Citat:
Ursprungligen postat av
Henriksen82
Evelina Rönnlund blir intervjuad efter sin 20:e plats och ”är nöjd”….”kul att vara här”…
Det på den nivån, skicka hem dem!
för en åkare som inte kunde tävla hela förra vintern pga skada så är nog en 20e plats ett rejält steg framåt, något mer du vill berätta att du har nollkoll på.
men visst, det är inte samma nivå som farmor och farfar