2025-01-17, 16:39
  #181
Avslutad
Det ser ut som om Ebba åker på ett rullband, fullt ös men tar sig knappt framåt.
__________________
Senast redigerad av billigost 2025-01-17 kl. 16:44.
2025-01-17, 16:39
  #182
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qaaq
En ren till dopingkontrollen, och en fulltankad i spåren.
exakt
2025-01-17, 16:40
  #183
Bannlyst
Tyvärr så hade nog Johaug vunnit och Weng slagit svenskorna.
2025-01-17, 16:41
  #184
Medlem
Artsoppamedflasks avatar
Nåja Sverige har iaf den snyggaste skidåkaren, alla andra är i princip skåp
2025-01-17, 16:41
  #185
Avstängd
CalzoneItalias avatar
Ebba blir aldrig en världsstjärna tyvärr typ som Kalla var.
2025-01-17, 16:41
  #186
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Sätter emot. Märtis fixar Crussan.

efter 1.5 km kändes det som att jag skulle få rätt!
2025-01-17, 16:42
  #187
Medlem
Diversifierats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
Tyvärr så hade nog Johaug vunnit och Weng slagit svenskorna.

Ingen hade slagit jessie idag
2025-01-17, 16:43
  #188
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngenHemma
No-namenorska slår alla svenskor utom Frida och Ebba
nåt mer du vill berätta förutom att du har nollkoll på Simpson-Larsen?
2025-01-17, 16:45
  #189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Fornøyd med denne

Jag vill inte ta något ifrån dig men det var väl i princip givet på förhand?
2025-01-17, 16:49
  #190
Medlem
bcdefgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Evelina Rönnlund blir intervjuad efter sin 20:e plats och ”är nöjd”….”kul att vara här”…

Det på den nivån, skicka hem dem!
för en åkare som inte kunde tävla hela förra vintern pga skada så är nog en 20e plats ett rejält steg framåt, något mer du vill berätta att du har nollkoll på.
men visst, det är inte samma nivå som farmor och farfar
2025-01-17, 16:50
  #191
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskebein
Jag vill inte ta något ifrån dig men det var väl i princip givet på förhand?
OK
Men tippet du det samme?
Var det noen på tråden som tippet det samme som meg?
2025-01-17, 16:52
  #192
Medlem
Något som vet om det är långa eller korta sprintbanan imorgon? Finns två såg jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in