2025-01-19, 17:12
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinette
Jag ger henne the benefit of a doubt. Hon har ju gjort offentlig avbön kring det så man får väl förutsätta att hon i alla fall rationellt insåg att det inte var en toppenbra idé.

Sen vet jag inte vad hon och Ola har haft för överenskommelse sig emellan. De kan ju periodvis ha haft ett öppet förhållande om det till exempel var så att han inte hade lust att vara med henne längre. De är ju fortfarande vänner idag och Ola skjutsar henne hit och dit. Men den där Bill gjorde mig väldigt fundersam minns jag. Det kändes inte som renodlat platonisk vänskap där och hon hängde mycket mer med honom än med Ola ett tag verkade det som. Nån som vet mer om vad som hände där?

Dom blev osams en period när han hade en jobbig period i sitt liv. Jackie bråkade med honom på fyllan och skyllde allting på honom samt kallade honom för narcissist.
I vanlig ordning
Citera
2025-01-19, 17:16
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Mysigt med handskrivna lappar hemma hos Familjen Ferm.
Alltså deras mentala ålder måste va <10…

Calzone bakas det. Men träningen då? Vad hände Jacky?

Imorgon är det måndag igen, alla normala ska till sina jobb medan detta dysfunktionella par får sitta hemma och spela lufttrummor, drömma om en karriär som artist och med tanke om nu Jacky lyckades få in en polisanmälan, kanske ser sig som jurist?

Skål för Familjen Ferm

Jackie behöver inte träna hon är ju så tight, våt och smal ändå.
Klart hon kan trycka i sig Calzone ikväll, hon har ju inte lagt upp någon mat på sin instagram på hela dagen vilket betyder att hon i princip ligger på kaloriunderskott. Det man inte lägger upp på nätet går man inte upp av
Citera
2025-01-19, 17:18
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Dom blev osams en period när han hade en jobbig period i sitt liv. Jackie bråkade med honom på fyllan och skyllde allting på honom samt kallade honom för narcissist.
I vanlig ordning
Med Bill menar du? Är de kompisar igen alltså? Fick för mig att Bill sa upp kontakten med henne för att han tyckte att hon var obehaglig men jag minns inte exakt vad hon skrev, ibland berättar hon bara fragment så det är lite svårt att få en helhetsbild av händelseförloppet. Det var iaf tydligt att hon kände sig dumpad och var bitter för det, kanske inte så konstigt i sig.
Citera
2025-01-19, 17:21
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
O vilka skulle det va som fick väskor? Det är väl hittepå det med? Alltså jag behöver inga namn 😬 men fanns de väninnorna på riktigt?

Dom av hennes fd vänner jag känner till som har Chanelväskor har betalt för dessa själv vilket förmodligen får Jackie att koka av avundsjuka då hon inte har pengar till att köpa sådant.

Bör tilläggas att pengarna heller inte har kommit från eskortverksamhet utan dessa kvinnor har tjänat sina pengar på rumsrent sätt.

Den enda som håller på med utvik och of är J och hon tjänar inte ens några pengar på det. När hon försöker prata ner dessa tjejer så är det enbart av ren avundsjuka.
Hon är avundsjuk på allt och alla.

Så fruktansvärt avtändande personlighetsdrag.
Citera
2025-01-19, 17:23
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinette
Med Bill menar du? Är de kompisar igen alltså? Fick för mig att Bill sa upp kontakten med henne för att han tyckte att hon var obehaglig men jag minns inte exakt vad hon skrev, ibland berättar hon bara fragment så det är lite svårt att få en helhetsbild av händelseförloppet. Det var iaf tydligt att hon kände sig dumpad och var bitter för det, kanske inte så konstigt i sig.

Nej dom är inte kompisar längre vad jag vet.
Ja det stämmer att han sa upp kontakten med henne men hon försökte framställa det som att det var hon som valde att bryta kontakten för att han var narcissist.

Hon hängde ut honom på sin instagram i vanlig ordning.
Citera
2025-01-19, 17:37
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Nej dom är inte kompisar längre vad jag vet.
Ja det stämmer att han sa upp kontakten med henne men hon försökte framställa det som att det var hon som valde att bryta kontakten för att han var narcissist.

