Citat:
Ursprungligen postat av
Metallharry
Ska nämnas dock att vi har ju ingen aning om vilken struktur landslagen använder sig av, men en gissning är att skidskytte inte har tagit den i bruk i tävling än utan troligen isåfall bara har den i tester och då för att jämföra mot befintliga, fungerande, strukturer. Dom har ju alltid bland dom bästa skidorna i startfälten, något som tyvärr inte går att säga om längd.
Problemet med valla är att det är svårt att hitta en referens att jämföra med.
Det som jag reagerar på är Ebba har presterat sämre sedan och under tds och Frida gjorde heller inte så bra ifrån sig idag.
Å andra sidan presterar Moa Ilar riktigt bra i år och Frida har varit skadad.
Verkar vara framför allt Ebba som presterar betydligt sämre.
Fast man blir så klart misstänksam när man experimenterat med ny valla.