Citat:
Ursprungligen postat av
Merrybum
Jag tror på att det beror på hur mycket hon är värd att få investera i dottern. Om hon är beredd att leva på Försörjningstöd i en liten träningslägenhet och söka alla jobb hon kan hitta.
Då tror jag soc kommer att överväga att hon får bo hos Julia. Föräldrarbalken är starkare än barnskyddslagarna.
Därför jag skrev "just nu". Alla människor kan bättra sig, t o m Chrippa.
Men du har helt rätt, och det är samtidigt det som gör mig mörkrädd med dess rövhattar till människor. Det är ingen av de två som kallar sig själva för föräldrar till detta stackars barn som faktiskt tar ansvar och visar att Chloe betyder något.
Att sätta sig själv i en situation att riskera flera år i fängelse, eller att leva på bidrag och inte ens försöka få ett jobb så du kan försörja dig och ditt eget barn, är helt j*vla otroligt
Julias taxerade inkomst 2023 var 7000 kr!! Ska det kallas en kraftansträngning för sitt barn? Vilket skämt!
Och narcissisten själv, som bara bryr sig om sig själv, Chrippa. Han t o m lämna landet och sin dotter i sticket för sin EGEN skull. Sån fullkomligt vidrig människa!