2025-01-17, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Va? Vad för jävla lista du pratar om vet jag inte. Namnen jag nämnde är personer de har kontaktat med IRL. Personer på en lista vars ID jagas förstår jag verkligen inte kopplingen. Det är du som drar upp användarnamn och 1.06. Jag pratar utanför Flashback riktigt människor som har samröre med Bonnie & Clyde i ett drev mot Jocke. Vi pratar hot, förtal, desinformationskampanj, maniskt skrivande till Jocke på IG från anonyma konton osv. Detta är rätt känt bakom kulisserna. Altanen på nätterna hemma hos MS och Egen Bild kanske säger en hel del för de som vet.
Dom människor som nämndes har dock inget samröre med chrippa och linnea. Det är människor som inte ser jocke som en ofelbar gud. Och därför ska dessa människor jagas och hängas ut. Hur du inte kan se det orimliga i det har jag svårt att förstå.
Varför får man kritisera chrippa men inte kritisera jocke?
Citera
2025-01-17, 16:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Skykru
Vad är FHUP?

Förhudsundersökningsprotokoll. Det heter så om man ska tro Christopher då han sade så i rätten 2023.
Citera
2025-01-17, 16:56
Medlem
DonFoldits avatar
Citat:
Ja det finns bevis att jocke var inblandad i listan

Det är när sånt händer som man undra varför ingen har skjutit Jockiboi.
Jag menar, vet han ens vilka som han hotar när han hotar anonyma skribenter på internet?
Såklart inte. Men man håller ju tummarna för att idioten blir lärd att grundlagar och folks integritet inte kan köras över hur som helst utan konsekvenser.

Han sitter på en offentlig adress med sina barn, precis som Chrippa gjorde när han hängde ut nån flashbackare, och sen inkom anonyma tips om våldsbrott på hans adress, tipsen började strömma in från anonyma.

Borde väl ha vart Jocke som blev häktad då det tycks vara Jockiboi som övertalade Chrippa till att starta krig med grundlagens rätt till anonymitet.
Citera
2025-01-17, 17:23
Medlem
Citat:
Ja det finns bevis att jocke var inblandad i listan

Okej, vad för bevis?
Citera
2025-01-17, 17:24
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ok. Förstår fortfarande inte vad det har med namnen jag gav insinitaler på.

Fattar jag rätt har dessa namn efterlyst vad de heter på Flashback. Det bevisar ju bara att dessa namn stämmer kopplling till Christopher och de bör vara oroliga. Ingen slump deras namn dyker upp ständigt ändå?

Listan har inget med Chrippa att göra - enbart Jocke och hans vänner.

Voff voff.
Citera
2025-01-17, 17:24
Medlem
Citat:
Det är polisanmälan, utredning pågår. Så går inte att dela hoten just nu eftersom polisen inte uppskattar att man sprider sånt under pågående utredning.
Jag har sett hoten som en av dom uthängda användarna fick.

Då blir det ännu en fup att läsa då.
Nej kan förstå att man inte ska dela dom uppgifterna.
Citera
2025-01-17, 17:26
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Ganska sjuk att du tycker Jocke ska bli skjuten med tanke på vad som just nu har skett.

Så står det inte!

Har du problem med läsförståelsen?
Citera
2025-01-17, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonFoldit
Tycker och tycker. Jag tycker ingen ska bli skjuten.
Ingen borde efterlysas för sina åsikter heller, oavsett vad Jockiboi tycker om andras rätt att ha åsikter.
Det är sjukt att när det händer så många skjutningar, att ingen av skyttarna tänkte att Jockiboi har gått över gränser med sin jakt på anonyma åsiktshavare på flashback.

Vem vet det kanske är så att många står på Jockes sida i det här.

Jag kan tycka mycket om hans bror & L men jag skulle inte skaffa mig ett gäng som agerar brottsligt mot dom eller sitta och kontakta dom privat med olika konton osv, då har det ju gått alldeles för långt.
Citera
2025-01-17, 17:48
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Vem vet det kanske är så att många står på Jockes sida i det här.

Jag kan tycka mycket om hans bror & L men jag skulle inte skaffa mig ett gäng som agerar brottsligt mot dom eller sitta och kontakta dom privat med olika konton osv, då har det ju gått alldeles för långt.

Småungar och svagbegåvade.
Citera
2025-01-17, 17:50
Medlem
Citat:
Jag misstänker de pratar i nattmössan mest för att förvirra. Verkar väldigt förekommande då det alltid är väldigt snurrigt från dem.

Tror inte det blir nån FHUP mot Jocke för nån lista. Varför har Christopher inte pratat om detta på Youtube? Han går ju på Jocke för minsta lilla annars.

Jag tycker också det är märkligt, jag har svårt att förstå att dom hatar Jocke så pass mycket att man är villig att hjälpa till att agera brottsligt.
Citera
2025-01-17, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Småungar och svagbegåvade.

Fast så är det ju inte och det vet du också.
Det är snarare hans bror med tjej som har 16-åringar som hejar på.
Citera
2025-01-17, 17:55
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Fast så är det ju inte och det vet du också.
Det är snarare hans bror med tjej som har 16-åringar som hejar på.

Jockes publik består av 12-åringar och vuxna med en svag begåvningsprofil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in