2025-01-16, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Jocke lade upp i tisdags på Story att nåt hemskt skett så ingen video idag. Det handlar om att Jocke varit på polisförhör, fått ett målsägarbiträde i den kända EMF och att hans bror Christopher är misstänkt för stämpling till grov misshandel på Jocke. Detta är så klart väldigt chockade och tar allt till en ännu högre nivå än det redan är med alla hot, förtal osv. Det ska finnas en till målsägande till stämpling. Vet inte exakt vem men säkert nån man kan gissa sig fram på i detta drama. Åklagaren kollar på att ändra från stämpling av grov misshandel till stämpling av mordförsök. Denna brottsrublicering kommer nog bli offentligt senare då EMF ska försöka få Åklagaren att yrka på det på nästa häktning.

Kolla länk: https://ibb.co/nCTZjmg

Jocke är sekretess A. Detta uppdagades när Christophers mobil tömdes. Hans mobil han hade sista 3 månaderna eller vad det var ska också tömmas.

Nån kan gärna länka detta inlägg i hans brors tråd.

Bra val av advokat, som jag sa i chrippa tråden att det var tömning på telefonen, jag bara hittar på men det var tydligen så.
Väldigt allvarligt brott.
Citera
2025-01-16, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja det är en väldigt bra sak han gör. Det får säkert många att våga öppna upp sina egna problem. Det är ett känt faktum att bara känslan att inte vara ensam i en problematik kan göra jättemycket och till och med våga söka hjälp.

Såklart, och bara visa att det är okej att må skit och ha dåliga dagar.
Citera
2025-01-16, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Dottern slår i huvudet och dör nästan och JB's reaktion blir oj, som man säger när man typ skriver fel på tangentbordet.

Ultimata beviset på att han är en psykopat, även om jag redan vetat om det i 15 år.

Hon slår inte huvudet. Jocke bröt benet vad ska han göra ?
Citera
2025-01-16, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Bra val av advokat, som jag sa i chrippa tråden att det var tömning på telefonen, jag bara hittar på men det var tydligen så.
Väldigt allvarligt brott.

Det är alltid så. Nåt som påstås som stämmer är tydligen hittepå. Sedan har de ständigt fel med facit i hand men fortsätter ändå och spekulerar själva helt åt helvete. Väldigt tröttsamt. Det händer så sjukt mycket bakom kulisserna som inte kommer fram. Anjo bullshitar inte. Finns så sjukt mycket på denna narcesistiska bror som Jocke har. Tydligen ska en rättspsykiatrisk undersökning göras på pojkspolingen Christopher Thomas Berg. Kanske blir rättspsyk i Vadstena.
Citera
2025-01-16, 23:33
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Det är alltid så. Nåt som påstås som stämmer är tydligen hittepå. Sedan har de ständigt fel med facit i hand men fortsätter ändå och spekulerar själva helt åt helvete. Väldigt tröttsamt. Det händer så sjukt mycket bakom kulisserna som inte kommer fram. Anjo bullshitar inte. Finns så sjukt mycket på denna narcesistiska bror som Jocke har. Tydligen ska en rättspsykiatrisk undersökning göras på pojkspolingen Christopher Thomas Berg. Kanske blir rättspsyk i Vadstena.

Jaha, så du hämtar din information från Anjo?

Det är sunt att vara kritisk till påståenden.
Citera
2025-01-16, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Jaha, så du hämtar din information från Anjo?

Va? Hur fan lyckas du dra så konstiga slutsatser? Inte fått ett skit av Anjo. Men jag vet att saker på Christopher finns som inte är offentliga och jag vet Anjo har dem.
Citera
2025-01-16, 23:43
Medlem
Citat:
Va? Hur fan lyckas du dra så konstiga slutsatser? Inte fått ett skit av Anjo. Men jag vet att saker på Christopher finns som inte är offentliga och jag vet Anjo har dem.
Det finns vissa som inte har så mycket att komma med, det saknas något däruppe, dessa kan få sin information i en FUP eller två som kommer snart, om nu dessa orkar läsa så många sidor. Ingen idé att ödsla sin energi.
Citera
2025-01-16, 23:45
Medlem
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Det finns vissa som inte har så mycket att komma med, det saknas något däruppe, dessa kan få sin information i en FUP eller två som kommer snart, om nu dessa orkar läsa så många sidor. Ingen idé att ödsla sin energi.

Ja en FUP är en trovärdig källa.

Var inte så snarstucken - det är inte bra för välbefinnandet.
Citera
2025-01-16, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Varför skriver du då att Anjo bullshitar inte?

Vart kom han in i bilden plötsligt- det liknade en syftning.

By the way så har jag flyttat dina inlägg med din information till tråden om Chrippa som du efterfrågade.

För att Anjo har informationen. Det betyder inte att jag får info från Anjo. Svårt fatta?
Citera
2025-01-16, 23:48
Medlem
Citat:

Jag sa typ allt de här du nyss skrev men fick mest skit.
Varenda grej i denna tråd som många tar upp kommer hända är bara skitsnack men sen blir det iaf.
Kan vara bra med rättspsyk dom lär ju kolla upp honom, han kanske fortfarande lever i en film.
Citera
2025-01-16, 23:51
Medlem
Citat:

Kanske 3 kvinnofridskränkningen och brott mot barnet, sen har vi ju Rasks bilder som inte är nedlagt än.
Citera
2025-01-16, 23:51
Medlem
Citat:

Fupen på Jockes bror kommer bli väldigt intressant. Det utreds just nu 9 brott hos Eko och ca 10 brott hos Polisen i Linköping mot brodern där Jocke är målsägande i vissa fall. Nedlagda fall har återupptagit i veckan efter tömning av mobilen.

I FUPen kommet nog även komma fram:

Samröre med kriminella
Samröre med andra personer
Linneas roll som är hög
Mer brott och hot
Visa personers roll som spridare
Kanske ett vidrigt brott hos en
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto