2025-01-19, 14:24
Medlem
BitterFittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
Vad hände med gratis stand up där hon kände ägaren????

Just det. Vad hände med det?
Och förra helgen var det väl någon annan resa inplanerad? 🤷🏻‍♀️
Citera
2025-01-19, 14:34
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Haha, det är ju skämt.
Ja det förstod jag också. Jag hade nog inte tyckt att det var så kul bara om jag varit P givet vad hon berättar om att de haft det jobbigt på sistone. Jag känner ju inte Jackie så jag kan inte säga vad som på riktigt är out of character för henne, bara att hon ju har en historia i vuxen ålder som ytligt sett får henne att framstå som någon gärna låter någon annan ta notan och som tycks ha svårt att jobba hårt under lång tid eller göra uppoffringar för att nå långsiktiga mål, samt en affektiv empatisk förmåga som i bästa fall är selektiv/ojämn. I annat fall kanske inte skrattet hade fastnat i halsen lika mycket. Jag tänker bland annat på när hon åkte till PH och var otrogen i TV mot sin kille hemma, även om hon säkert har mognat en del dess.
Senast redigerad av Antoinette 2025-01-19 kl. 14:56.
Citera
2025-01-19, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinette
Ja det förstod jag också. Jag hade nog inte tyckt att det var så kul bara om jag varit P givet vad hon berättar om att de haft det jobbigt på sistone. Jag känner ju inte Jackie så jag kan inte säga vad som på riktigt är out of character för henne, bara att hon ju har en historia i vuxen ålder som ytligt sett får henne att framstå som någon gärna låter någon annan ta notan och som tycks ha svårt att jobba hårt under lång tid eller göra uppoffringar för att nå långsiktiga mål, samt en affektiv empatisk förmåga som i bästa fall är selektiv/ojämn. I annat fall kanske inte skrattet hade fastnat i halsen lika mycket. Jag tänker bland annat på när hon åkte till PH och var otrogen i TV mot sin kille hemma, även om hon säkert har mognat en del dess.

Mognat? Hur tänker du nu?
Hon var ju konstant otrogen mot Ola med bla P. Hon har säkerligen varit med Ola när hon rymt dit så bara en tidsfråga innan någon outar henne. Så vart kommer mognaden in enligt dig?
Citera
2025-01-19, 15:09
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
Mognat? Hur tänker du nu?
Hon var ju konstant otrogen mot Ola med bla P. Hon har säkerligen varit med Ola när hon rymt dit så bara en tidsfråga innan någon outar henne. Så vart kommer mognaden in enligt dig?
Jag ger henne the benefit of a doubt. Hon har ju gjort offentlig avbön kring det så man får väl förutsätta att hon i alla fall rationellt insåg att det inte var en toppenbra idé.

Sen vet jag inte vad hon och Ola har haft för överenskommelse sig emellan. De kan ju periodvis ha haft ett öppet förhållande om det till exempel var så att han inte hade lust att vara med henne längre. De är ju fortfarande vänner idag och Ola skjutsar henne hit och dit. Men den där Bill gjorde mig väldigt fundersam minns jag. Det kändes inte som renodlat platonisk vänskap där och hon hängde mycket mer med honom än med Ola ett tag verkade det som. Nån som vet mer om vad som hände där?
Senast redigerad av Antoinette 2025-01-19 kl. 15:12.
Citera
2025-01-19, 15:13
Medlem
[quote=Antoinette|90750292]Jag ger henne the benefit of a doubt. Hon har ju gjort offentlig avbön kring det så man får väl förutsätta att hon i alla fall rationellt insåg att det inte var en toppenbra idé.

Sen vet jag inte vad hon och Ola har haft för överenskommelse sig emellan. De kan ju periodvis ha haft ett öppet förhållande om det till exempel var så att han inte hade lust att vara med henne längre. De är ju fortfarande vänner. Men den där Bill gjorde mig väldigt fundersam minns jag. Det kändes inte som renodlat platonisk vänskap där och hon hängde mycket mer med honom än med Ola ett tag verkade det som. Nån som vet mer om vad som hände där?[/QUOT

Glöm ej att hon hängde även hos P på samma sätt som hon hängde med Bill innan hon flyttade in till P trots hon fortfarande levde med Ola.
Citera
2025-01-19, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinette

Alltså jag menar annonserna är på skämt 😆

O jag håller med om det andra.
Citera
2025-01-19, 15:59
Medlem
Mysigt med handskrivna lappar hemma hos Familjen Ferm.
Alltså deras mentala ålder måste va <10…

Calzone bakas det. Men träningen då? Vad hände Jacky?

Imorgon är det måndag igen, alla normala ska till sina jobb medan detta dysfunktionella par får sitta hemma och spela lufttrummor, drömma om en karriär som artist och med tanke om nu Jacky lyckades få in en polisanmälan, kanske ser sig som jurist?

Skål för Familjen Ferm
Citera
2025-01-19, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin

Imorgon är det måndag igen, alla normala ska till sina jobb medan detta dysfunktionella par får sitta hemma och spela lufttrummor, drömma om en karriär som artist och med tanke om nu Jacky lyckades få in en polisanmälan, kanske ser sig som jurist?

Skål för Familjen Ferm

Vad för handskrivna lappar? Kärlekslappar?
Citera
2025-01-19, 16:12
Medlem
Citat:

Jacky lämnade över en handskriven lapp med ”om du inte ej ler så suger jag din kul senare.”

Detta är tjejen som företagare står i kö för att anställa
Citera
2025-01-19, 16:29
Medlem
Citat:

Avsugning
Citera
2025-01-19, 16:41
Medlem
Citat:
Jacky lämnade över en handskriven lapp med ”om du inte ej ler så suger jag din kul senare.”

Detta är tjejen som företagare står i kö för att anställa

Haha, nä ingen vill anställa henne.
Citera
2025-01-19, 16:59
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:

Skål för Familjen Ferm

Calzonen såg inget vidare ut, varför krångla till det med att försöka göra inbakat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in