2025-01-16, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cheesemachine
om man bortser från den juridiska biten.
Är det inte juridiken som är temat i frågan?
Citera
2025-01-16, 20:24
Avslutad
Vilken är bästa sorten/strain just nu? Har hört att vissa från ”Scandinavian” ska vara bra, men kan inte köpa därifrån av nån konstig anledning. Så rekomendera helst från ”supreme” eller någon annan som ni tycker är bra! Tack!
Citera
2025-01-17, 12:51
Medlem
Har någon testa super mix gold Bali från upgrade?
Citera
2025-01-17, 16:24
Medlem
Angående den ständiga debatten om att kratom påverkar testosteronet negativt

Är ung man, mellan 20-30. Har nu brukat kratom dagligen i 4 år, senaste halvåret 15-20g om dagen.
Den största ångest-faktorn för mig gällande mitt missbruk har alltid varit det man hört om hur kratom fullständigt ska förgöra ens testosteron.

Tog till slut tag i att testa mina nivåer: 25 nmol/L

Kan vi nu en gång för alla spräcka myten att det skulle vara fakta att kratom sänker ens testosteron? Det finns en rad andra bieffekter av att missbruka det som jag gör, men att det påverkar testosteronet är inte en av dem.

Nu vet jag ju inte vad mina nivåer skulle ligga på om jag inte tog kratom, men om det skulle vara så att kratom sänker nivåerna, så skulle jag ligga för högt utan kratom, vilket jag finner osannolikt. Lever väldigt icke-gynnsamt sett till att öka testosteron, och var nästan övertygad om att mina värden skulle vara åt helvete
Senast redigerad av jeffreythugga 2025-01-17 kl. 16:28.
Citera
2025-01-17, 18:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av jeffreythugga
Angående den ständiga debatten om att kratom påverkar testosteronet negativt

Är ung man, mellan 20-30. Har nu brukat kratom dagligen i 4 år, senaste halvåret 15-20g om dagen.
Den största ångest-faktorn för mig gällande mitt missbruk har alltid varit det man hört om hur kratom fullständigt ska förgöra ens testosteron.

Tog till slut tag i att testa mina nivåer: 25 nmol/L
Korkat inlägg enda sättet att veta är att jämföra med ett annat test där du inte brukar Kratom på ett tag. Sedan är väl 25 inte så högt direkt…
Citera
2025-01-17, 21:59
Avslutad
Den ultimata vardags-drogen skulle vara någon bra Kratom strain i kapslar som skulle verka i 12h+ istället för max 1-2h.

Kom igen kemisterna, allt är möjligt med lite vilja! Vilka MAOIs och vilka övriga substanser skulle ingå i denna cocktail tro?
🤔
Citera
2025-01-17, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PumpDump2
Den ultimata vardags-drogen skulle vara någon bra Kratom strain i kapslar som skulle verka i 12h+ istället för max 1-2h.

Kom igen kemisterna, allt är möjligt med lite vilja! Vilka MAOIs och vilka övriga substanser skulle ingå i denna cocktail tro?
🤔
För mig håller den 5-6 timmar på doser runt 3 gram.
Citera
2025-01-18, 05:38
Medlem
Citat:

🤔

Kratom+phenibut+grapefrukt+ Svartpepparextrakt
Citera
2025-01-18, 13:12
Medlem
Citat:
Korkat inlägg enda sättet att veta är att jämföra med ett annat test där du inte brukar Kratom på ett tag. Sedan är väl 25 inte så högt direkt…

Ja, som jag skrev precis under men klipptes ut av dig.

25 är väl mer eller mindre så bra det kan bli för att fortfarande vara inom referensintervallet eller?
Senast redigerad av jeffreythugga 2025-01-18 kl. 13:15.
Citera
2025-01-18, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hossaqwerty94
Kratom+phenibut+grapefrukt+ Svartpepparextrakt

Kratom + phenibut är oerhört fint. Bör dock tas med största försiktighet då att bara ta ena substansen utan den andra snabbt tappar sin charm, vilket för min del resulterat i att jag tar phenibut flera dagar i veckan nu.
Citera
2025-01-18, 23:55
Medlem
pOXEs avatar
Har testat kratom från olika butiker i många månader nu.

Den här kratom är alltid hit or miss vilket är tråkigt. 50% av tiden får man någorlunda ok kratom nästa gång får man skit.
Senast redigerad av pOXE 2025-01-19 kl. 00:30.
Citera
2025-01-19, 11:14
Avstängd
Timothy.McVeighs avatar
Har nu testat dom flesta shopparna i Sverige och nästan bara röda sorter då jag mest är ute efter den lugnande effekten.

Jag har varit utan Kratom en vecka nu och den gamla vanliga molande ångesten är tillbaka, den brukar alltid försvinna när jag tar Kratom.
Det är ju fördjävligt att man måste slänga i sig detta för att må normalt men det är åtminstonde billigt, speciellt jämfört med serbiska Xanor som jag annars tar mot ångesten.

Jag hoppades att Kratom skulle hjälpa till med sömnen men icke i mitt fall och jag önskar att Kratom hade en starkare effekt så man skulle kunna flumma på den men man får väl vara nöjd med det lilla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in