2025-01-16, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radicalrombus
Dömdes hon inte för nå narkotika?
Får man bli flygvärdinna med sådan dom på sig?

Man får iaf inga jobb.
Citera
2025-01-16, 19:00
Medlem
Nu säger hon att modern fick en hjärnblödning.
Men hon säger fan inte att de va svarten som sparka sönder huvudet på henne så hon fick blödningen i hjärnan.
Citera
2025-01-16, 19:38
Medlem
Ja och att hjärnblödningen kanske inte gjorde att hon sket i barnen utan att hon blev sjuk. Att pappa är en sådan idol, kan förstå hennes kärlek till sin pappa men att glorifiera honom.
Och nu försa hon sig att hon har koll på vad som skrivs här. Hoppas alla inblandade får lugn och ro!
Citera
2025-01-16, 19:51
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Nu säger hon att modern fick en hjärnblödning.
Men hon säger fan inte att de va svarten som sparka sönder huvudet på henne så hon fick blödningen i hjärnan.

Ja visst var det pga det hon fick hjärnblödnkngen?.

Då kan hon väl inte säga att hon var en dålig mamma. Det var ju hennes idol (pappa) som förstörde hennes liv, stackars människa. Hon är alltså 56 år och sitter på ett äldreboende 🥺
Citera
2025-01-16, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Ja visst var det pga det hon fick hjärnblödnkngen?.

Då kan hon väl inte säga att hon var en dålig mamma. Det var ju hennes idol (pappa) som förstörde hennes liv, stackars människa. Hon är alltså 56 år och sitter på ett äldreboende 🥺
Inte äldreboende.
Seniorboende är de.
Ja de var hans misshandel som orsakade hjärnblödning.
Ja kände ett av hennes ex å träffade modern ett flertal gånger så ja fick höra de av henne själv.
Citera
2025-01-16, 20:30
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinette
Men är hon så kort alltså? Läser man på nätet så verkar ju nedre gränsen vara typ 160cm. Åldern och vikten har jag också svårt att se att det skulle vara ett problem. Att få jobbet däremot? Hon är ju inte den mest pålitliga medarbetaren över tid och verkar vara lite för benägen att skapa konflikter i arbetsgruppen. Uthållighet är väl inte direkt en av hennes styrkor heller. Annars tror jag absolut att jobbet skulle kunna passa henne, så länge hon inte har gjort sig en bild av att jobbet skulle vara mer glamoröst än det egentligen är. Jag tror att hon egentligen passar bättre som flygvärdinna än som vårdpersonal, men risken är nog stor att hon hoppar av när resandet och de obekväma arbetstiderna börjar tära på henne.

Du behöver absolut vara över 170 för att kunna nå alla bagageutrymmen och det är allmänt känt att man inte kan vara överviktig för man måste kunna röra sig obehindrat i alla trånga utrymmen.
Flertalet flygvärdinnor har gått ut med snyfthistorier om att dom blivit utköpta efter många års tjänst när dom inte klarat av att gå ner i vikt efter en viktuppgång osv.
Jackie har heller inget annat av kraven som ställs. Hon passar som bäst i kassan på ett flummigt café på söder eller i en second hand butik. Där är det inte så noga hur man ser ut och hur man beter sig.
Citera
2025-01-16, 20:31
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobygoldfish
Empirin talar för att hon varesig är för tjock, kort eller gammal. Det är inte PanAm och 1960-tal längre, tack och lov. Men har däremot väldigt svårt att de att hon skulle klara nån typ av lämplighetsprövning vad gäller stabilt psyke under press, eller samarbete. Jag hade inte velat ha henne som kollega på backen och än mindre 10 000 meter upp.

Jag har aldrig sett en flygvärdinna med hennes vikt på något flygbolag och då reser jag 3-4 ggr per år.
Har du? I så fall på vilket bolag?
Citera
2025-01-16, 20:34
Medlem
bellesbluess avatar
Dagens roligaste citat av Jackie. ”Nej jag har inte borderline på papper, för min överläkare som jag gått till som dog och vars begravning jag ska på ville inte sätta det på papper för att det kunde vara en begränsning för mig, men han är mitt vittne”

Hahahaha. En död överläkare som begått tjänstefel som inte journalfört hennes diagnoser på rätt sätt är hennes vittne.
Hennes mytomani har inga gränser.

Hon har ingen borderline, jag är helt säker på att hon har den kvinnliga varianten av antisocial personlighetsstörning ärvt från hennes käre far.
Citera
2025-01-16, 20:34
Medlem
Mummuts avatar
Tycker att hon hade en lugn, sansad och relativt ärlig (era ände att hon ljugit om abort) frågestund. Behaglig till och med. Men så fort hon kom hem till P så börjar hysterikan i henne.
Tror att hon skulle må bra av att vara mer själv. Ha en egen lägenhet och kunna träffa P eller nån annan när det passar. Men bygga sitt egna liv och låta männen bli härliga tillskott. Och inte parasitera på dem likt en igel.
Citera
2025-01-16, 20:37
Medlem
Citat:
Inte äldreboende.
Seniorboende är de.
Ja de var hans misshandel som orsakade hjärnblödning.
Ja kände ett av hennes ex å träffade modern ett flertal gånger så ja fick höra de av henne själv.

Svarten slog ju henne sönder o samman även när hon hade Jackie i magen. Hon slapp va med på rättegången för hon var höggravid.
Citera
2025-01-16, 21:33
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Svarten slog ju henne sönder o samman även när hon hade Jackie i magen. Hon slapp va med på rättegången för hon var höggravid.

Konstigt att Jackie valt att klippa med mamman och idoliserat pappan som är orsaken till att mamman blev sjuk och inte kunde ta hand om barnen. Totalt ologiskt
Citera
2025-01-16, 21:51
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Jag har aldrig sett en flygvärdinna med hennes vikt på något flygbolag och då reser jag 3-4 ggr per år.
Har du? I så fall på vilket bolag?
Men varifrån kommer det här med att hon är tjock? Hon är väl inte särskilt överviktig nu såvitt jag kan se?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in