Hon hängde ut honom på sin instagram i vanlig ordning.
Det var nog lite av båda, hon var väldigt bitter eller vad man ska säga men hon var ju också öppen med att det var han som sagt upp bekantskapen så informationen kommer ju från hennes Instagram. Men det här att hon ens tar upp privata bråk och konflikter på det sättet blir ju ändå väldigt konstigt eftersom det bara blir hon som får ge sin bild av vad som hänt. Man undrar ju om det i sig gör att folk undviker att bråka med henne, vetskapen om hur hon kan hämnas på insta.
Citera
2025-01-19, 17:50
Medlem
Citat:
Dom av hennes fd vänner jag känner till som har Chanelväskor har betalt för dessa själv vilket förmodligen får Jackie att koka av avundsjuka då hon inte har pengar till att köpa sådant.

Bör tilläggas att pengarna heller inte har kommit från eskortverksamhet utan dessa kvinnor har tjänat sina pengar på rumsrent sätt.

Den enda som håller på med utvik och of är J och hon tjänar inte ens några pengar på det. När hon försöker prata ner dessa tjejer så är det enbart av ren avundsjuka.
Hon är avundsjuk på allt och alla.

Så fruktansvärt avtändande personlighetsdrag.

Jag vet det om avundsjuka. O den som säger ngt som inte passar henne blir uthängd med div osanningar.
Fruktansvärt!
Citera
2025-01-19, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Jag vet det om avundsjuka. O den som säger ngt som inte passar henne blir uthängd med div osanningar.
Fruktansvärt!
Ja,fast alla som känner till J vet ju att inget av det hon skriver stämmer. Hänger hon ut någon så ger det ju nästan motsatt effekt 😂!
Citera
2025-01-19, 20:50
Medlem
Jag kan inte låta bli att undra hur P och hans familj kan köpa alla hennes lögner och galna stories.
Citera
2025-01-19, 20:58
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mummut
Varför detta ständiga behov av att dra allt mot det sexuella? Är det enda sättet som hon blivit bekräftad på?
Jag har funderat lite på detta också och jag tror att det är en kombination av olika anledningar. Vi vet ju redan att hennes tröskel är ganska låg för att gå utanför de sociala normerna på flera olika sätt. Hon kanske upplever att hon saknar alternativ då hon egentligen tycks sakna många grundläggande formella meriter som ofta efterfrågas även för relativt enkla jobb. Nu har hon ju dessutom både betalningsanmärkning och prick i brottsregistret om jag förstått saken rätt, så då blir det ännu lite svårare för henne. Den största inkomstkällan för henne just nu är nog OnlyFans och då måste hon ju dra dit så många betalande kunder som möjligt. Då måste hon göra ”reklam” och vilken plattform är då mer effektiv än den hon redan har med 20k följare? Jag tror helt enkelt att hon delvis använder Instagram som marknadsföring för sin OF där hon väver in lite ”porrig” teasing ibland. För sanningen är ju att P genom sin egen låga lön har svårt att försörja dem båda på bara sin egen inkomst. Då blir OF en enkel utväg som ger möjlighet till lite guldkant på tillvaron. Jag vet inte vad hon tjänar där men kan tänka mig att det är mer än kaffepengar i alla fall.
Senast redigerad av Antoinette 2025-01-19 kl. 21:04.
Citera
2025-01-19, 21:06
Medlem
Baron21s avatar
Har P ens kvar sitt jobb?
Citera
2025-01-19, 21:16
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okiiiii
Jag kan inte låta bli att undra hur P och hans familj kan köpa alla hennes lögner och galna stories.
Jag undrar också men har lärt mig med åren att sanningen sällan är svart eller vit. Men jag gillar det lilla jag sett av hans mamma. Hon verkar utåt sett faktiskt genuint gullig och sansad, men jag tror också att hon skulle kunna vara en känslig person som har lite svårt att säga ifrån på riktigt och avskyr konflikter. Hade jag varit hon så hade jag ju tagit både sonen och svärdottern i örat för länge sen. Kanske hon också, med eget företag och allt, vaktar sin tunga för att dels inte få sig en hurring på Instagram och dels inte riskera att sonen blir rasande och blockerar kontakten och därmed blir helt ensam i sin jobbiga situation med barnet (han har ju historiskt sett blivit väldigt upprörd vid kritik mot J). Jackie gör ju dessutom reklam för henne på sin egen Instagram så J har ju helt klart minst en konkret finansiell hållhake på svärmor och troligen även en stark emotionell.
Senast redigerad av Antoinette 2025-01-19 kl. 21:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in