2024-12-14, 22:33
Medlem
Ofdrykkjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterBear
Men när polisen plockat ksalol av mig så kommer analysen om att det är Alprazolam ju?

Samma för mig med.
Citera
2025-01-16, 12:29
Medlem
ApanAbdullas avatar
Serbiska xanor slut?

Vad har hänt med serbiska blå runda xanor torka överallt till och med min kran som under flera år haft tillgängligt har just nu slut. Någon som vet?
Citera
2025-01-16, 12:47
Nej dom är inte slut
Citera
2025-01-16, 13:00
Medlem
67arigGubbes avatar
Din kran kanske inte har råd med dom med? Eller din krans kran som ej har dom? Eller din krans kran kran?

Tror du ett läkemedel bara tar slut?

Dom köper de som är billigast just nu o säljer till deppiga människor som dig för samma pris.
Citera
2025-01-16, 13:28
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Din kran kanske inte har råd med dom med? Eller din krans kran som ej har dom? Eller din krans kran kran?

Tror du ett läkemedel bara tar slut?

Dom köper de som är billigast just nu o säljer till deppiga människor som dig för samma pris.
Torrt på gatan just nu, nåja glad man inte är hooked
Citera
2025-01-16, 18:45
Moderator
Kraftkarls avatar
Tråd "Serbiska xanor slut?" infogad

/Moderator
Citera
2025-01-17, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ApanAbdulla
Vad har hänt med serbiska blå runda xanor torka överallt till och med min kran som under flera år haft tillgängligt har just nu slut. Någon som vet?

Det här hände:
https://www.europol.europa.eu/media-...ckers-arrested

Nog för att beslaget av all benso till ett värde av 140 miljoner SEK är stort i sig. Men att flera länder gått ihop och plockat 47 pers är nog största anledningen till varför hela landet är tomt på Bensedin och Ksalol från Galenika just nu. Hela kedjan från serbien till skandinavien rök väl i princip.

Och eftersom det var dessa som 90% av alla benso-kranar sålde, så är det som finns kvar typ Roche och andra märken till helt absurda priser.

Sett säljare som tar 500kr för en karta Ksalol och förvånar mig inte om folk köper det eftersom dom antagligen käkat det dagligen och om dom inte fortsätter så är det helvetets eldar med AT som gäller..
Citera
2025-01-17, 04:17
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimpmycan
Det här hände:
https://www.europol.europa.eu/media-...ckers-arrested

Nog för att beslaget av all benso till ett värde av 140 miljoner SEK är stort i sig. Men att flera länder gått ihop och plockat 47 pers är nog största anledningen till varför hela landet är tomt på Bensedin och Ksalol från Galenika just nu. Hela kedjan från serbien till skandinavien rök väl i princip.

Och eftersom det var dessa som 90% av alla benso-kranar sålde, så är det som finns kvar typ Roche och andra märken till helt absurda priser.

Sett säljare som tar 500kr för en karta Ksalol och förvånar mig inte om folk köper det eftersom dom antagligen käkat det dagligen och om dom inte fortsätter så är det helvetets eldar med AT som gäller..
Så är det när läkare inte hjälper människor. Men jävlar 47 gripna det måste ha slagit hårt mot marknaden. Märker det själv finns inga xanor kvar på marknaden utan precis som du säger Roche osv istället. Frågan är finns det fler langare kvar av denna rank i Serbien?
Citera
2025-01-17, 08:51
Medlem
Damn!

Jag tror att vi kommer få se nya Ksalol osv snart, eftersom efterfrågan är så sjukt stor så finns det absolut pengar att tjäna.

Men det kan nog ta ett tag.. jobbigt att vara hooked på Xanor nu. Priserna lär ju som sagt vara fett höga nu. Ouch.

Sjukt beslag dock…
Citera
2025-01-21, 10:19
Medlem
ApanAbdullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiGHTRYDERz
Damn!

Jag tror att vi kommer få se nya Ksalol osv snart, eftersom efterfrågan är så sjukt stor så finns det absolut pengar att tjäna.

Men det kan nog ta ett tag.. jobbigt att vara hooked på Xanor nu. Priserna lär ju som sagt vara fett höga nu. Ouch.

Sjukt beslag dock…
Ja priserna är höga just nu ett 100 pack går för 1600-2000 sek
Citera
2025-01-30, 12:03
Medlem
KalleBoll33s avatar
Någon som testat de rosa på 2mg?
Hur är de? Är de äkta eller finns risken att de är morfin eller fentanyl i?
Citera
2025-02-02, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleBoll33
Någon som testat de rosa på 2mg?
Hur är de? Är de äkta eller finns risken att de är morfin eller fentanyl i?
Kan garantera dig att det inte är morfin i, det hade blivit svårt att få i en tillräcklig dos rent fysiskt i ett så litet piller..
Man kan ju aldrig vara hundra, men jag har brukat i över 15 år och fentanylspetsade bär har jag aldrig nånsin stött på eller läst om i nån labbrapport!
Det enda andra preparatet jag sett i rapporterna är bromazolam, som jag bara hade sett som en bonus för jag föredrar de över alprazolam hehe.
Tips är att slicka på pillret innan du sväljer det, alprazolam smaken är svår att ta fel på!
Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in