Citat:
Ursprungligen postat av
Stolpen22
Vilket gäng av pajaser det verkar finnas i denna tråd.
Hur kan ni missat att Christofer är drabbad av en psykos? Det syns ju så tydligt de två senaste månaderna.
Vad ni än skriver, för att aningen peppa och elda på honom för han är någon slags "kung", eller andra sidan som hatar honom och han ska straffas....
Vad sjutton, har ingen av er sett att han behöver hjälp, och att han inte mår bra (han är ju sjuk)?
Jag själv tvekade tidigare i år (då menar jag 2024) om detta kanske skulle vara en psykos, men de senaste månaderna så borde de flesta fatta att mannen inte mår bra.
Sluta skriv "hat" honom och sluta "peppa" honom.... Låt MÄNNISKAN (Christofer) få lugn och ro, så han får lugn och ro att bli sig själv igen.
Kram på er alla i förskott, för jag gissar att jag kommer få påhopp från båda sidor. Peace Out!
Chrippas mentala status har såklart varit föremål för verklig oro hos alla de senaste tolv månaderna (iallafall hos de som följt honom sedan innan). Det här var sista gången han talade sanning:
https://m.youtube.com/watch?v=wqc9k-_k1O0
Sedan dess har han gått på högvarv 24/7 för att han inte pallat att stanna upp och känna efter vilket resulterat i extremt slitet utseende, helt död blick och fullständig förlust av verklighetsförankringen.
Att han aktivt har valt att leva med sitt eget barns psykopatförövare är det mest alarmerande och skrämmande av allt, han är verkligen s j u k på riktigt. 😵💫
Jag är en av de som är totalt ointresserad av det ytliga rörande Chrippafallet, finns inget som får mig att gäspa mer än ekonomi, varumärken och social status (otroligt dopamindödande) så är inte så insatt i de aktuella åtalspunkterna rörande ekobrott.
Det var Chrippa Da Kräftas snabba käft och plötsliga infall som var underhållande, oavsett om det var reaktionsvideos eller familjevloggar. Vet inte vilken kategori man ska sätta hans efterblivna, verklighetsfrånvända "content" han sysslat med sedan dess, men det är helt klart psykotiska konspirationsteorier inblandat.
Mitt problem med Chrippa är alltså att han torterade sin egen försvarslösa oskyldiga lilla dotter genom att släpa hem psykopatförövaren och låta de vidriga psykiska (och möjligen även fysiska) övergreppen fortgå i ett helt fucking år!!! Den filmade sina psykiska övergrepp ("Blodig barnätande monsterlek" och "Är du rädd för pappa -du ska vara själv med honom nu")... 😵💫
Det är oförlåtligt och har väckt något inom mig som liknar hat mot Chrippa.
Vidare har Chrippa de senaste månaderna själv psykiskt misshandlat dottern genom att bland annat skrika skeva, verklighetsfrånvända saker till dotterns mamma med en hotfull högljudd ton så att den lilla gråtit! Samt även haft mage att be psykopatförövaren att fysiskt kidnappa dottern genom att slita det gråtande barnet ur mammans armar 🥺 (vid hämtning inför mammavecka)! Som sagt: bokstavlig tortyr av dottern.
Nu hoppas jag verkligen att han får ett tillräckligt långt inlåsningsstraff med tillhörande vård så att han kommer ur vanföreställningarna och därefter förblir i sitt habitualtillstånd.
Han måste leva i verkligheten och sätta sin dotter i första rummet, så enkelt är det.