2025-01-18, 12:42
Medlem
Hydraheads avatar
Kan någon skärmdumpa från FB?
Har man inte FB så går det inte att se via länkarna.

(Och nej, jag kommer inte att skaffa en profil där.)
Senast redigerad av Hydrahead 2025-01-18 kl. 12:44. Anledning: Tillägg
Citera
2025-01-18, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Kan någon skärmdumpa från FB?
Har man inte FB så går det inte att se via länkarna.

(Och nej, jag kommer inte att skaffa en profil där.)

från mammans fb

Maria Jalméus
ptonsSdroe1
m
f2gll132ga
i
f0c1f462c
2
30f374
t
1i4ci603

u5h83a60
0
31
·
Älskade Melanie! Vad har du utsatts för!!? 💔💔💔
Är hos Kevin sedan tidigt i morse. Vi är båda avstängda och I chock. Vi stöttar varandra ifamiljen och de närmaste.
Det är många som hör av sig och beklagar sorgen och många erbjuder sitt stöd om vi behöver något.
Så fint av er alla, Tack🙏❤️
Många frågar vad som har hänt och jag känner att jag inte riktigt hinner och orkar svara er alla just nu, så här följer en artikel om händelsen så länge...💔
Må sanningen komma fram, så du får Vila i Frid mitt älskade barn🙏💔❤️
Citera
2025-01-18, 15:06
Medlem
Vem är MGM?
Citera
2025-01-18, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riley.B
Är det hennes bror som avlidit -22 med tanke på mammans inlägg om en begravning och blommorna på Melanies fb-vägg?

N är hennes pappa
Citera
2025-01-18, 15:36
Medlem
Hon bodde tillsammans me Tobi*s Ekend*hl på doktor liborius gata 26 i Guldheden. Tror att han är den blonda killen på fb. Polisen var där och hämtade två män kvällen hon hittades
Citera
2025-01-18, 19:59
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kay426
Hon bodde tillsammans me Tobi*s Ekend*hl på doktor liborius gata 26 i Guldheden. Tror att han är den blonda killen på fb. Polisen var där och hämtade två män kvällen hon hittades

Tycker han ser rätt reko ut och när man kollar hennes fb verkar vänner och bekanta glada över deras förhållande. Tror den anhållne är en ”bekant” och ingen pojkvän.

Hennes mamma har varit på fyndplatsen med blommor och det verkar som hon är övertygad om att någon har gjort M illa.

Tycker det är ovanligt tyst i tråden.
Citera
2025-01-18, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kay426

Kan kanske stämma att det är han. Tidningarna skriver att mannen som är anhållen är dömd sedan tidigare vilket den du nämner är.

Hon står även skriven ihop med en annan kille men han är inte dömd.
Citera
2025-01-18, 20:11
Medlem
Vipeholmskolas avatar
Er det klarlagt hur gammal BO var?

Först stod ”nedre medelålders” i tidningar..
Men mamman (M*ria) och denne avlidne N som någon sa var BO:s pappa, dem var född -74 respektive-73…

Då må dem ha varet unga föräldrar..
Citera
2025-01-18, 20:16
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipeholmskola
Er det klarlagt hur gammal BO var?

Först stod ”nedre medelålders” i tidningar..
Men mamman (M*ria) och denne avlidne N som någon sa var BO:s pappa, dem var född -74 respektive-73…

Då må dem ha varet unga föräldrar..

Hon fyllde 28 tidigare i januari och hennes pappa var född 73 så han borde då fyllt 52 iår.

Förstår inte varför GP skrev att hon var en yngre medelålders kvinna. Hon var ung och inget annat.
Citera
2025-01-18, 20:43
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nisserump
Kan kanske stämma att det är han. Tidningarna skriver att mannen som är anhållen är dömd sedan tidigare vilket den du nämner är.

Hon står även skriven ihop med en annan kille men han är inte dömd.

Vad är han dömd för - du menar T E?
Citera
2025-01-18, 20:52
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetLillaNarrativet
Jag är verkligen inget troll.
Det låter rätt osannolikt och udda för er som kanske inte kände henne. Nakengången i vår bamba var bara ett av alla upptåg.

100% att hon blivit mördad eller begått självmord. Tror det gick utför rätt rejält på slutet. Det började redan gå utför i högstadiet. Minns en dåre som var nynazister som hon umgicks med när jag började på gymnasiet. Han var rätt störd. Misshandlade en av mina polare för att han inte ville låna ut sin lur

Hon går väl inte och tar livet av sig i ett promenadspår eller vad den där backen nu är.

Jag tänker OD eller mord.
Citera
2025-01-18, 20:57
Avstängd
DetLillaNarrativets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Hon går väl inte och tar livet av sig i ett promenadspår eller vad den där backen nu är.

Jag tänker OD eller mord.

Vet ej. Mördad eller självmord. Inget annat. Känns rätt givet för henne med tanke på hur hon levde.
Synd som fan. Hon var egentligen jävligt kul och snäll. Men dålig miljö. Hoppas den skyldige får livstid. Och är hon mördad så är det ingen okänd som gjort det utan någon av alla de hon umgicks med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in