2025-01-15, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pino555
Jag tänkte mer på Julias syster & mamma och sen vet jag att Rask har pratat om det att han också är desperat för C är så arg.
Inte normalt att skrika sådär på sin brud!

Chrippas föräldrar vittnar säkert om att Julia skriker osv.

Säger inte så mycket om partiska föräldrar eller opålitliga youtuber vittnar om något.

Tycker att detta dramat är uppblåst mer än de borde. Om folk applåderar varje gång du snackar skit om Chrippa så kommer du nog snacka mer skit om Chrippa. Kanske till och med hitta på saker.

Därför är de bra att ta saker med en nypa salt.
Citera
2025-01-15, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men du kan väl inte påstå att Luggen är en person som är jättesmart.
Hade han varit det, den lojale vännen, så hade han väl i vänskapens tecken sagt till Chrippa att detta kommer att gå åt skogen.
Eller hade han kanske ekonomisk vinning på att låta Chrippa tro att han gjorde rätt.
Eller är Luggen också lika dåligt verklighetsförankrad som både Chrippa och Linnéa?

Han kunde ju försöka pratat lite hyfs med chrippa när dom va i Spanien.
Men luggen var ju arg på Linnea och nu är Kajsa också det. Luggen hade sagt att han ledsnade på L.
Citera
2025-01-15, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av What-do-u-meanhi
Chrippas föräldrar vittnar säkert om att Julia skriker osv.

Säger inte så mycket om partiska föräldrar eller opålitliga youtuber vittnar om något.

Tycker att detta dramat är uppblåst mer än de borde. Om folk applåderar varje gång du snackar skit om Chrippa så kommer du nog snacka mer skit om Chrippa. Kanske till och med hitta på saker.

Därför är de bra att ta saker med en nypa salt.

Dom verkar ju ha det som behövs från Julia. Så det drar ihop sig nu. Ska bli intressant att läsa fupen.
Citera
2025-01-15, 21:40
Medlem
Citat:
Han kunde ju försöka pratat lite hyfs med chrippa när dom va i Spanien.
Men luggen var ju arg på Linnea och nu är Kajsa också det. Luggen hade sagt att han ledsnade på L.

så hinken är utkastad från luggen nu?
Citera
2025-01-15, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Håller med, men Julia fick inte jobba för Kräftan. Omöjlig situation. Han såg till det.

Även om jag tycker att Chrippa förtjänar "Douchebag of the year award" så köper jag inte att hon under 2023 inte tjänar en krona till sig själv eller sitt barn. Hon var inte ihop med Chrippa då.

Vilket leder mig till slutsatsen att båda två är equally worthless och förtjänar inte att ha sin dotter, någon av dem.
Citera
2025-01-15, 22:01
Medlem
Citat:
Dock verkar hon ju bara få ta emot skit, det är ju flera som vittnat att hon behöver pengar för annars blir han galen på henne.

Exakt. Det handlar inte bara om några inspelningar utan att det finns de som har sett och hört det med egna ögon och öron.
Fy för att leva med en som har sådan dubbelpersonlighet.
Citera
2025-01-15, 22:03
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realfake
Även om jag tycker att Chrippa förtjänar "Douchebag of the year award" så köper jag inte att hon under 2023 inte tjänar en krona till sig själv eller sitt barn. Hon var inte ihop med Chrippa då.

Vilket leder mig till slutsatsen att båda två är equally worthless och förtjänar inte att ha sin dotter, någon av dem.

Det är den rimliga hållningen i fallet. Finns dock många som inte kan tänka längre än chrippa är ett svin så hans opposition måste vara bra.

Mycket slappt tänkande hos dessa individer
Citera
2025-01-15, 22:04
Medlem
Citat:

Men den psykiska misshandeln fortsatte ju efter Chrippa valde Linnéa. Alla år med en sådan man sitter inte utanpå och borstas av så lätt. Tyvärr.
Citera
2025-01-15, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men den psykiska misshandeln fortsatte ju efter Chrippa valde Linnéa. Alla år med en sådan man sitter inte utanpå och borstas av så lätt. Tyvärr.
Precis. Dom var ju tillsammans åtminstone halva 2023. Sen betalade Kräftan till Julia, undrar varför, för att vara tyst eller bara för att hjälpa till med penningtvätten? Det får vi nog svar på snart.
Citera
2025-01-15, 22:15
Medlem
Citat:
Dom var ju tillsammans åtminstone halva 2023. Sen betalade Kräftan till Julia, undrar varför, för att vara tyst eller bara för att hjälpa till med penningtvätten? Det får vi nog svar på snart.

Ja det vet vi ju inte varför han gjorde. Det är sant.

Vi kommer nog få ta del av ett märkligt spektakel när rättsväsendet tar nästa steg dvs det blir rättegång.
Citera
2025-01-15, 22:41
Medlem
Citat:
Precis. Dom var ju tillsammans åtminstone halva 2023. Sen betalade Kräftan till Julia, undrar varför, för att vara tyst eller bara för att hjälpa till med penningtvätten? Det får vi nog svar på snart.

Förlåt, fel av mig. Tänkte 2024.
Men jag misstänker att 2024 siffror kommer inte se särskilt mycket bättre ut, tyvärr. Känns som en självuppfyllande profetia.

Ja något för mödan värt bör hon väl fått?
Men som sagt, hon har ju lagt sig platt och erkänt allt, vilket kommer ligga Chrippa till last men även de båda som föräldrar i vårdnadsfrågan.
Vilket för mig är helt sjukt, jag skulle aldrig exponera mina barn för riskerna som de har gjort.
Citera
2025-01-15, 22:43
Medlem
Citat:
Förlåt, fel av mig. Tänkte 2024.
Men jag misstänker att 2024 siffror kommer inte se särskilt mycket bättre ut, tyvärr. Känns som en självuppfyllande profetia.

Ja något för mödan värt bör hon väl fått?
Men som sagt, hon har ju lagt sig platt och erkänt allt, vilket kommer ligga Chrippa till last men även de båda som föräldrar i vårdnadsfrågan.
Vilket för mig är helt sjukt, jag skulle aldrig exponera mina barn för riskerna som de har gjort.
Så är det.
Vi får se snart all galenskap som pågått senaste åren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in