2025-01-19, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Hoppas innerligt att Micke strukit Wenderson från listan, lirar verkligen inte med spelare som bråkar sig bort så fort någon lockar mdd grönare gräs. Ja även om Värnamo är i fritt fall
Ja nej den läxan bör man väl ha lärt sig med Jeahze sist. Den typen av beteende upphör inte bara för man kommer till en bättre klubb.
Citera
2025-01-19, 17:29
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjuice
Hoppas innerligt att Micke strukit Wenderson från listan, lirar verkligen inte med spelare som bråkar sig bort så fort någon lockar mdd grönare gräs. Ja även om Värnamo är i fritt fall
Nu vill jag ifs inte ha Wenderson men kan man tänka sig ett scenario där han var schysst och förlängde för ett år sedan, men nu blir pissed när Värnamo inte hedrar sin sida av villkoren genom att släppa honom? Att Värnamo är bovarna i det här dramat, dvs?

Blir inte förvånad om något liknande händer kring Pittas om det inte blir någon övergång snart.
Senast redigerad av QuantumQuill 2025-01-19 kl. 17:32.
Citera
2025-01-19, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Jag är typ 80% säker på att båda lämnar, och förväntar mig som sagt minst 50 miljoner för båda.

.
Jag tror Salétros stannar till sommaren.... eller kanske hoppas.
Citera
2025-01-19, 19:19
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Aik skriver bara tvåårskontrakt med Benkovic. Allt med Aik:arna själva stoppar huvudet i sanden och fortsätter att mässa "ekonomin är strålande"...
Var ni konkursmässiga när ni signade Besara?

https://www.aftonbladet.se/sportblad...ad-av-hammarby

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2025-01-19, 19:59
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Nej, det var bara ett dåligt kontrakt. Borde haft 4-5 år redan från början.
Citera
2025-01-19, 20:12
Medlem
ardagulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
En måttstock för AIK och en egen måttstock för Hammarby, så det funkar såklart.
Citera
2025-01-19, 20:32
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Nej, det var bara ett dåligt kontrakt. Borde haft 4-5 år redan från början.
Nej, 4-5 år? 3 år kanske. Han kom som en uttalad backup. Det var vad folk trodde och förväntade sig. Att skriva 4-5 år långt kontrakt hade varit hål i huvudet.

Citat:
Nu vill jag ifs inte ha Wenderson men kan man tänka sig ett scenario där han var schysst och förlängde för ett år sedan, men nu blir pissed när Värnamo inte hedrar sin sida av villkoren genom att släppa honom? Att Värnamo är bovarna i det här dramat, dvs?

Blir inte förvånad om något liknande händer kring Pittas om det inte blir någon övergång snart.
Så som vi var bovarna med Jeahze eller?
Citera
2025-01-19, 20:54
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Nej, 4-5 år? 3 år kanske. Han kom som en uttalad backup. Det var vad folk trodde och förväntade sig. Att skriva 4-5 år långt kontrakt hade varit hål i huvudet.

Du talar med er Cokehyena tänk på det!
Citera
2025-01-19, 20:55
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Tänkte att det var uppenbart att jag pratade om "i efterhand", för att göra en poäng mot gnagaren.
Citera
2025-01-19, 20:56
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Nej spelarna ska respektera sina avtal annars får dom helt enkelt lämna som Bosman. Inte skapa dålig stämning och hålla på i klubben.
Citera
2025-01-19, 20:57
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Vad pratar du om?? Jehaze hade aldrig förlängt med Bajen så som Wenderson gjorde förra vintern, trots att det var massor av rykten om honom redan då.
Citera
2025-01-19, 21:03
Medlem
QuantumQuills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Nej spelarna ska respektera sina avtal annars får dom helt enkelt lämna som Bosman. Inte skapa dålig stämning och hålla på i klubben.

Ja, vad som sagts exakt är ju svårt att veta. Kanske har inte Värnamo alls lovat att släppa Wenderson lättvinligare mot att han valde att stanna längre än han behövde. Isf är ju Wenderson en fullkomlig idiot som beter sig på det här sättet, helt utan anledning...helt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in