2025-01-17, 15:48
  #97
Bannlyst
OT, men varför är symbolen på kanal 6 blågul?
2025-01-17, 15:54
  #98
Medlem
Alkibiadess avatar
Lite för svag öppning av Crusell.

Märta däremot.
__________________
Senast redigerad av Alkibiades 2025-01-17 kl. 15:56.
2025-01-17, 15:59
  #99
Bannlyst
Henning 17 sekunder efter 1,5 km
2025-01-17, 16:02
  #100
Medlem
Weit-wegs avatar
Frida…det där känns lite svagt?
2025-01-17, 16:03
  #101
Medlem
Addhocs avatar
Jag vill se Moa göra ett bra lopp idag.
2025-01-17, 16:03
  #102
Bannlyst
Diggins knockar
2025-01-17, 16:04
  #103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Tippar att Lucinda inte kan mäta sig med de bästa u23orna imorgon. HH, Märta och Marina K.

Tror att det hade passat Flora Dolci imorgon fast hon meddelar att hon inte är 100% än efter sin sjukdom vid touren.
Lucinda har haft en bra första varv, jämsides med Niskanen efter ett varv
2025-01-17, 16:05
  #104
Medlem
perry2s avatar
Ebba går för det
2025-01-17, 16:05
  #105
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weit-weg
Frida…det där känns lite svagt?

Svårt slå Diggins på denna banan kanske
2025-01-17, 16:06
  #106
Medlem
Ezzelinos avatar
Slind är pigg igen. Frida K. lite ringrostig, ser det ut som.
2025-01-17, 16:07
  #107
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibululan
1.60 på att Diggins ska slå en sjuk Slind är taget 🙌
Tipper både Jessie og Astrid kommer på pallen idag.
2025-01-17, 16:07
  #108
Medlem
Märta startade för optimistiskt igen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in