2025-01-15, 20:05
Medlem
Mummuts avatar
Förresten tycker ja att P är obehaglig när han skriker sådär i bakgrunden. Påminner mig om när han låg o flåsade o stönade (runkade) medan J höll på o filma sig själv. 🤮
Citera
2025-01-16, 08:37
Medlem
Anso10765s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mummut
Förresten tycker ja att P är obehaglig när han skriker sådär i bakgrunden. Påminner mig om när han låg o flåsade o stönade (runkade) medan J höll på o filma sig själv. 🤮

Vadå skriver? Han ropade att han gjort klart något
Citera
2025-01-16, 10:38
Medlem
Lugnt från Familjen Ferm idag.
Inte ens en video på hundpromenad är oroande.

Sover dom ruset av sig eller kan det blivit gräl över möbleringen igår?
Citera
2025-01-16, 10:58
Medlem
Nu funderar hon på att bli flygvärdinna istället för sjuksköterska ”för man tar ju hand om folk då också”…. Den bristen på självinsikt måste ju vara oslagbar 😂!
Citera
2025-01-16, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra-94
Nu funderar hon på att bli flygvärdinna istället för sjuksköterska ”för man tar ju hand om folk då också”…. Den bristen på självinsikt måste ju vara oslagbar 😂!

Den enda hon behöver ta hand om är sig själv.
Citera
2025-01-16, 11:22
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:

Hjälp! . Hon inser inte att hon är för överviktig, för kort och för gammal. Men lycka till Jackie.
Citera
2025-01-16, 11:58
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Hjälp! . Hon inser inte att hon är för överviktig, för kort och för gammal. Men lycka till Jackie.
Men är hon så kort alltså? Läser man på nätet så verkar ju nedre gränsen vara typ 160cm. Åldern och vikten har jag också svårt att se att det skulle vara ett problem. Att få jobbet däremot? Hon är ju inte den mest pålitliga medarbetaren över tid och verkar vara lite för benägen att skapa konflikter i arbetsgruppen. Uthållighet är väl inte direkt en av hennes styrkor heller. Annars tror jag absolut att jobbet skulle kunna passa henne, så länge hon inte har gjort sig en bild av att jobbet skulle vara mer glamoröst än det egentligen är. Jag tror att hon egentligen passar bättre som flygvärdinna än som vårdpersonal, men risken är nog stor att hon hoppar av när resandet och de obekväma arbetstiderna börjar tära på henne.
Senast redigerad av Antoinette 2025-01-16 kl. 12:01.
Citera
2025-01-16, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antoinette
Men är hon så kort alltså? Läser man på nätet så verkar ju nedre gränsen vara typ 160cm. Åldern och vikten har jag också svårt att se att det skulle vara ett problem. Att få jobbet däremot? Hon är ju inte den mest pålitliga medarbetaren över tid och verkar vara lite för benägen att skapa konflikter i arbetsgruppen. Uthållighet är väl inte direkt en av hennes styrkor heller. Annars tror jag absolut att jobbet skulle kunna passa henne, så länge hon inte har gjort sig en bild av att jobbet skulle vara mer glamoröst än det egentligen är. Jag tror att hon egentligen passar bättre som flygvärdinna än som vårdpersonal, men risken är nog stor att hon hoppar av när resandet och de obekväma arbetstiderna börjar tära på henne.
Att ge service är nog inte heller hennes paradgren 😂! Jobb i kabinen innebär ju också först och främst fokus på säkerheten ombord. Om hon inte lämnat innan så gör hon det med all säkerhet första gången hon upplever att en passagerare är otrevlig!
Citera
2025-01-16, 12:28
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Att ge service är nog inte heller hennes paradgren 😂! Jobb i kabinen innebär ju också först och främst fokus på säkerheten ombord. Om hon inte lämnat innan så gör hon det med all säkerhet första gången hon upplever att en passagerare är otrevlig!
Nån som hade jobbat med henne sa ju att hon var rätt duktig på att vara just service-minded. Jag tror inte att flygvärdinneyrket är mer utsatt än vården när det gäller otrevligt bemötande, hon kan säkert bita ihop om det behövs nån gång ibland. Hon får ju redan ganska mycket skit från sin Instagram tänker jag så lite härdad måste hon ju vara vid det här laget. Uthålligheten däremot, är lite mer bekymmersam. Att disciplinerat bara jobba på, utan att väcka uppmärksamhet, med samma jobb, utan att reta gallfeber på x kollegor, år efter år känns inte riktigt som hennes grej
Senast redigerad av Antoinette 2025-01-16 kl. 12:32.
Citera
2025-01-16, 13:17
Medlem
Sitter hela dagarna och delar reals och tycker hennes läppar är snygga.
Hur funkar dessa människor likt J och P när dom vet/ser alla andra jobbar på vardagarna och dom bara drar fötterna efter sig och drömmer?

Dom tillhör samhällets botten men ändå lever dom livet?
Citera
2025-01-16, 13:35
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Sitter hela dagarna och delar reals och tycker hennes läppar är snygga.
Hur funkar dessa människor likt J och P när dom vet/ser alla andra jobbar på vardagarna och dom bara drar fötterna efter sig och drömmer?

Dom tillhör samhällets botten men ändå lever dom livet?

Det är mycket snack om jobb dessutom men väldigt få resultat
Citera
2025-01-16, 13:44
Medlem
Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Det är mycket snack om jobb dessutom men väldigt få resultat
Det kan ju ta ett tag att hitta något om man inte har så många formella meriter i form av slutförda utbildningar, och har några som helst krav på arbetet som skall utföras och dess placering. Det kan ju ta ett tag för vem som helst tänker jag, så det är väl toppen att hon är på och letar. Hon är ju också intresserad av skönhet osv, och skulle säkert passa som personal i en skönhetssalong - men det är väl inte heller någon lätt bransch tänker jag mig. Men där kan jag verkligen se henne framför mig.
Senast redigerad av Antoinette 2025-01-16 kl. 13:48.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in