2025-01-16, 13:56
Medlem
Dömdes hon inte för nå narkotika?
Får man bli flygvärdinna med sådan dom på sig?
Citera
2025-01-16, 14:10
Medlem
Anso10765s avatar
Skrattretande att hon delade en text som gick ut på att om vi svenskar sov bra, promenerade, tränade, åt bra....så skulle vi spara pengar till sjukvården.

Rökning? Alkohol då? Lilla gumman 😂

Verkligen ingen självinsikt alls, ska spela så vettig men röker o super
Citera
2025-01-16, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinette
Men är hon så kort alltså? Läser man på nätet så verkar ju nedre gränsen vara typ 160cm. Åldern och vikten har jag också svårt att se att det skulle vara ett problem. Att få jobbet däremot? Hon är ju inte den mest pålitliga medarbetaren över tid och verkar vara lite för benägen att skapa konflikter i arbetsgruppen. Uthållighet är väl inte direkt en av hennes styrkor heller. Annars tror jag absolut att jobbet skulle kunna passa henne, så länge hon inte har gjort sig en bild av att jobbet skulle vara mer glamoröst än det egentligen är. Jag tror att hon egentligen passar bättre som flygvärdinna än som vårdpersonal, men risken är nog stor att hon hoppar av när resandet och de obekväma arbetstiderna börjar tära på henne.

Det krävs en hel del att va flygvärdinna. O man måste kunna röra sig smidigt i trånga utrymmen.
Citera
2025-01-16, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso10765
Skrattretande att hon delade en text som gick ut på att om vi svenskar sov bra, promenerade, tränade, åt bra....så skulle vi spara pengar till sjukvården.

Rökning? Alkohol då? Lilla gumman 😂

Verkligen ingen självinsikt alls, ska spela så vettig men röker o super
Tänkte samma sak!
I frågestunden berättar hon att förhållandet mellan henne och P inte är lika bra längre. Givetvis beror detta på hans ex!
Citera
2025-01-16, 16:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Tänkte samma sak!
I frågestunden berättar hon att förhållandet mellan henne och P inte är lika bra längre. Givetvis beror detta på hans ex!

Vilken frågestund? Var kan man se den?
Citera
2025-01-16, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Hjälp! . Hon inser inte att hon är för överviktig, för kort och för gammal. Men lycka till Jackie.

Empirin talar för att hon varesig är för tjock, kort eller gammal. Det är inte PanAm och 1960-tal längre, tack och lov. Men har däremot väldigt svårt att de att hon skulle klara nån typ av lämplighetsprövning vad gäller stabilt psyke under press, eller samarbete. Jag hade inte velat ha henne som kollega på backen och än mindre 10 000 meter upp.
Citera
2025-01-16, 17:09
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cianneli
Det krävs en hel del att va flygvärdinna. O man måste kunna röra sig smidigt i trånga utrymmen.
Absolut. Men jag tror att Jackie till exempel är hyfsat intelligent även om man verkligen kan börja undra efter vissa uttalanden. Jag tror att hon egentligen har ”hårdvaran” att kunna göra ganska mycket. Men om man tittar på hennes personlighet så tror jag att hon får ganska ”dåligt” resultat på parametrar som brukar vara kopplade till framgång men som i vissa fall (till skillnad från hårdvaran) blir bättre med åren. Tex parametern neuroticism, som jag tror att hon har en hel del av, samt samvetsgrannhet som jag tror att hon scorar rätt långt under snittet på. (Det skulle för övrigt vara intressant att få reda på hennes faktiska big 5-resultat, jag gissar ju bara nu)
https://www.thomas.co/sv/resources/type/hr-guides/vad-ar-femfaktorteorin-big-5
Citera
2025-01-16, 17:18
Medlem
Hade inte hennes Borderline läkt? Helt plötsligt så är hon enligt egen utsaga svart och vit i sitt tänk och splittar fast hon enligt egen utsaga från tidigare inte hade några symptom av Borderline längre! Hon bör föra anteckningar över alla sina påståenden, så hon minns!
Citera
2025-01-16, 17:24
Medlem
När man inte trodde det kunde bli värre/dummare…. Hon drar nu paralleller mellan P:s ex och Svartenbrandt när någon framför kritik för hennes rasistiska uttalande om att exet har rötter i Chile. ”Min pappa jävlades åtminstone med systemet i sitt eget land”…. Ibland saknar man ord!
Citera
2025-01-16, 17:42
Medlem
Citat:
När man inte trodde det kunde bli värre/dummare…. Hon drar nu paralleller mellan P:s ex och Svartenbrandt när någon framför kritik för hennes rasistiska uttalande om att exet har rötter i Chile. ”Min pappa jävlades åtminstone med systemet i sitt eget land”…. Ibland saknar man ord!

Jävlades med systemet är en väldigt intressant beskrivning av hennes fars gärningar.
Citera
2025-01-16, 17:46
Medlem
Varför glasögon filter?
Är det för att den vackra mamman tillika Ps ex har glasögon 😂
Citera
2025-01-16, 18:26
Medlem
Citat:

Fy fan! Stackars P:s ex som fått J efter sig.
Svarten jävlades inte med något system men det är alltså vad hon tror?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in