2025-01-16, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hello87
Ja Lvu förhandlingen hur det blev med den om de blir något LVU.

Flickan är hos Julia, skulle tro att hon blir kvar där.
Citera
2025-01-16, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Men om linne nu hatar jocke så mycket så varför ringer hon jocke då varje gång hon får stryk av chrippa ? Första gången linne försökte kontakta jocke så svarade han inte för han var i dubai,då ringde Linnea chluee och grinade för att hon inte fick tag i jocke,sist hon ringde jocke var ju en och en halv månad sen och ville att jocke skulle komma och hämta henne för att chrippa skrek och puttade in henne i väggar.

Jag reagerar också på detta, varför väljer hon ringa Jocke så fort det krisar, borde ju vara sista valet så som hon pratar om honom.
Citera
2025-01-16, 22:11
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Så han blev kallad till förhör den 10:e gällande stämpling till grov misshandel. Men nu är det ändrat till stämpling till mord?

Nu hänger jag inte med.

Stämpling till mord är inte styrkt på något vis ännu.

Dessutom vet vi inte vad utredningen leder till.
Citera
2025-01-16, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Du har rätt.

Allvarligt brott ser inte ljust ut för honom.
Tror du Linnea är med på det?
Jag hör om dina tankar som har lite vettiga svar.
Jag försöker bara hålla mig till fakta.

Citat:
Tror du Linnea är med på det?
Naturligtvis, utan att säga för mycket.

Citat:
Håller med om att det kan vara segt att lyssna på.
men hon är jäkligt skicklig, en utav dom bästa advokaterna man kan ha, mycket bra val.
Så är det.

Citat:
Ursprungligen postat av micke_man
Men om linne nu hatar jocke så mycket så varför ringer hon jocke då varje gång hon får stryk av chrippa ? Första gången linne försökte kontakta jocke så svarade han inte för han var i dubai,då ringde Linnea chluee och grinade för att hon inte fick tag i jocke,sist hon ringde jocke var ju en och en halv månad sen och ville att jocke skulle komma och hämta henne för att chrippa skrek och puttade in henne i väggar.
Ingen idé att ställa frågor till den användaren. Glöm att få något svar som har med någon sanning att göra.
Citera
2025-01-16, 22:27
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Vet inte var du fick luft ifrån. Du bidrar med noll. Prova att rättstava dina inlägg. Och du är vichy6's talesperson? Bra jobbat.

Sorry för OT alla andra.

Du vill bara omge dig med ja-sägare vilket måste vara besvärligt ute i verkligheten.

OnT:
Vilken rubricering tror du kommer att gå till åtal - stämpling till grov misshandel eller mord?

Och vad grundar det på?
Citera
2025-01-16, 22:34
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Vet inte var du fick luft ifrån. Du bidrar med noll. Prova att rättstava dina inlägg. Och du är vichy6's talesperson? Bra jobbat.

Sorry för OT alla andra som vill hålla sig till ämnet.

Du som bidrar med Så mycket.
Var kom stämpling till mord in i bilden?
Citera
2025-01-16, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Du vill bara omge dig med ja-sägare vilket måste vara besvärligt ute i verkligheten.
Nej. Men bra försök.

Citat:
OnT:
Vilken rubricering tror du kommer att gå till åtal - stämpling till grov misshandel eller mord?
Bara det som GM har lyft det till vilket just nu verkar vara stämpling till grovt mord. Men det handlar om 10 år eller 12 år, så spelar mindre roll imho.

Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Du som bidrar med Så mycket.
Var kom stämpling till mord in i bilden?
Du får väl läsa ett par sidor tillbaka om du vill veta någonting om det.

Citat:
Ursprungligen postat av Karlhakansson
Jag bor inte här inne vem är vichy6?
Inlägget du svarat på. Men du är väl för full eller påtänd för att komma ihåg vad du svarar på.
Citera
2025-01-16, 22:42
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Nej. Men bra försök.

Bara det som GM har lyft det till vilket just nu verkar vara stämpling till grovt mord. Men det handlar om 10 år eller 12 år, så spelar mindre roll imho.

Du får väl läsa ett par sidor tillbaka om du vill veta någonting om det.

Inlägget du svarat på. Men du är väl för full eller påtänd för att komma ihåg vad du svarar på.

Du skriver om det. Men var är bevisen?

Sen undrar jag hur det har uppgraderats från misshandel till mord?
Citera
2025-01-16, 23:38
Medlem
Vissa här verkar sakna väldigt mycket kunskap, inga nämnda, inga glömda. Men varsågoda.

https://www.aklagare.se/ordlista/s/stampling/

Meningslöst att försöka ha en dialog/diskussion. Kämpa.
Citera
2025-01-16, 23:39
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Det är alltid så. Nåt som påstås som stämmer är tydligen hittepå. Sedan har de ständigt fel med facit i hand men fortsätter ändå och spekulerar själva helt åt helvete. Väldigt tröttsamt. Det händer så sjukt mycket bakom kulisserna som inte kommer fram. Anjo bullshitar inte. Finns så sjukt mycket på denna narcesistiska bror som Jocke har. Tydligen ska en rättspsykiatrisk undersökning göras på pojkspolingen Christopher Thomas Berg. Kanske blir rättspsyk i Vadstena.

Det är ingen som skriver att andra hittar på - däremot efterfrågas källa.

Det är sunt att vara kritisk till påståenden så länge det inte finns en trovärdig källa eller bevis..

Ps! Jag flyttade över ditt inlägg till den här tråden om Chrippa då det finns mycket smaskigt i ditt inlägg. Nu fattas bara trovärdig källa som jag skrev ovan.
Citera
2025-01-16, 23:49
Medlem
Citat:
Det är ingen som skriver att andra hittar på - däremot efterfrågas källa.

Det är sunt att vara kritisk till påståenden så länge det inte finns en trovärdig källa eller bevis..

Ps! Jag flyttade över ditt inlägg till den här tråden om Chrippa då det finns mycket smaskigt i ditt inlägg. Nu fattas bara trovärdig källa som jag skrev ovan.
FUPen kommer snart. Håll ut.
Citera
2025-01-16, 23:54
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
FUPen kommer snart. Håll ut.

Ja, en FUP är en trovärdig källa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera