Citat:
Ursprungligen postat av
Barbatus
Svenska skidskyttarna verkar oftast ha bra skidor. Kan längdlandslaget lära sig något av dem, kanske om struktur på skejtskidor?
Tror inte längdlandslaget vill använda skidskyttarnas b-produkter, de har ju tagit fram en egen ”superstruktur” tillsammans med Luleå tekniska universitet!