senast redigerad av Crapmagic 2025-01-20 kl. 18:59.
Citera
2025-01-20, 18:56
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Psykiatrisjukskterska, vrdlrare, travtrnarevet nog hur man ska tas med brkiga tjejer. Ett tag var han frestndare fr flickhemmet i Kalmar.
Gav Estelle en ponny i ettrspresent. Osv. Osv.
Det dr du rkna upp r allts Birgers olika exflickvnners professioner frst ju jag

Flickhemmet i Kalmar, vad fr flickor? Inte intresserad pojkhemmet som valfri centerpartist

Jag minns fan inte vad jag gav Estelle i 2 rs present men det var inte en hemsnidad gunghst iaf, vad gav du?

"Nej jag r vrldsmedborgare, frn Norrland" svarar han
Senast redigerad av Crapmagic 2025-01-20 kl. 19:05.
Citera
2025-01-20, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Vad tror vi om Anders som faktiskt r snygg fr sin lder och hans blixtfrlskelae i damen med den stela munnen? r de frlskade i varandra eller kra i krleken? De pratar ju inte MED varandra i den dr plastbubblan utan bara om hur fantastiskt det r att de har hittat varandra.
Jag hller med, jag fick ett konstigt intryck av dem. r de ihop sedan tidigare och det hr var dligt skdespeleri dr de ltsas vara nykra? De sa ju inget vettigt till varandra, bara vad underbart och fantastiskt det var, i ett evigt svamlande om ingenting. Ngot mrkligt nr s pass gamla mnniskor precis har trffats. Tja, eller s ville de inte att deras mer "djupa" samtal skulle spelas in? Lite knasigt lt det i alla fall.
Citera
2025-01-20, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Embla1004
Jag hller med, jag fick ett konstigt intryck av dem. r de ihop sedan tidigare och det hr var dligt skdespeleri dr de ltsas vara nykra? De sa ju inget vettigt till varandra, bara vad underbart och fantastiskt det var, i ett evigt svamlande om ingenting. Ngot mrkligt nr s pass gamla mnniskor precis har trffats. Tja, eller s ville de inte att deras mer "djupa" samtal skulle spelas in? Lite knasigt lt det i alla fall.
S kan det vara, de r nervsa infr varandra och infr kameran och pratar nonsens drfr. Hoppas det r drfr och att de lr knna varandra nr kameran lmnat....
Citera
2025-01-21, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99

Jag tror att de r kra i krleken. Jag tror inte p krlek vid frsta gonkast, det handlar om fysisk attraktion nr man inte knner varandra. Man idealiserar varandra nr man inte knner varandra, man inbillar att den andre besitter alla bra egenskaper tills verkligheten kommer i kapp och man inser att ven en drmprins/prinsessan har sina skavanker.

Deras krlek kommer att ta slut lika fort som den brjade. Nr de lr knna varandra p riktigt kommer de att sga att de vxte ifrn varandra. Nr drmprinsen/prinsessan blir en vanlig ddlig tar sagan slut.
Citera
2025-01-21, 09:43
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Jag tror att de r kra i krleken. Jag tror inte p krlek vid frsta gonkast, det handlar om fysisk attraktion nr man inte knner varandra. Man idealiserar varandra nr man inte knner varandra, man inbillar att den andre besitter alla bra egenskaper tills verkligheten kommer i kapp och man inser att ven en drmprins/prinsessan har sina skavanker.

Deras krlek kommer att ta slut lika fort som den brjade. Nr de lr knna varandra p riktigt kommer de att sga att de vxte ifrn varandra. Nr drmprinsen/prinsessan blir en vanlig ddlig tar sagan slut.
Det dr var on point tycker jag.
Det var likadant fr ngra r sedan, d det var ett par som bland annat badade nakna och var s uppe i varandra, och rent utseendemssigt s passade dom. Pang bom s var det ver d deras vrderingar (eller vad det var) inte kom verens.
Citera
2025-01-21, 15:30
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
S ljligt att skryta om att man har knullat med Richard Gere.

Redan d hon ringde Marie tydde det p dligt omdme, att terbertta saken och inkludera dagen-efter-samtalet till 'Mariiie i Gteboorg!' 40 r senare i SvT tydde p n smre omdme. Ingen man vill veta och kvinnorna skruvar p sig.
Citera
2025-01-21, 15:45
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Det vore intressant om man kunde f reda p vad folk har jobbat med...

Hller inte med hr. Mnniskor i gemen lever fr lnge p gamla meriter. Och vi r nog f som vill bjuda in gubbsen p gamla gravstenar fr att bertta om sina yrkesliv. I det hr programmet vill jag se folk fr vilka dem r, utan att de vilar p jobbmeriter, hus, btar, attiraljer och antal barnbarn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in